کد خبر 972162
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
سردار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج گفت:با هدایت‌های رهبر انقلاب و کمک مسئولان و فرماندهان سپاه تلاش خواهیم کرد تحرک خوبی در ادامه مسیر داشته باشیم.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس جدید سازمان بسیج در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بسیج طی سخنانی اظهار داشت: تحقق انقلاب اسلامی بزرگترین تحول دوران معاصر است که دو دستاورد بزرگ تاسیس نظام جمهوری اسلامی و تاسیس بسیج را با خود به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

ملت ایران سیاست‌های مرکب و پیچیده دشمن را متلاشی کرده‌ است/ امروز بسیج در حال تبیین موازنه قدرت است

سردار سلیمانی امروز رسما معارفه شد

وی ادامه داد: بسیج تنها محدود به جغرافیای ایران نیست و امروز بسیج در جوار دریای مدیترانه، در سوریه و عراق و در جنوب‌شرق شبه جزیره حجاز و یمن تشکیل شده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در دوره اخیر رسالت بسیج یک رسالت سنگین است که با هدایت‌های رهبر انقلاب و کمک مسئولان و فرماندهان سپاه تلاش خواهیم کرد تحرک خوبی در ادامه مسیر داشته باشیم و اگر موانعی در مسیر وجود داشته باشد با کمک ستادکل و ستاد سپاه آنها را از سر راه بر داریم و یک تحول در بسیج ایجاد کنیم.

رئیس جدید سازمان بسیج عنوان کرد: سازمان بسیج نیاز به تقویت دارد. اقدامات خوبی در زمان سردار غیب‌پرور انجام شده که توجه به بخش دفاعی، امنیتی و تشکیل معاونت اجتماعی نمونه‌های از آنها است.

وی با اشاره به تنوع ماموریت‌های بسیج تاکید کرد: با الزاماتی که انقلاب ایجاد می‌کند نمی‌توانیم به تنوع نیازها بی‌تفاوت باشیم. در اینجا است که مدیریت جهادی فرمول و راهکار اساسی است. لذا قطعاً کار سپاه‌های استانی که درگیر ماموریت بسیج هستند بسیار سنگین است و باید پشتیبانی مناسبی از سپاه‌های استانی صورت گیرد.

سردار سلیمانی عنوان کرد: تکلیف همه ما است که در جهت اجرای اوامر فرمانده کل قوا اهتمام داشته باشیم. امیدواریم بتوانیم با عمل به آرمان‌های رهبر انقلاب حسن اعتماد را پاسخگو باشیم.

وی اظهار داشت: در بسیج همه موضوعات و ماموریت‌ها دارای اولویت هستند و نگاه ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری و  فرمانده کل سپاه است و نگاه ما این خواهد بود که هیچ جای بسیج خارج از نگاه ما قرار نگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس