آماده کمک به دولت هستیم/ واحدهای کوچک تولیدی ایجاد می شود

سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهادهای انقلابی همواره در دستور کار بسیج است و در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش ها را داریم.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس این سازمان در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های بسیج برای کمک به رونق تولید، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به دلیل شرایط اقتصادی کشور سال تولید رونق ملی نامگذاری کردند که در این رابطه اقشار بسیج برنامه‌های خوبی داشته و دارند که این برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد و چنانچه برنامه‌های جدیدی هم لازم باشد آن را تدوین خواهیم کرد تا در خدمت بخش های تولیدی کشور بویژه در مناطق محروم مورد استفاده قرار گیرند.

ببینید

وی افزود: در این راستا با ایجاد واحدهای کوچک تولیدی از جوانان عزیزی که جویای شغل هستند با آموزش‌هایی که داده می‌شود و پشتیبانی‌های لازمی که در ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده به عمل می‌آید، این برنامه را تداوم خواهیم داد.

سردار سلیمانی در خصوص مقابله با تحریم‌ها اظهار داشت: یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها رونق تولید است، زیرا اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور می‌رساند و ارزش پول ملی را بالا می‌برد و اقتصاد تحرک و پویایی می‌دهد و خودکفایی را در زمینه محصولات اقتصادی موجب می‌شود و این بستری برای صادرات می‌شود.

وی همچنین درباره همکاری بسیج با بخش‌های دولتی گفت: یکی از برنامه‌هایی که بسیج همواره در دستور کار خود داشته ایجاد هم افزایی و همکاری با بخش‌های دولتی و نهادهای انقلابی است که در این راستا آمادگی کمک به دولت در همه بخش‌ها را داریم؛ به ویژه در بخش‌های اجتماعی که مربوط به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید می‌شود این آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره گروه‌های جهادی هم اظهار داشت: یکی از محورهایی که بسیج در اولویت کاری خود قرار داده ارائه خدمات اجتماعی است، البته این خدمات محوهای مختلفی دارد که یک بخش آن مربوط به گروه‌های جهادی می‌شود؛ لذا با توسعه گروه‌های جهادی و فرهنگ جهادی امیدواریم بتوانیم از نیروی جوان بهره لازم را در عرصه‌های اقتصادی و محرومیت زدایی ببریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    7 6
    سردار عزیز، چرا منتظر دولت هستید؟ من الان هزاران ایده دارم ولی پول ندارم، چرا از طریق پایگاههای بسیج عمل نمى کنید؟ دولت پیر و به دردنخور روحانی هیچ کمکی به شما نمیکند. جای تعجبه که شما منتظر این جماعت هستید
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    12 11
    نیازی به کمک شماها نیست
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
      5 5
      با کمک همیناست که داری نفس میکشی :)))
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    9 7
    پیشنهادم اینه که بسیج یک سری تیم های دانشگاهی با مدارج مختلف علمی درست کنه و سراغ کارخانه ها و شرکت ها بروند و ببینند مشکلشان چیست.در طراحی و بازاریابی و روند تولید، حتی در روند فروش با وجود گستردگی بسیج در کشور، کمک شایانی میتونه بکنه.حالا اسمش را جهاد اقتصادی یا هرچیزی بگذارید.
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    1 2
    کاش این مطلب مهم که تا کنون بدلائل مختلف معطل و مغفول مانده ، از این پس بسیار حساب شده که در آخر نتیجه برای درج در تاریخ مشعشع نام والای بسیج برگ زرین دیگری به ثبت برساند . بطوریکه مردم عموما بسیج را همانند نهادهای انقلابی دیگر مثل جهاد و نهضت سواد آموزی و سپاه از آن و در کنار خود می دانستند . لذا دقت برای این امر مهم بسیار لازمست . یعنی چرخ را قرار نیست دوباره تولید کنیم و بخودمان آفرین بگوئیم . کمک از دانشگاهیان و صنعت گران نقش مهمی دارد . در کنار تولید مواردی که کشور نیازمند هست . برخی صنایع هست که در اختیار چند کشور معدود میباشد که درآمد سرشاری نصیب آنها مینماید . خوب هست در این زمینه ها تحقیق و در صورت نیاز و تایید اقدام شود . از منابع طبیعی و خدادادی در عوض خام فروشی سراغ تولید مبدل ها رفته و محصولات را با سود بیشتر عرضه نمایند . کشت گلخانه ای در مناطق مختلف و محصولات متفاوت با ارزش افزوده در فصول متفاوت و همچنین کشت گیاهان داروئی هم و پاک سازی و دوری از محصولات ترا ریخته احتمالی و غیرارگانیک برای سلامتی مردم و عوارض زیانبار ...گردشگری و توریسم هم با اقدام به زیر ساخت ها بسیار مهم است . در آخر سامانه ای فعال شود تا نظرات و افرادیکه میتوانند. در این امر خیر و مهم ، شرکت داشته باشند . آرزوی توفیق بسیار
  • DE ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    1 1
    گسترش اقتصاد مقاومتی و شغل آموزی زود بازده در اقصاء نقاط کشور یک سیلی محکم بر امریکایی هاست تا در مقابل اراده های مقدس جهادگران ایرانی مزه شکست را بچشد. نهاد جهاد سازندگی را لطفا درهمه استان ها بدون فوت وقت و وقفه راه اندازی بفرمائید. خصوصیت جهاد سازندگی این بود بدترین و سخت ترین مشکلات را بعنوان تکلیف برمیداشت و شروع به حل و فصل اش میکرد. این استراتژی موفق را امروز سرمشق جوانان کشور و نیروهای جهادی بفرمائید . معجزه اون رو خداوند به ما نشون میده. در دفاع مقدس این سنگر سازان بی سنگر قدرت خدا را در نهایت فشار نیروهای بعثی به نمایش گذاشتند و این سنگر سازان بی سنگر با ایمان و ارادت بخدا بدونه وقفه پیش میرفتند. امروز اقتصاد مقاومتی نیاز به سنگر سازان بی سنگر داره. امریکا و اروپا همیشه یک سراب تو خالی بودند. در مقابل نیروهای جهادی امریکا همیشه کم اورده. زیرا ایمان و اراده جهادی ها از خداست. کاريز درون جان تو مي بايد کز عاريه ها ترا دري نگشايد يک چشمه آب از درون خانه به زان جويي که آن ز بيرون آيد
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    0 1
    سلام من طرح فراگیری به نام اجام اجرای جهادی اقتصاد مقاومتی دارم که مطمئنا از سریق بسیج اقتصادی قابل اجراست فرمانده سپاه تهران در جریان است لکن کسی توجه نمی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس