کد خبر 971449
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که رژیم تحت امر او تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌رود دوشنبه به افزایش ذخایر اورانیوم ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به افزایش ذخائر اورانیوم ایران واکنش نشان داد و مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

نتانیاهو که نمایش تبلیغاتی چند ماه قبلش علیه برنامه هسته‌ای ایران با بی‌توجهی در دنیا روبه‌رو شد و غیر از دولت «دونالد ترامپ» خریداری پیدا نکرد گفته که قصد دارد از «اسناد جدیدی» درباره برنامه هسته‌ای ایران رونمایی کند. او گفت که این اسناد ادعایی اثبات خواهند کرد ایران از قبل درباره برنامه هسته‌ایش دروغ گفته است.

بیشتر بخوانید:

مسکو: افزایش ذخایر اورانیوم ایران نتیجه تحریم‌های آمریکا است

واکنش روسیه و انگلیس به افزایش ذخایر اورانیوم ایران

آژانس عبور ذخائر اورانیوم ایران از ۳۰۰ کیلوگرم را تأیید کرد

حجم ذخایر اورانیوم غنی شده ایران از ۳۰۰ کیلوگرم عبور کرده است

نتانیاهو اردیبهشت‌ماه سال گذشته پس از ساعت‌ها جنجال رسانه‌های صهیونیست درباره احتمال افشاگری بزرگ درباره برنامه هسته‌ای ایران در یک نشست خبری مدعی شد که تل‌آویو به اسناد تازه‌ای درباره ایران دست یافته که نشان می‌دهد تهران به دنبال ساخت بمب اتم بوده است.

این ادعاها درباره «برنامه مخفی تسلیحات هسته‌ای» در حالی مطرح می‌شد که حتی جامعه اطلاعاتی آمریکا هم در گزارش‌های خود اعلام کرده که ایران برنامه فعال ساخت سلاح هسته‌ای ندارد.

ساعتی پس از این نشست مشخص شد این اسناد پیش از این هم در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار داشته و در پرونده موسوم به ابعاد احتمالی نظامی مورد بررسی قرار گرفته و مختومه شده است.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده بمب هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است. این رژیم علی‌رغم فشارهای بین‌المللی هرگز پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای را امضا نکرده و در برابر این فشارها از یک طرف امضای این پیمان را مغایر با امنیت داخلی‌اش دانسته و از سوی دیگر سیاست ابهام در برنامه هسته‌ایش را انتخاب کرده است.

تخمین‌ها درباره تعداد کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی دامنه‌ای بین ۷۵ تا ۴۰۰ عدد دارد، اما اکثر برآوردها تعداد کلاهک‌های هسته‌ای این رژیم را نزدیک به ۲۰۰ عدد اعلام می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    16 7
    نتانیابو بی خیال نمایش های مسخره اش نمیشه؟ این دفعه کجاست ؟ کارواش یا نانوایی ؟
  • CA ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    1 7
    شماها عرضه داشتید سلاج می ساختید می کوبیدید سر اینا
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
      3 0
      نتانیاهو بترسد او ازجنایاتش واعمالش وکودک کشی هایش شبها کابوس میبیند و روزها میترسد در ایران هیچ کس سلاح کشتارجمعی را دوست ندارد وپیروزی که با سلاح کشتار جمعی بدست بیاید حرام وجنایت کثیف است . ما تاریخ عظمت و اصالت ایرانی وشیعی خود را کثیف نمیکنیم نتانیاهو آینده اش مانند شارون است شک نکنید ترامپ هم مورد محبت خدا نخواهد بود اگر از صهیونیستها پیروی کنه.
  • علیرضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    5 1
    سگ هار نجس منطقه ... از اون ۲۵ سال سقوط حدود ۱۷ سال مونده . برای شنا در مدیترانه شرت مامان دوز بدوزید
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    6 2
    منتظر اجازه تو ايم كه سلاح هسته اي بسازيم جان مادرت اجازه بده
  • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    2 1
    کاش واقعا ایران درباره برنامه هستهایش به این نامردها وروغ گفته باشد
  • سربدار IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 0
    حضرت اما خمینی ره : اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس