کد خبر 970631
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
جرایم جنسی

آمارها نشان می‌دهد روزانه به طور متوسط ۲۲ مورد جرایم مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان در انگلیس رخ می‌دهد.

به گزارش مشرق، بر اساس تحقیقات جدید که در انگلیس صورت گرفته، مجرمان با استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کودکان را طعمه‌ی سوء استفاده جرایم جنسی قرار می‌دهند.

به گزارش ایندیپندنت، پلیس انگلیس از افزایش جرایمی خبر می‌دهد که در آنجا شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارها و بازی‌های آنلاین برای ارتباط برقرار کردن و طعمه قرار دادن قربانیان جوان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.



در انگلیس مجرمان از طریق اینرنت کودکان را برای جرائم جنسی طعمه قرار می‌دهند

شمار جرایمی که در آن‌ها از طریق اینترنت کودکان را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده‎اند، طی چهار سال گذشته ۲ برابر شده است.

این آمار از سال ۲۰۱۵_ ۲۰۱۶ که بیش از ۴ هزار مورد بوده در سال ۲۰۱۸_۲۰۱۹ به ۸۲۲۴ مورد رسید، به طور میانگین در هر روز ۲۲ کودک مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند.

آمار ۲ برابر شدن سوء استفاده جنسی از کودکان به دبیرخانه وزارت کشور انگلیس رسیده و راهکارهای جدید برای مقابله با استثمار جنسی کودکان در سراسر انگلیس در حال آماده شدن است.
 


در انگلیس مجرمان از طریق اینرنت کودکان را برای جرائم جنسی طعمه قرار می‌دهند
به گفته موسسه NSPCC، آمار اعلام شده میزان واقعی جرابم سوء استفاده جنسی از کودکان را به دلیل روش‌های مختلف پلیس در چگونگی به ثبت رساندن این جرابم نشان نمی‎دهد.

بیشتر بخوانید: بحران تجاوز جنسی و ناکارآمدی نظام عدالت کیفری در انگلیس

در مجموع از ۴۴ نیروی پلیس انگلیس ۴۰ نفر در انگلیس، ولز و ایرلند شمالی اطلاعات مربوط به سوء استفاده سایبری از کودکان زیر ۱۸ سال را به موسسه NSPCC گزارش داده‎اند.

بیشترین سنی که در آن کودکان طعمه مجرمان قرار می‌گیرند، در سن ۱۳ سالگی است، اما آمارها حاکی از آن است تقریباً ۲۰۰ مورد از جرایم سوء استفاده جنسی کودکان ۱۱ ساله بوده‎اند.

در انگلیس مجرمان از طریق اینرنت کودکان را برای جرائم جنسی طعمه قرار می‌دهند
جرایم صورت گرفته به ارسال تصاویر مستهجن مربوط می‌شود که بالاترین میزان رکورد را در انگلیس و ولز از آن خود کرده است. هر هفته ۴۰۰ نفر به دلیل ارتکاب این نوع از جرایم دستگیر می‌شوند.

یکی از کودکان قربانی در خصوص اینکه چطور طعمه سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود به پلیس می‎گوید که از طریق بازی آنلاین با فردی آشنا می‌شود و پس از مدت‌ها ارتباط به نتیجه می‌رسد که می‌توان به او اعتماد کند.

بر اساس گزارش‌هایی که پلیس انگلیس از موارد سوء استفاده جنسی دریافت می‌کند در اکثر موارد مجرمان با هویت‌های جعلی خود را معرفی کرده و کودکان را طعمه قرار می‌دهند.

پیتر وانلیس مدیر اجرایی موسسه می‎گوید که پشت پرده هر کدام از این جرایم یک کودکی است که از این حادثه در رنج بسیار است و می‌دانیم که این آمار و ارقام بخش کوچکی از یک فاجعه بزرگ به شمار می‌آید.

وی اظهار داشته که در حال حاضر کودکان بسیاری در دریای تهدیدهای آنلاین غرق می‌شوند، در نتیجه هر شخصی که نخست وزیر بعدی انگلیس است باید کودکان را در برابر این جرایم محافظت کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سامان IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
    2 0
    #چشم و دل سیر ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس