کد خبر 1004178
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
آزار جنسی کودکان

بر اساس آمارهای اخیر منتشر شده از سوی مرکز رسیدگی به سو استفاده جنسی از کودکان، سن نیمی از قربانیان این نوع خشونت کم تر از ۸ سال است.

به گزارش مشرق به نقل از تلگراف، بر اساس تحقیقات اخیر مرکز سو استفاده های جنسی از کودکان در انگلستان، ۷۹ درصد از قربانیان این نوع خشونت کم تر از ۱۱ سال سن دارند.

بر اساس نتایج این تحقیقات که طی آن به بررسی زندگی ۴ هزار کودک قربانی سو استفاده جنسی پرداخته شده است، نیمی از این کودکان توسط یکی از اعضای خانواده خود مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

اوج‌گیری تفکیک جنسیتی در غرب پس ازجنبش «Me too #»

آزار جنسی؛ امری شایع در محیط کار اهالی نیویورک

آمارهای مرکز رسیدگی به سو استفاده های جنسی از کودکان انگلستان نشان می دهد؛ تقریبا نیمی از این کودکان در هنگام وقوع این جنایت کم تر از ۸ سال سن داشته اند.

بر اساس اخبار های رسمی این کشور، بسیاری از کودکان قربانی هنگام مراجعه به مراکز رسیدگی به جرائم برای اعلام وقوع تجاوز به آن ها، تشویق به سکوت شده یا توسط مسئولین تهدید شده اند.

گزارش ها حاکی از آن است؛ ۸۶ درصد کودکان قربانی سو استفاده جنسی دچار مشکلات سلامت روان و اختلالات روانی شده و ۳۷ درصد کودکان نیز به افسردگی مبتلا شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    1 1
    در انگلستان عکاسی از کودکان ممنوعه و خشونت جنسی محسوب میشه!!
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    3 0
    روحانی: نه، ما میخواهیم برویم با دنیا ( شما بخونین امریکا و چند تا کشور محدود اروپایی ) معامله کنیم، ما زبان دنیا رو بلدیم، ترسوها می ترسین، می لرزین، خب بروید به جهنم اونجا گرمه، خوبه براتون.. آب و صابون بیاریم روتون رو بشورین، ترسوها..
  • انسان IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    6 0
    اونجا که آزاده. چشم و دلشان هم سیره! قابل توجه کسایی که دنبال برهنگی اند
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    3 0
    اینها ثمره خودخواهی وخودمحوری زنان ودختران پست فطرته که به جای تزریق حیا درجامعه, فقط خودشونو میبینند وجلوه گری وجذب نگاه مردان ؛و چشمهاشونو از نتایج وتبعاتش میبندند!
  • محقق IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام لطفا لینک منابع انگلیسی که ازشون استفاده کردین رو بزارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس