فلاحت‌پیشه نمایه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه جهانگیری و روحانی باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند، گفت: عده‌ای می‌خواهند دولت را به ورشکستگی بکشانند تاخودشان پیروز انتخابات باشند.

به گزارش مشرق، حشمت الله فلاحت پیشه، در خصوص اختلافات اخیر روحانی و جهانگیری گفت: روحانی و جهانگیری به صورت مشترک دولت دوازدهم را شکل دادند و در انتخابات و در رقابت‌های انتخاباتی نیز در یک قالب شرکت کردند به همین جهت باید تا انتهای دولت با هم بوده و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی ادامه داد: جهانگیری و روحانی باید به عنوان یک کل مشترک، پاسخگوی عملکرد دولت باشند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس با تاکید بر اینکه شرایط ویژه امروز کشور نیازمند وحدت عمل در همه حوزه‌های مدیریتی است، اظهار داشت: طرح اختلافات به نفع دولت نیست، وجود اختلاف نظر میان جهانگیری و روحانی را جامعه نمی‌پذیرد چون این دو با همکاری هم دولت را فتح و آغاز به کار کردند.

فلاحت پیشه با بیان اینکه هزینه اصلاح طلبان که از دولت در انتخابات حمایت کردند مشخص است و باید آن را بپردازند، گفت: کسانی که مانع شکل‌گیری حزب در کشور می‌شوند عامل همه مشکلات هستند، سیاست مردان می آیند و می‌روند و احزابی باقی می‌مانند.

وی تاکید کرد: مردم ایران آگاه هستند و می‌دانند چه کسی، چه مسئولیتی دارد، حتی اگر از دولت استعفا دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای روحانی و جهانگیری شعارهای انتخاباتی را با هم دادند و مردم می‌فهمند چه کسانی تلاش دارند دولت را به ورشکستگی بکشانند تا خودشان پیروز انتخابات شوند. خواهش می‌کنم جناح‌های سیاسی در ایام انتخابات به مردم رحم کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    چه شود .!!!
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 0
    آنهایی که آتیش بیاره مجرکه برجام بودند نیز باید پاسخگو باشند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس