کد خبر 970103
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی، و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های تابستانه، مرحله‌ای، و جامع (مقاطع دهم، یازدهم، دوازدهم، و پیش‌دانشگاهی) ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش از روز شنبه مورخ01/04/98 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی  www.sanjeshserv.ir شروع شد.

 

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir شروع شد. آزمون‌های آزمایشی سنجش برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم، و همچنین فارغ‌التحصیلان پیش دانشگاهی، برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها شامل آزمون‌های تابستانه؛ آزمون‌های مرحله‌ای؛ و آزمون‌های جامع خواهد بود و دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ‌التحصیلان پیش دانشگاهی  با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم و همچنین در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت نمایند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت‌نام و چگونگی شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.‌

شماره تماس : 42966-021

روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور.

 

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس