کاظم اولیایی

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: این مسیر غلطی است که ما ۴۰ سال است دنبال می‌کنیم. از یک طرف استقلال و پرسپولیس را دولتی کرده‌ایم و از طرف دیگر قانون تصویب کرده‌ایم که کمک دولت به ورزش حرفه‌ای ممنوع است!

به گزارش مشرق، استقلال هر روز صبح با کابوس پروپیچ از خواب بیدار می‌شود و این مسئله علاوه بر مدیران کنونی، صاحب‌منصبان قبلی را هم به شدت نگران کرده است. در این میان با کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق استقلال همکلام شدیم.
* وضعیت پرو پییچ کاملاً نگران‌کننده شده است. باید در این مورد چه کرد؟
آقایان باید تکلیف خود را مشخص کنند و همه چیز روشن شود. یا می‌توانند این معضل را حل نمایند یا نه؟ اگر می‌توانند حل کنند که بسم‌ا. هرچه سریع‌تر جمع و جورش کنند، اما اگر نمی‌توانند، بروند و اجازه بدهند آن‌هایی که می‌توانند کار را حل کنند، پای کار بیایند. باید برای حل ماجرای فوق ستاد بحران تشکیل داد.
بیشتر بخوانید:
* دوباره بحث خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس مطرح شده. به نظر شما به ثمر می‌رسد؟
من در مجلس هم گفتم. این مسیر غلطی است که ما ۴۰ سال است دنبال می‌کنیم. از یک طرف استقلال و پرسپولیس را دولتی کرده‌ایم و از طرف دیگر قانون تصویب کرده‌ایم که کمک دولت به ورزش حرفه‌ای ممنوع است! مجلس قفلی که خودش زده را خودش هم باید باز کند. این داستان فرابورس هم برای مسئولان به لحاظ قانونی و شرعی تکلیف می‌آورد. طبق قانون بورس درآمد و سود سالیانه ۳ سال گذشته هر شرکتی که می‌خواهد وارد بورس شود باید به طور شفاف اعلام شود. خب استقلال و پرسپولیس با این همه بدهی چطور می‌توانند به فرابورس بیایند؟
 
* یکسری از پیشکسوتان استقلال نظیر جواد زرینچه معتقدند به خاطر انتقاد از مدیران باشگاه به مراسم معارفه استراماچونی دعوت نشده‌اند.
جواد زرینچه یکی از بی‌حاشیه‌ترین و بزرگترین شخصیت‌های استقلال است. مگر می‌شود او را کتمان کرد. جواد هم در دوران فوتبال و هم در دوره پیشکسوتی بسیار محترم بوده است. وقتی من می‌گویم نهاد‌های مدنی در ورزش باید توسعه پیدا کند دقیقاً به همین خاطر است. باید انجمن و شرکت پیشکسوتان فعال شود تا برای چنین مراسمی همه قدیمی‌ها را صرف‌نظر از مواضع‌شان دعوت کنند.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس