کد خبر 971058
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
پروپیچ

پرو پییچ، مهاجم سابق استقلال با این باشگاه روی دور لج افتاده و نمی‌خواهد با آن‌ها کنار بیاید.

به گزارش مشرق، همیشه وقتی بازیکنی شکایت می‌کند و رأی می‌گیرد، این فرصت به باشگاه داده می‌شود تا بتواند از او رضایت بگیرد. مثلاً در ماجرای حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها کنفدراسیون به فدراسیون اعلام کرد اگر باشگاه‌ها با طلبکاران توافق کنند هم کافی است. در فیفا هم شرایط به همین شکل است. بعد از شکایت پروپییچ و تهدید جدی استقلال، اگر این باشگاه بتواند از او رضایت بگیرد، کافی است. این رضایت هم در گرو آن است که بتوانند توافق کنند و در تاریخ‌های مشخص باشگاه پولش را واریز کند. استقلال در اقدام اول تلاش کرد راه حلی برای مذاکره و توافق با پرو پییچ پیدا کند. این بازیکن، اما لج و لجبازی می‌کند و تا این لحظه با استقلال هیچ مذاکره‌ای نکرده است. در واقع این بازیکن به خاطر رفتاری که مدیران سابق داشته‌اند با استقلال لج کرده است.

مدیران فعلی به پرو پییچ پیام داده‌اند مدیریت قبلی دیگر در باشگاه نیست و به نوعی سر پرداخت پول توافق کنند ولی این بازیکن می‌گوید فقط پولش را می‌خواهد و مذاکره‌ای نمی‌کند. زمان هم به تندی برای استقلال می‌گذرد و اگر در دو هفته آینده نتواند مشکل را حل کند، با بحران بزرگی روبه‌رو خواهد شد. وزارتخانه به باشگاه قول داده تا بتواند از طریق دولت اقدامی کند. از سویی آن‌ها از فدراسیون فوتبال سؤال کرده‌اند که چرا استقلال نمی‌تواند پولش را از فیفا بگیرد تا به حساب پرو پییچ واریز کند؟ تا این لحظه که اتفاق خاصی رخ نداده و فعلاً استقلال و وزارت ورزش در حال بررسی هستند تا راه حلی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

تلاش مسئولان استقلال برای دادن پول زور!

در همین حال خلیل زاده عضو هیئت‌مدیره استقلال هم اعلام کرد برای آن‌ها مشکلی عمده پیش آمده و مجبورند پولی را که برای پاتوسی در نظر گرفته بودند، خرج پرو پییچ کنند. البته مشکل فقط پول نیست. یعنی استقلال حتی با داشتن پول، نمی‌تواند آن را به سادگی واریز کند. منزوی دیگر عضو هیئت‌مدیره باشگاه هم این مسئله را تأیید می‌کند و می‌گوید: «تحریم هستیم و متأسفانه این مشکل برای‌مان وجود دارد. برای انتقال پول دچار مشکل هستیم. اگر تحریم نبود خیلی ساده پول‌مان را از فیفا می‌گرفتیم و به حساب پرو پییچ واریز می‌کردیم ولی الان نه می‌توانیم پول‌مان را بگیریم و نه می‌توانیم پولی واریز کنیم.»

منزوی درباره تهدید جدی استقلال از سوی پرو پییچ هم توضیح می‌دهد: «تا این لحظه خطر رفع نشده است. اگر پول این بازیکن را ندهیم، قطعاً از ما کسر امتیاز خواهد شد و لیگ را با منفی ۶ آغاز می‌‎کنیم. مشکل اینجاست که اگر نتوانیم پول را بدهیم، مشکلات بیشتر و بیشتر می‌شود و رأی‌های دیگری علیه ما صادر خواهد شد.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    3 14
    اینا با عدد 6 انس عجیبی دارند !
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    4 6
    اون لج کرده و یا شما خیلی خودتون رو زبل می دونید؟؟!!! حتما باید شکایت می کرد تا پولش رو بگیره؟ مگر قرارداد ننوشتید؟ حالا هم می خواهید با زرنگی زمان پرداحت رو عقب بندازید اون هم حق خودش رو می خواد کجاش لجبازیه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس