کد خبر 969821
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
آلوز

دنی آلوز، ستاره برزیلی پی اس جی روز گذشته خبر از خداحافظی خود با این باشگاه فرانسوی داد.

به گزارش مشرق، آلوز با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی خود مدعی شد بعد از ۲ فصل از باشگاه پاریسن ژرمن جدا خواهد شد و بلافاصله گمانه زنی‌ها و شایعاتی در مورد آینده این مدافع برزیلی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نه گفتن هواداران بارسلونا به انتقال نیمار +عکس

شب گذشته رادیو کاتالونیا مدعی شد ممکن است دوباره و بعد از ۳ سال، دنی آلوز در تابستان امسال با بارسلونا عقد قرارداد کند. این بازیکن برزیلی بعد از سپری کردن ۸ سال فوق العاده و کسب ۲۳ جام با لباس بارسلونا، در سال ۲۰۱۶ از این تیم جدا شده و راهی یوونتوس گشت و بعد از یک سال تصمیم به انتقال به پاری سن ژرمن گرفت.

در همین رابطه موندودپورتیوو به نقل از یکی از مسئولان بلندپایه بارسلونا گزارش داد که آلوز هفته هاست در حال پیشنهاد دادن خود به بارسا است و تمایل به بازگشت دارد ولی باشگاه فعلاً برنامه‌ای برای بازگرداندن او ندارد.

آلوز در حالی یکی از گزینه‌های خرید بارسا محسوب نمی‌شود که بازیکن آزاد است و جذب او هزینه‌ای برای بارسا نخواهد داشت. برای بارسلونا فعلاً جذب یک مدافع هافبک چپ به عنوان ذخیره‌ای مطمئن برای جوردی آلبا در درجه اول اهمیت قرار دارد.

بارسا در سمت راست، نلسون سمدو و سرجی روبرتو را در اختیار دارد. برای سمدو در هفته‌های اخیر چند پیشنهاد رسیده است اما بارسا تاکید دارد که تنها با ۱۰۰ میلیون یورو بند فسخ قرارداد، به وی اجازه جدایی خواهد داد.

هنوز بسیاری معتقدند که پس از جدایی دنی آلوز هیچ بازیکنی نتوانسته جای خالی او را به خوبی پر کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس