کد خبر 969810
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوعی به نام لیدر نداریم و همه چیز در اختیار کانون‌های هواداری زیر نظر باشگاه‌هاست.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر در نشست با سردار رحیمی رئیس پلیس تهران و معاونین و فرماندهان تامین امنیت استادیوم‌ها ناجا و یگان ویژه گفت: ورزش عامل شادی و پر کردن اوقات فراغت حداقل ۵۰ میلیون نفر از مردم ایران است و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرصت‌طلب و تماشاگر نما به بهانه‌های واهی این وضعیت را برهم بزنند.

وی افزود: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با کمک پلیس و سایر نهادهای مسیول برگزاری لیگ آینده با کمترین تنش و تامین امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

وزیر ورزش عنوان کرد: خوشبختانه باشگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی خوبی برای هواداران خود دارند و ایجاد کانون‌های هواداری مسئول کمک زیادی به حفظ فضای فرهنگی و مفرح استادیوم‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش پرسپولیس به تهدید 2 لیدر

سلطانی‌فر گفت: افراد شرور و سابقه‌دار که هیچ‌گونه ارتباطی با ورزش و فوتبال ندارند، نباید به استادیوم‌ها وارد شوند و با کمک قوه قضاییه و پلیس، هواداران بد سابقه اجازه ورود به استادیوم را نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: الان موضوعی به نام لیدر نداریم. همه چیز در اختیار کانون‌های هواداری زیر نظر باشگاه‌هاست و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بایستی در موضوع برگزاری مسابقه همراه پلیس باشد و در تعامل با یکدیگر اجازه آشوب طلبی را از عده‌ای معدود بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال برای لیگ آینده قوانین انضباطی جدیدی را در نظر گرفته و همه ما از بازیکن تا مدیر عامل و هوادار برای صیانت از فضای ورزش کوشا باشیم.

سلطانی‌فر با تقدیر از تلاش‌های سردار رحیمی رئیس پلیس تهران و همکارانشان در تامین امنیت ورزشگاه‌ها تصریح کرد: استادیوم‌های ما باید در سراسر کشور به امکانات مور نیاز تجهیز شوند و در این مورد و همینطور بلیت‌فروشی الکترونیکی و ساماندهی ورود تماشاگران به استادیوم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به همراه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بایستی برنامه‌های خود را با دقت و سرعت به پیش ببرند.

وی به نشست‌های معاونین و مدیران وزارت ورزش با مسئولان شورای امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مصوبات این شورا برای همه اعضای آن از جمله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران کل استانی لازم‌الاجراست.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس