کد خبر 969441
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کیانوش رستمی

محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نمی‌دانم خبر مصدومیت سهراب مرادی چطور به بیرون درز پیدا کرد.

به گزارش مشرق، محمدحسین برخواه سرمربی اردوی وزنه برداری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه که با نایب قهرمانی ما همراه بود، از دهم خرداد ماه اردوی جدید را آغاز کردیم. بچه‌ها نسبت به قهرمانی آسیا شرایط بهتری دارند.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری مشخص شد

وی درباره شرایط وزنه برداران برای رقابت‌های جهانی گفت: در مسابقات جهانی تایلند، رقیب اصلی ما نیز باز هم تیم چین خواهد بود. در مسابقات جهانی تایلند نیز رقیب اصلی ما بازهم تیم چین خواهد بود که با اختلاف کمی با این تیم که میزبان بود نایب قهرمان شدیم، اما امیدواریم در مسابقات جهانی جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه درباره مصدومیت سهراب مرادی صحبت کرد و گفت: آسیب دیدگی در ورزش حرفهای و رشته سنگینی مانند وزنه برداری کاملاً طبیعی است. در تمرینات سنگینی که در طول هفته داریم این استرس و اضطراب را داریم که بچه‌ها مصدوم نشوند. خوشبختانه مصدومیت سهراب جدی نیست و ابتدای هفته آینده تمرینات عمومی را شروع خواهد کرد اما تمرینات تخصصی را ۲ هفته دیگر آغاز می‌کند. امیدواریم بتوانیم سهراب را در وضعیت مطلوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درخصوص اینکه آیا وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی برای زیاد نبود، گفت: اصلاً زیاد نبود. نمی‌دانم خبر مصدومیت چطور به بیرون درز پیدا کرد. دوم اینکه در این مصدومیت بزرگنمایی شد. ضمناً انتخاب وزنه‌های اصلی نزدیک مسابقات اصلاً زیاد نیست.

وی درباره تاثیر بلاتکلیفی فدراسیون در روند کار تیم ملی گفت: تلاش می‌کنیم وضعیت فدراسیون تاثیری نداشته باشد و کارمان را انجام می‌دهیم. اطلاعی درباره تغیرات مجمع ندارم.

برخواه درباره وضعیت کیانوش رستمی نیز اظهار بی اطلاعی کرد: از وضعیت کیانوش رستمی هیچ اطلاعی ندارم.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط دسته سنگین وزن گفت: علی حسینی وضعیت خوبی دارد و در یک ماه اخیر امیدوار کننده تمرین کرده است و امیدواریم رکوردهای خوبی در مسابقات جهانی به ثبت برساند.

برخواه درباره عملکرد داوودی در مسابقات جوانان جهان عنوان کرد: علی داوودی یک ضرب خوب کار کرد و ۱۹۳ زد. رکورد خوبی بود. در دوضرب کار ما ایراد داشت و می‌توانستیم شرایط مسابقه را طوری پیش ببریم که مدال طلای دوضرب و مجموع را از دست ندهیم.

برخواه درباره وضعیت علی هاشمی نیز گفت: هاشمی تا اواسط تیرماه به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود و امیدواریم آسیب دیدگی اجازه دهد بتواند تمریناتش را انجام دهد. اوایل مرداد باید اسامی اولیه را اعلام کنیم و تا این زمان باید شرایطش مشخص شود. هاشمی یکی از بهترین نفرات ما در مسابقات قبلی بود و امیدواریم او را در مسابقات امسال هم داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس