کد خبر 971792
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نیازمند فراهم بودن زیرساخت‌های لازم است، گفت: اصل سلامت انتخابات با توجه به آزمایش نشدن این سیستم باید تضمین شود.

به گزارش مشرق، اصغر مسعودی با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در روز ۱۶ تیر ماه، گفت: طی روزهای اخیر حواشی مختلفی پیرامون درباره برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری به گوش می‌رسد که آخرین آن برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات باید به صورتی که در اساسنامه قید شده، صورت گیرد، افزود: چنانچه در اساسنامه فدراسیون‌ها بر برگزاری انتخابات به صورت برگه‌ای و کاغذی تأکید شده، نباید خلاف آن عمل شود و چنین اقدامی مغایر قانون به شمار می‌آید. وزارت ورزش در این زمینه باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر رأی گیری باید به صورت مخفی و محرمانه باقی بماند تا افراد بتوانند به راحتی نظر واقعی خود را مطرح کنند و با تعارف رأی به کاندیداها ندهند، تصریح کرد: کسانی که حق رأی در انتخابات فدراسیون‌ها دارند نباید تحت تأثیر شرایط، روابط فردی و جناحی باشند و باید آزادانه در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بدانید:

اقدام عجیب دیگر از سوی وزارت ورزش / این قسمت؛ برگزاری انتخابات وزنه‌برداری به صورت الکترونیکی

لزوم ورود نهادهای نظارتی به تخلفات کاندیدای انتخابات وزنه برداری

ارتباط کاندیدای انتخابات وزنه‌برداری با قاچاق؟

مسعودی اضافه کرد: در عین حال باید اجازه داد که همه کسانی که این شایستگی را در خود می‌‎بینند، بتوانند به عنوان کاندید در انتخابات فدراسیون وزنه برداری مورد انتخاب قرار گیرند تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برگزاری الکترونیکی انتخابات باید به شفافیت بیشتر کمک کند؛ نه اینکه خود محل بحث و مناقشه قرار گیرد.

منبع:
خبرگزاری خانه‌ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس