روزنامه

فصل مشترک تحلیل این روزنامه‌های اصلاح طلب این است که اقدام قاطع سپاه پاسداران در انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا در آسمان کشورمان تنش زا بوده است و اکنون سایه جنگ بالای سر کشور است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** اقدام سپاه تنش آفرین بود، باید با آمریکا مذاکره کنیم!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد پنج شنبه، پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و گران قیمت آمریکایی «گلوبال هاوک» را که با زیرپاگذاشتن قوانین بین المللی، به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود، با سامانه بومی «سوم خرداد» منهدم کرد.

این خبر بسیار مهم بازتاب وسیعی در رسانه‌های جهان داشت. روزنامه‌های داخلی نیز امروز تیتر اصلی خود را به این اتفاق مهم اختصاص دادند.

اما در این میان واکنش برخی روزنامه‌های اصلاح طلب به خبر «انهدام پهپاد تجاوزگر آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قابل تأمل است.

در همین رابطه روزنامه شرق در تیتری خنثی با عنوان «ماجرای سرنگونی گلوبال هاوک؛ خبر آخر: ترامپ: بدون هیچ پیش شرطی آماده مذاکره‌ایم» نوشت: «نگرانی در مورد افزایش تنش‌ها بیشتر شده؛ حالا همه از وضعیت رخ داده ابراز نگرانی می‌کنند؛ از دبیر کل سازمان ملل تا مقامات عالی اروپایی و همسایگان تا تک تک همسایگان خانه‌هایمان».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «ماجرای جدید؛ سناریوی سرنگون کردن یک پهپاد آمریکایی توسط ایران است…اما هنوز مشخص نیست بازتاب‌های این اقدام چه خواهد بود. در حالی که شب پنج شنبه را بسیاری در این هراس به صبح رساندند که از جلسه مقامات آمریکایی چه بیرون خواهد آمد، اما مقامات نظامی کشور تاکید داشتند که هیچ هراسی از جنگ و دفاع از حریم کشور ندارند. اما در جلسه آمریکایی‌ها در گام اول تصمیم به حمله گرفته می‌شود و بعد ترامپ تصمیم خود را عوض می‌کند. او عصر دیروز گفته ۱۰ دقیقه قبل از دستور حمله، آن را متوقف کرده است…خبر آخر اینکه ترامپ گفته است بدون هیچ پیش شرطی آماده مذاکره‌ایم».

روزنامه اعتماد نیز در یادداشتی با عنوان «سقوط به مثابه نقطه عطف» به قلم «کوروش احمدی» نوشت: «آنچه مایه نگرانی است، این است که خطر اشتباه محاسبه از هر دو سو و برخورد تصادفی بسیار بالاست. با صف آرایی نیروهای نظامی در جوار هم و اقدامات نظامی مشکوک، خطر جنگ همیشه وجود دارد…باید توجه داشته باشیم که سقوط پهپاد آمریکایی دست تندروها در دولت ترامپ را تقویت کرده است. در چنین شرایط پرمخاطره‌ای، ضرورت تام دارد که مقامات ما لحن خود را تعدیل کنند. و با تکیه بر این برگ برنده مهم، مثلاً از امکان بازکردن درب مذاکره در آینده تحت شرایط سخن بگویند».

روزنامه آرمان نیز در گزارشی با عنوان «دیپلماسی در برابر سایه جنگ» نوشت: «بامداد پنجشنبه، ۳۰ خرداد اولین بار خبر انهدام یک پهپاد آمریکایی توسط نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد و گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص به وجود آمد.. دو رسانه آمریکایی abc و نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاهشان گزارش دادند که رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اقدام ایران دستور حمله محدود نظامی را صادر کرده اما در ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت واشنگتن (سه و نیم صبح به وقت تهران) از تصمیم خود منصرف شده است…در شرایطی که تنش میان ایران و آمریکا هر لحظه بیشتر می‌شود، خبرگزاری رویترز مدعی شد که پیامی از سوی ترامپ از طریق عمان برای ایران ارسال شده است. رویترز ادعا می‌کند شامگاه پنجشنبه ترامپ در نامه‌ای به ایران با تعیین ضرب‌الاجلی کوتاه خواستار آغاز مذاکره شده و در غیر این صورت دست به حمله‌ای محدود علیه مواضع ایران خواهد زد».

فصل مشترک تحلیل این روزنامه‌های اصلاح طلب این است که اقدام قاطع سپاه پاسداران در انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا در آسمان کشورمان تنش زا بوده است و اکنون سایه جنگ بالای سر کشور است و باید از فرصت کنونی برای مذاکره با ترامپ استفاده کنیم.

نکته قابل توجه اینجاست که همزمان با فضاسازی برخی روزنامه‌های اصلاح طلب درباره دوگانه دروغین «جنگ- مذاکره»، سایت ضدانقلاب «بی بی سی فارسی» نیز در خبر اصلی خود با عنوان «ترامپ: برای گفت و گو با ایران هیچ شرطی ندارم» نوشت: «دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفته است خواهان جنگ با ایران نیست، اما اگر درگیری با ایران پیش آید، این کشور ویران خواهد شد. آقای ترامپ در مصاحبه با شبکه خبریان بی سی گفت هیچ شرطی برای گفت و گو با ایران ندارد»!

طیف اصلاح طلب یدطولایی در تبدیل نقطه قوت به نقطه ضعف دارد. این طیف همزمان با اقدام اقتدارآفرین سپاه پاسداران در انهدام پهپاد متجاوز آمریکایی، همصدا با رسانه‌های معاند، مردم را از سایه جنگ ترسانده و مدعی است که باید با ترامپ مذاکره کنیم!

آخوندی: باید بین قدرت ایران و قدرت آل سعود تعادل ایجاد کنیم!

«عباس آخوندی» وزیر سابق راه و شهرسازی در مصاحبه با روزنامه همشهری گفت: «اسرائیل مشتاق آشوب در منطقه است و رفتار ما در گفت و گو با کشورهای همسایه، مانع این خواسته است. یقیناً ایران قدرتمند و ثروتمند در خاورمیانه بیشتر می‌تواند به امنیت منطقه کمک کند. در منطقه ما کشورهایی که از نظر ژئوپلیتیک، عمق نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارند، ایران، ترکیه و عربستان هستند. آنچه می‌تواند امنیت این کشورها را برقرار کند، تعادل قدرت اقتصادی و سیاسی نسبی بین این کشورهاست. یقیناً اگر این تعادل به هم بخورد، طمع برای پیشروی یکی از طرفین بیشتر می‌شود و با پی جویی نخستین طمع، تعادل به هم می‌خورد».

آخوندی- وزیر ناکارآمد سابق راه و شهرسازی- که تورم ۱۳۰ درصدی مسکن را در کارنامه خود دارد و پیش از این گفته بود که «افتخار می‌کنم که حتی یک واحد مسکونی هم نساخته‌ام»!، حالا ژست کارشناس مسائل منطقه‌ای به خود گرفته است.

پیش از این «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه- اردیبهشت ۹۷- در شورای روابط خارجی آمریکا در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود: «من درباره منطقه خودمان صحبت می‌کنم. ما باید اول به کمبود مذاکره رسیدگی کنیم. ما بارها در خفا و پنهان (به مقامات عربستان) درخواست مذاکره منطقه‌ای داده‌ایم. نه ایران و نه عربستان سعودی نمی‌توانند هژمون منطقه ما باشند. این یک واقعیت است و باید آن را بپذیریم. هرقدر هم که ناراحت‌کننده باشد، اما هیچ‌یک از ما نمی‌توانیم هژمون جدید منطقه باشیم… باید به دنبال منطقه‌ای قدرتمند باشیم، نه دنبال قدرتمندترین بودن در این منطقه».

برخی دولتمردان و فعالین اصلاح طلب بارها از رویکرد غلط و خسارت آفرین «منطقه قدرتمند بجای قدرت منطقه‌ای» سخن گفته‌اند. رویکردی که بر کاهش حمایت از متحدان استراتژیک منطقه‌ای و گفت‌وگوی بی‌پشتوانه با کشورهای مرتجع منطقه تاکید دارد. این در حالی است که آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه آشکارا از تروریست‌ها حمایت کرده و از لزوم کشاندن ناامنی به داخل ایران می‌گویند.

** FATF حق شرط ایران در موضوع تروریسم را نمی‌پذیرد

روزنامه دنیای اقتصاد در مطلبی با عنوان «مهلت پنجم FATF به ایران» نوشت: «کارگروه ویژه اقدام مالی برای بار پنجم بازگرداندن ایران به فهرست اقدامات تقابلی را که به لیست سیاه شهرت پیدا کرده تعلیق کرد…FATF با بیان اینکه برنامه اقدام ایران در ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسیده، تصریح کرده این کارگروه در ژوئن ۲۰۱۹ خاطرنشان کرده هنوز مواردی هستند که ایران آنها را کامل نکرده و باید در آینده به‌طور کامل آنها را رفع کند. این موارد عبارتند از: اقدام مناسب برای اعلام تأمین مالی تروریسم به‌عنوان جرم از جمله با رفع معافیت از گروه‌هایی که برای «پایان دادن به اشغال خارجی، استعمار و نژادپرستی تلاش می‌کنند».

این روزنامه اصلاح طلب در گزارش خود صراحتاً ذکر کرده است که خواسته FATF از ایران این است که «از گروه‌هایی که برای "پایان دادن به اشغال خارجی، استعمار و نژادپرستی تلاش می‌کنند" رفع معافیت کند». این یعنی ایران باید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی- و گروه‌های مقاومت در منطقه که کمر تروریست‌های تکفیری را شکسته‌اند، را تحریم کند!

FATF مسئول اجرای لیست تحریمی وزارت خزانه داری آمریکا است. در این لیست مقامات نظامی ایران، دانشمندان ایرانی در علوم مختلف، جوانان نخبه ایرانی، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز دفاعی و نظامی و هر آنچه که مؤلفه قدرتی برای ایران است، حضور دارد.

کدام عقل و منطقی می‌گوید که ما در داخل کشور، مؤلفه‌های قدرت خود را تحریم کنیم؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 158
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 72
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    حداقل سپاه کاری روانجام داد ....دولتیها ومجلسیها چه عقلتی کردند....
    • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      از ماست که بر ماست ببینیم آخرش چی از آب در میاد
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      سکوت در برابر ظلم آمریکا "خیانت" است.
    • سید IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      در هر یک از روزی نامه های اصلاح طلبان تهوع آور یک شاه سلطان حسین موجود است که برای روز خطر دست به استخاره برند و ببینند که صلاح در تسلیم کردن بی قید و شرط کشور به آمریکا هست یا نه!! برای همین هم از ژاپن که بی قید و شرط به آمریکا تسلیم شد خیلی تعریف می کنند!!!!
    • موحدی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      عملکرد مثبت سپا مقتدر ایران---آبروی از دست رفته ایران را -که توسط عملکرد منفی و سو مدیریت دولتی های این مملکت در پست رفت مهارت عالی دارند!! و از رو هم نمیروند!!. انجام داده و کار عزیزان سپا -هزار آفرین دارد.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      بخدا مرگ برای آمریکا کمه واقعا لازمه خیلی عذاب بکشن حیفه بمیرن باید زجرکش بشن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    اسهال طلب بزدل ترسو اخه بیشرفی چقدر تا کی
    • جواد IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      اگربه قول تو یه عده ای اسهال طلب هستن امثال تو هم احمق طلب هستید اگه نبودید یه عده ای احمق مثل تو توی کشور حکومت نمیکردن خداوند یه عده ای رو احمق خلقت کرده که تو هم جزاونا هستی
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      آقا جان اینا می خوان بی شرف بمونن خوب بدرک. توی حماقتشون بمیرن. ما هم دوست داریم عاقل باشیم و کار خودمون رو می کنیم . همینی که هست.
    • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      9 1
      بز دل و ترسو معلوم شده کیه به چه قیمتی حاضر به زندگی هستین؟ هیهات من ...
    • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      10 0
      اقدام سپاه درست بودشجاعانه عمل کردنداسها طلب شماهاکه همیشه دربغل جنایت کاران هستیداگرواقعااصیل ایرانی هستیدمثل باکریها.همتهاآستینهارابالابزنیدبگومرگبرآمریکا
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    افساد طلبان لطفاً خفه.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    خاک بر سر اصلاح طلبان بزدل . چقدر احمق و واداده این ؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    آقای آخوندی خفه
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    ای مرده شور هر چی اصلاح لجنه ببرن
  • شفرخان IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    بروگمشو‌وطن‌فروش‌چه‌مذاکره‌ای‌طرف‌امریکایی‌هرکاری‌میخواهد‌بکند‌ماهم‌از‌ترسمان‌بگوییم‌چشم‌‌درود‌به‌شهدا‌مرگ‌بر‌وطن‌فروش
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    نفهم بودن با خائن بودن فرق دارد. ترکیب این دو در برخی روزنامه ها فاجعه است. هیچ احمقی با آمریکا مذاکره نمی کند. عاقل ها که جای خود دارند.
  • morteza mohamadi IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    بابا، ترسو ،نترس بازم اومدن بگید خودم میام واستون پیشوازش یکم نازش میکنم .از دلش در بیاد باشه عمو جون
  • حسن IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    چرا زمانی که ترکیه جنگنده روس را منهدم کرد سایه جنگ بلای سر ترکیه قرار نگرفت ؟
    • حسین آقا.... IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      بنام خدا. ........... بله و همینطور ترور سفیر روسیه که بوسیله یک شهروند ترکیه ای انجام شدو...کاش حداقل به ظاهر هم شده کمی مثل اردوغان ((هرچند که زیاد شجاع هم نیست.))ادم رک باشیدو کمی هم در ظاهر نترس...
  • ناشناس AE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    لامذهب ها همه چیزشون برعکسه این زور زورنامه شرقیه یاغربیه این چرا اسمشو گذاشه شرق ولی کمپلت غربیه
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    ابله اقدام امریکا تنش افرین بود بزن در گوشت می گی تقصیر من بود صورتم جاخالی ندادم کودن
  • علی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    آل سعود چه سگی بدبختا
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    افساد طلبان ترسو پنبه رو از گوشتان بیرون بیارید .خودتون رو هم دار بزنید مذاکره نمی کنیم.مفهوم شد؟؟؟
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    اقدام سپاه ترسیم کمال اقتدار بود .عملکرد شماافساد طلبان تنش زاست.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    روزنامه شرق پوشک بدم خدمتتون
    • بوشناس IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      قرص یدوکینول میتونه کارساز باشه البته بشرطی که اسهال عفونی نباشه ، هرچند این اسهال طلبان همواره عفونت سیستمیک داشته اند و تنها چاره آنان تزریق وریدی شرف و غیرت است.
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    ایران وآل سقوط قابل مقایسه است ؟!.آل سقوط کیه که بااون همانند سازی کنیم ‌‌.؟!
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    به این اصلاحات چی ها باید فعلا گفت خفه
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    تف به شرفتان که چپ و راست برای بیگانه دم تکان می دهید در قضیه قحطی ایران هم با این که مردم ایران با نهایت فلاکت زندگی می کردند باز عده ای وطن فروش سر در اخور انگلیس کرده بودند و ملت را چپ و راست می فروختند همیشه با خودم فکر میکنم ایا اینها شرف و ابروی هم دارند . لعنت به این وطن فروشان خود فروخته سر در اخور بیگانه یا ترسو
  • مهدی قربانی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    مرگ برآمریکا . مرگ براصلاحات آمریکایی . مرگ برسازشکار . درودبرسپاه . درودبرمردم
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    هرچی می کشیم از دست آمریکا و یه عده نمک به حروم داخلی است. متأسفانه برخی از این افراد در روزنامه های شرق و... لانه کرده اند!
  • میثم IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    حرف ناحق نزده ! اتفاقا اصوالگرا ها ترسوهستند
  • دوستدار شهید حججی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    لابد حضرات به اصطلاح اصلاح طلب توقع داشتند که پهباد امریکا برای جاسوسی و یا تخمین میزان توانمندیهای سیستمهای راداری و دفاعی و موشکی ایران وارد ابهای ایران شوند و نیروهای ایرانی به تماشا بنشینند!!!!!! اتفاقا این اقدام دفاعی ایران بهترین علامت توانمندی ایران برای دفاع از کشور است. امریکا می داند که در جنگ زمینی شانسی در برابر ایران ندارد و در صورت انجام چنین اقدام احمقانه ای باید مرتبا تابوت سربازانش را از باتلاق جنگ با دلاور مردان ایرانی تحویل بگیرد. چه بهتر که میزان توانایی دفاعی هوایی ایران را نیز به رای العین ببیند.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    دست اندرکاران روزنامه شرق باید به جرم خیانت به کشور و پادویی برای دشمن محاکمه شوند
  • سید IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    وقتی با سیاست های دولت اصلاحات مردم از گرانی رنج میبرن این سوال مطرحه که بعضی از نظریه پردازان پوشکی از کجا حقوق میگیرن تا از صبح تا شب فرضیه های مزخرف بدن؟
  • میم IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    تمام کامنتها را خود نونخورهای دولت میگذارند خخخخ شما خر هستید به گوشای هم نگاه کنید
    • محمد IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      7 117
      خاک بر سر بدبختت! حیران منطقتم!
    • M.sh IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      6 135
      با این حساب جنابعالی هم یا باید از نونخورهای دولت باشی یا از دسته دوم یعنی (خرررر)
  • ایرانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    نه تنها تنش افرین نبود بلکه بهترین کاری بود ازطرف سپاه پاسداران به دشمنان این مرزبوم با این همه تجهیزات که چه غلطی درمرزایران اسلامی میکنید.وهشداری هم به عربستان وامارات بزدل بود.که هم پول وهم پایگاه نظامی در اختیار این کشور قرار میدهد نوبت شما هم خواهدرسید .افرین برسپاه پاسداران .....
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    مردم در گیر چه مشکلاتی هستند و مشرق در چه دنیایی سیر می کند ؟ پول مفت خیالات می اورد
    • حمید ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      خطاب به 15:53، بزدل ترسو از طرف مردم حرف نزن، مردم ما در اوج مشکلاتشان ، همیشه از اقدامات مقتدرانه علیه متجاوزین استقابال کرده اند، بهتره مشتی بی شرف ترسو خود را به جای مردم جا نزنند.
    • حمید ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      خطاب به 15:53، بزدل ترسو از طرف مردم حرف نزن، مردم ما در اوج مشکلاتشان ، همیشه از اقدامات مقتدرانه علیه متجاوزین استقابال کرده اند، بهتره مشتی بی شرف ترسو خود را به جای مردم جا نزنند.
  • حامد GB ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    آخوندی از جانب کی داری.. میزنی اینقدر حالمو بد کردی خواستم بگم خفه تا راحت شم
  • محمد IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    رورنامه خانوادگی غریق استخر فرح تا ایرانو دست امریکا نده دست بردار نیست.خیلی دلتون تنگ شده همتون گم شید امریکا و انگلیس
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    این هذیون گفتنت ازروی ترسه یاازروی تب هست.
  • مهمان IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    15 75
    باز خائنين وترسوهاي وطني به هراس افتادن.
  • ایرانی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    20 86
    در سفارت تولد ملکه چی زهرماری به خورد شما دادند که بی شرف شدید
    • اکبر GB ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      39 6
      ادبیاتت خوب نیست، سعیدخان! شاید نظرت درست باشه ولی اگه توجه کنی در همین یک خط، هم تهمت "شرابخواری" زدی و هم لقب "بی شرفی" دادی! این اتفاقات در تمام دنیا پیش میاد و روزنامه ها و جناح های مختلف مسائل رو مورد نقد قرار می دن. جنگ پدیدۀ مهم و خانماسوزی هست و باید نگرشی چندبعدی به قضایا داشت. باید همۀ حرفارو شنید اگرچه مخالف نظر ما باشن!
    • ایرانی در جواب اکبر IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      7 79
      حالا این وسط شما چرا کاسه داغ تر از آش شدید ؟ نکنه شما هم از قماش آقایان بی شرف و ... هستید!
    • GB ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      19 4
      اکبر در جواب ایرانی شما بهمن گفتید بی شرف اما من بهتون میگم " آقای محترم"! یه مثال می زنم: در جنگ احد تصمیم شورا خلاف استراتژی پیامبر بود و در نهایت منجربه شکست مسمان ها شد. پیغمبر گفت با اینکه می دونستم این استراتژی اشتباست ولی به روح شورا احترام گذاشتم و به کسی هم توهین نکرد به عبارت دیگه: و شاورهم فی الامر.
    • محمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      2 37
      در جواب اکبر : در جنگ احد پیامبر 50 نفر تیر انداز را برای بستن تنگه گذاشته بود که به طمع غنیمت از دستور صریح پیامبر سرپیچی کردند و موجب شکست سپاه اسلام در عین پیروزی شدند هیچ مشورتی در جنگ احد نشده بود بلکه در جنگ خندق مشورت کرده و نظر سلمان فارسی را پذیرفته بودند
  • حبیب IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    13 71
    پای این طایفه جز در پی شیطان فلج است قبله کج نیست نمازی که نخواندند کج است.
  • سعید IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    17 71
    در روزنامه مشرق که روزنامه خائن می باشد و یه مشت کوته فکر ادم فروش که تصاویرشان منتشر که نه ارزش شنیدن دارد و نه نقد کردن ادمهایی که هیجگونه پشتوانه مردمی از کلامشان رو ندارند . درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • SE ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    روز روزش اصحالات در اصحال بسر میبره؛ حالا دیگه با سرنگونی این پهپاد کدخداشون شدیدا دچار علائم وبا شده‌اند.
  • محسن IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    23 76
    سپاه ارتش باعث افتخار ایران هستن و شما مسولان و سیاسیون بی عرضه بی کفایت فاسد مایه ننگ ایرانید پس خفه شین
  • محمدیه IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    مرگ بر آمریکا
  • Ali IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    21 85
    آخوندی باید اعدام شود خاعن بی لیاقت
  • Ali IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    17 95
    آخوندی باید اعدام شود خاعن بی لیاقت
  • امیر IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    اون کسی که میره با این آخوندی مصاحبه میکنه از خود آخوندی کمتره ...ای کاش میشد دل خون مردم ضعیف رو از دست این آخوندی تسکین داد مرفه بیدردی که هیچی از درد نمیدونه
  • RO ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    19 70
    کاربر ۱۵/۳۰خوب.گفتی. اینها نفوذی دشمن هستند.اصلاح طلبان الأ عزادار پهپاد ساقط شده آمریکا هستند مستقیم نمی تواند بگویند مهملات به هم می بافند
  • حمید IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    13 68
    بهترین کارممکن بود عزیزان خداقوت
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    21 74
    لعنت خدا به این خاین های ترسویبزدلکه اگه فرماندهی کل قوا و سربازان امام زمان نبودند کشور را بدتر از سوریه کرده بودند مفت خورهایی که روی بیت امال چمبره زدند برای دشمن دم تکان می دهند
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    31 6
    اگه پول مفت تومشرق پیدا کردی تقسیم کنیم .
  • ایرج IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 56
    اظهارنظرازشخصی رانت خواروناکارآمدبه دردعمه اش می خورد
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    7 118
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 48
    مرگ بر منافقین و کفار
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    3 42
    خیلی هم خوب، یعنی میگن هر کی سرش رو انداخت پایین بیاد توی کشور هیچکسی هم هیچی نگه.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    14 62
    آخوندی را در داخل یکی از موشکها بگذارند و به قبله گاهش آمریکا پرتاب نمایند و مجازان معدوم شدنش را اعمال نمایند
  • حیدری IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    9 49
    افساد طلبان مرعوب آمریکا هستند
  • NL ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 52
    ازتون خواهش میکنم این مزخرفات آخوندی رو گزارش نکنید حال آدم بهم میخوره.
  • اهورا IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    1 9
    نمیدونم چرا اصلاحطلبها اینقدر سعی میکنن خطر آمریکا و جنگ رو به اصوکگراها یاداور بشن.بابابزارین حمله کنه شرشون کنده بشه.اینا خودشون که عقل ندارن بفهمن شما هم که تو این نظام که آزادی فقط برای اصولگراها هست هیچ کاری نمیتونید بکنید. بهترین راه حمله نظامی هست.اونموقع میفهمن یه من ماست چقد کره داره.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    7 46
    متاسفانه وا دادگی شدیدی از جانب جناح اصلاح طلب دیده میشه و کم کم دارن به همه به وضوح نشون میدن که سطح شعور سیاسی بسیار پایینی دارن.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 54
    واقعا دام از بیخردی بعضی به درد ماید که هنوز نمدانند امریکا تا هنگامی کهدر موظه قدرتی جرات حمله ندارد فقط هنگامی حمله مکند که فکر مکند ضعیفی
    • قاسم IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      1 0
      احمق تر از ترامپ این اقاست خاک عالم از نوع نجش توی سرش
  • حمیدرضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    7 31
    باید یه برخورد سنگینی با دولت امارات شود که چرا اجازه همچین کاری را به امریکا داده تا کشورهای دیگه هم هواسشون جمع شه
  • سپاهیم IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 40
    از چی مترسن این اصلاح طلبا ی بدبخت؟؟؟ همش تو فکر سازش با کفر!!! اینها با جوونایی که عشق شهادت دارن نمیتونن مقابله کنن... نترسید و گوش به فرمان حضرت آقا باشید بدبختا
  • پرویز IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    7 46
    اصلاح طلبها تنها جایی که شجاعت وشهامت فوق العاده و بی نظیر دارند اختلاص است. و در رویایی با دشمن بسیار بزدلند.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    10 31
    دست سپاه درد نکند خدا قوت دلاور
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 80
    مرگ بر اسرائیل
  • علی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 39
    این اخوندی دیگه چکاره است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کم خورده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    7 31
    همه اینها خوب بود وغرور آفرین. ولی همه ی شجاعتها باید در نهایت منجر بشه که وضع اقتصادیمون هم خوب بشه.
  • ملائی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    5 47
    باید سازمان ملل تعدادی پوشک و زیر شلواری برای ترسو های داخلی بفرستد چون خودشون رو خیس کردند یکبار از ترس ناو ابراهام و حالا از سقوط پهپاد ..بنده ای که از خدا نترسد از همه چیز می ترسد
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    6 39
    #اصلاح_طلبان_نفوذی
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    6 43
    خیانتی که آخوندی به این کشور ومردمش کرده تا بحال نظیر نداشته وبجای اینکه مجازات بشه بازهم دهنشو باز می کنه اظهار نظر می ده.قدیمیا می گن خدا جای حق نشسته ، امیدوارم خدا مزد خیانت وجنایت همه خیانتکارای وطن فروش این دوره زمانه رو طوری بده که دیگه نتونن از جاشون بلندشن. الهی امین
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    10 46
    من خودم انقلابی نیستم ولی اگه از اول به حرف رهبر گوش کرده بودید الان تو این وضعیت نبودیم باید با آمریکا مقابله کرد نه مذاکره کوسکشهای ترسو
    • هادی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      0 35
      دمتون گرم با همتون موافقم
  • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    11 53
    برای اخوندی و اصلاح طلبان خیلی متاسف شدم چرا اقدام و کاری که افتخارآمیز هست این حرفها زده میشه حتما میگن ای بابا آمریکا گفته فقط یک حمله محدود و گوچولو انجام میدهد شما هیچ کاری انجام ندهیدوآتش راشعله ورنکنید.درود برسپاه پاسداران شجاع وجان برکف
  • دلسوز IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    10 44
    اتفاقا ساقط کردن این پهباد اقدامی راهبردی بود چرا که تا امروز همه به قدرت بلامنازع امریکا ایمان داشتن اما وهمه ب توان نظامی ایران تردید داشتن.الان با شلیک یک موشک وبدون جنگی ویرانگر باعث شد همه درمحاسباتشون تجدید نظر اساسی کنن....خصوصا امریکا و بیشتر اسرائیل که منبعدمواظب باشن دست ب اقدام نسنجیده ای نسبت ب ایران نزنند ....وصدالبته شلیک این موشک پشتوانه ای محکم شد که در دیپلماسی توان چانه زنی بیشتری داشته باشیم.... پس با یک شلیط به اهداف راهبردی نزدیک شدیم
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    3 43
    تعجب آوراست که چرا پول بیت المال به این روزنامه چی های خاعن. مزدور قلم به دست داده میشه تاعلیه مؤلفه قدرت بازداندگی ایران توطعه. چینی کنند
  • DE ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    3 40
    این ارازل رو‌ که مشخصه خائن هستن باید هر چه سریعتر دستگیر و اعدام کرد کار سپاه خیلی هم به جا و قابل تحسین است ودر آینده هم باید همین روند ادامه پیدا کنه با شیطان و صهیونیست معامله و مذاکره اصلا صلاح نیست و در قرآن هم به آن اشاره بسیار شده. مرگ بر امریکا و صهیونیست جهانی
  • سعید IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 33
    ننگ بر اصلاح طلبان ترسو
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    6 39
    اصلاح طلبان مزدوران بی غیرتی هستند که گوش به فرمان ارباب و نوکران جاده صاف کن امریکا که هماهنگ با مزدوران فراری خارج نشین در خدمت دشمنان هستند
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 38
    اخونی خفه خون بگیر سرطان گرفته
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 33
    تقصیر ندارید اینقدر میترسید،آخه به فکر جون عزیزان هستید و اموالی که از بیت المال سرقت کردید.
  • امید عدالتخواه IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    3 35
    سلام.چرا اگروه های به ظاهر اصلاح طلب این همه ترسوهستند
  • اسماعیل IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    3 38
    تیتر بعضی ازاین روزی نامه هاراکه دیدم، به بعضی از سلاطین بزدل قاجار درود فرستادم.
  • DE ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    3 37
    شاید هم این پهباد یک پهپاد واقعی نبوده! بلکه کنجشک را رنگ کرده بودند و جای قناری فروختند تا باعث فریب شود.
  • کرم IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    42 3
    باید نظرات متفاوت را مدنظر گرفت نه اینکه کوبید
  • علي IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 45
    همه ترس افسادطلبها اينه كه پول وسرمايه اي كه بارانت ودزدي وزيرسايه تكرارخاتمي بدست اوردن بايه أقدام وحادثه احتمالي ازدست بدن ياقيمتش بيادپايين وگرنه نگران ايران وملت مظلوم مانيستن فقط اميدمارهبرحكيممون ونيروهاي نظامي ماست
  • علی اصغر IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 29
    با سلام مرد مومن بری با امریکا در مورد چی مذاکره کنی وقتی که برجام پاره شد باید اقدام نظامی علیه امریکا باشد مگر فاجعه قحطی تو ایران را به جرم کدامین گناه را نمیبینید امریکا گاوه شیرده میخواهد نه مرد ازاد واقعا برایتان متاسفم با چنین وضعیتی دم از مذاکر میزنید انهم با کسی که برده مخواهد خدایا مرا ببخش
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 46
    خوشحالي زياد از سقوط پهپاد آمريكايي از اين نكته غافلتان نكند كه شايد عمليات شناسايي نقاط پدافندي ايران در حال اجراست!!!!!! از يكنواختي كامنت ها اصلا تعجب نكردم.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 38
    متاسفانه برخی از رسانه ها خائن هستند و مثل سرباز دشمن از پشت خنحر می زنند باید با آنها برخورد جدی کرد.
  • ناشناس IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    3 38
    اشداءعلی الکفار .رحماءبینهم.آیه ای از قرآن مناسب حال ماست
  • اصلاح طلب IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    1 44
    من یک اصلاح طلبم که از این کار سپاه قدردانی ویژه میکنم دمشون گرم مگه چند بار باید مذاکره کرد؟حالا اگه در مذاکره ما اصرار میکردیم اونها قبول میکردند جوری که ما میگیم از نو مذاکره کنند؟
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    372 4
    خفه‌‌‌‌‌؛ شما افراطیهای مفتخور که هرکدومتون از چندتا آخر میخورین باید هم بجایه ملت تصمیم بگیرید؛ آخر شما انسان نماها از همین راه پر میشه؛ با پول بیت المال گردن کلفت کردین و وحشی شدین خوب باید هم هوای جنگ به سرتون بزنه...
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
      4 35
      کدوم جنگ؟ چیه واقعا فک کردی باج هایی که خاتمی و مرحوم رفسنجانی و روحانی دادن سایه جنگ رو دور میکنه؟واقعا فک میکنی مذاکره سایه جنگ رو دور میکنه؟سازش؟پس چرا لیبی هرکاری که آمریکا خواست کرد ولی آخرش به دست آمریکا نابود شد؟اما چرا ناو جنگی آمریکا تا نزدیکی کره ی شمالی رفت اما به کره حمله نکرد در حالیکه همچنان کره به آزمایش هسته ای ادامه میداد؟ چرا دولت متبوع شما دوست کند رو و محتاط و مفت نخور با همه ی باجی که داد برجام عملی نشد ؟ چرا سپاه پهباد آر کیو 170 رو نشوند آمریکا حمله نکرد؟چرا این پهباد رو زد حمله نکرد؟بخاطر جان 150 نفر؟پس چرا آمریکا هواپیمای مسافر بری ما رو زد چقد زن و کودک کشته شدن یا چقد بمب شیمیایی داد صدام ریخت تو مملکتت؟ اینو بدون دوست من آمریکا هرجا زورش برسه به آدم خودشم رحم نمی کنه یا میزنه یا از طریق مذاکره تخلیه قدرت میکنه بعد میزنه ما تند رو ها حقیقتش غیرتمون اجازه نمیده باج بدیم خدایی اونم به آمریکا وقتی میفهمم با چه حقارتی به ملت و ناموس ما در زمان پهلوی توهین و تجاوز شده الان می بینم یه عده ای عاشقشن میخوام جرش بدم حالا هرچی دوست دارین بگین مسلمان ایرانی هستیم نه تو شرف ایرانی بودنمون و نه تو احکام مسلمون بودنمون باج دادن جایی نداره مطمئنم در برابر آمریکا حتی اگه هیچی هم نداشته باشی بایستی عقب میشینه نترسین جنگ نمیشه فقط آدم بی غیرت تنبل نشه مسئول و رئیس جمهور کاری و انقلابی باشه ایران گلستان تر از زمانی میشه که فک میکنین اگه با آمریکا کنار بیایم میشه!
  • مجنون IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 40
    این بیشرفا از ترامپ هم بزدل ترن اول باید دم این ترسو ها را گرفت و از مملکت بیرون انداخت بعد رفت به جنگ امریکا ..‌
  • ابوالفضل IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 33
    دروغ نگید هیچگاه ایران با آمریکا مذاکره نخواهد کرد!
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 42
    اقای اخوندی پاشور فرارکن برو امریکا
  • ناشناس IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 99
    هر کی گفت سپاه اشتباه کرده غلط کرده.وطن فروشهای کدخدا پرست
  • AE ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    5 41
    قوه محترم قضاییه لطفا هرچه سریعتر به اموال اصلاحطلبان تدبیر و امیدی رسیدگی و به اطلاع مردم برسانید تا مشخص شود چگونه سرمایه دار شده اند..
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 40
    اقا حمله کنید تمام ناو ها و کشتی ها و تاسیساتشون رو بزنید هفته بعد راحت شیم
  • حسن خسروی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    4 42
    سرنگون کردن پها متجاوز کار بسیار پسندیده بده وجای تشکردارد کسانی که دنبال گفتگو هستند منافع شخصی دارند ..به نظرم هواپیمای نظامی سرنشیندارهم باید ساقط میشد چرا که دنبتل مقدمه جنگ بود باید سرنگون میشد
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    5 117
    آمریکای جنایتکار، رو به افول است
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    7 25
    امارات باید درباره همکاری در این تعرض، پاسخگو باشه
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    6 42
    اصلاح طلبان ترسو
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    8 51
    ای ترسوها ! شماها با کوتاه آمدن هاتون مملکت رو به آتش کشیدید و باعث شدید بارها دشم نبه داخل و خارج مرز به روش های مختلف حمله کنه. اصلا تا قبل از شماها کی آمریکا جرات می کرد پهپاد بفرسته سمت ایران کاری کردید که اون عوضی ها چنین کاری کنند.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    10 56
    کار سپاه عالی نبود خیلیییییییییییییییییییییییییییی محشر بود شما احمق ها نمی تونید بفهمید عاقل ها چه کار دارند می کنند پس خفه شید بهتره
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    1 53
    ما که پنج شنبه و جمعه شب راحت خوابیدیم امشب و فردا شب و پس فردا شب و...هم راحت میخوابیم البته راحت از نظر جنگ و امنیت اما ناراحت از وضعیتی که اصلاح طلبان اهل مذاکره و سازش و دوست دار آمریکا ایجاد کردن از سپاه بسیار راضی هستیم و از دولت عاشقان آمریکا بسیار بسیار بسیار ناراضی هیچ گاه نخواهم پذیرفت که دولت نمی تواند مشکل اقتصادی را بدون صلح با آمریکا حل کند حاضرم اثبات کنم مملکت با شرایط فعلی رو بسپرین دست سپاه فقط برای یک سال نظامی هستن؟باشن اهل کار و عمل هستن وعده هاشون محقق میشه مرد هستن مرررررد بسپرین تا انقلاب اسلامی به جای جمهوری اسلامی در سایر بخش ها همانند بخش نظامی و دفاعی مملکت رو آباد کنند...
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    5 46
    بهتر است اصلاطلبان لال وگنگ شوند تا بیشتر ازاین خود را مضحکه نکنند! اخوندی اگرعرضه داشت به وظایف خودش عمل میکرد
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    2 36
    های شمایی که نوکر بی جبیره امریکا هستید مگر چند سال مذاکره نشد مگر همه چیز را به امریکایی ها ندادیددیگر چی می خواهید امریکا از ریخت شما بدش می اید چرا نمی فهمید
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 49
    از کشف حجاب سلبریتی حکومتی خانم اسکندری در ترکیه چه خبر؟
  • افشار IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    3 41
    به به اخوندی متخصص ستون زدنه تاتعادل ایجادکنه
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 62
    بزرگترین گناه ترس است فرمایشات حضرت علی
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 61
    قسم به خدا میدهم به رییس قوه قضاییه این منافقین را اعدام کنید
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 39
    اگر خود پرزیدنت دونالد ترامپ بیاید ایران وبگوید باچه زبانی بگویم من اهل جنگ نیستم چرا به دبیر کل سازمان ملل نامه می نویسید ؟من به درخواست چهره های شاخص شما نظام تحریمها را اجرا کردم ،دوباره عالی جنابان اصلاح طلب خواهند گفت برای اینکه جنگ نشود موشکی را هم بدهید برود
  • وطن پرست IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 38
    این اعراب سعودی جاهلی به همنوع و همزبان ضعیف تر از خودشون رحم نمی کنن، چه برسه به عجم اونم از نوع ما، در این تراوشات روان پریشتان را گل بگیرید، آقایون به اصطلاح تیوریسین و خود استراتژیست پندار اصلاح طلب!!!
  • جبل عاملی IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 33
    چرااجازه فعالیت این روزنامه هاداده می شود
  • جبل عاملی IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    3 36
    چرااجازه فعالیت این روزنامه هاداده می شود
  • ایرانی IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 31
    چه جراتی.
  • حیب IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 49
    خاک برسر طاخوندی لیبرال
  • ایرانی IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 46
    چه جراتی. یعنی چراکه به دره پرتشان نمی کنید
  • DE ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    6 50
    آخوندی: باید بین قدرت ایران و قدرت آل سعود تعادل ایجاد کنیم!//آل سقوط مشکل مسکن ندارن مشکل عقل دارن تو هم اگه مسکن بلد بودی بسازی الان توازن مسکنی بین دو کشور برقرار شده بود. پس فقط ببند.
  • حسین IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    4 49
    آقای آخوندی شما یک خائن بالفطره ای بیش نیستی، امثال شما این کشور رو به این روز انداختن ن آمریکا، کاری که شماها میکنید خنجر از پشت زدنه، لطفا فقط گورتونو گم کنید که زنده بودنتون حرومه.. درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی.. مرگ بر سازش و سازشکار!!!
  • ایرانی ام IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 3
    یکی از دوستامون ب قضیه جنگ احد و موضوع مشورت و همفکری اشاره کرده..و اینکه پیامبر نظر جمع رو پذیرفته علیرغم اینکه خودشون نظرشون ی چیز دیگه بود...سوال اینجاس ک ایا دوباره برمیگشتن واس جنگ احد مشورت کنن بازم همون تصمیم رو میگرفتن یا از اشتباه قبلی درس میگرفتن؟؟؟؟ما نباید از اشتباهات خودمون و گذشتگانمون درس بگیریم؟
    • محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      1 31
      در جنگ احد پیامبر در این مورد مشورتی نکرده بود بلکه 50 نفر تیر انداز را برای بستن تنگه گذاشته بود که به طمع غنیمت از دستور صریح پیامبر سرپیچی کردند و موجب شکست سپاه اسلام در عین پیروزی شدند
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    54 7
    اخ اخ اگه حمله کنه میخوم ببینم اینهایی اینجا اقتدار اقتدار و مذاکره بی مداکره میرنن تو کدوم سوراخ موش قایم میشن هرچند نصف شون ایران نیستن . اون جو گیرهاییکه تو ایران هستن هم که تو سوراخ موش . ماهم که از همین اول میگیم مصالحه ما اهل جنگ نیستیم .جنگ بشه ما نیستیم . همون هایی کهاینجا میگن دماغ جهان به خاک میمالن رو حرفشون وایسن . کاش الان اسم نویسی میکردن ببینیم چند نفرشون اسم می نویسن و تعهد میدن
    • سعید US ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      5 50
      تو 8 سال جنگ تحمیلی هم بودند امثال تو و امثال اونها که گفتی اما همه دیدن که چقدر جوون پای آب و خاک و ناموسشون موندن و سرنوشت جنگ شد اون که حتی یه وجبم از خاکمون به صدام ندادیم
  • سینا IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    4 43
    این جماعت اگر خائن و وطن فروش نباشن که هستن دستکمش اینه که احمقن
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 53
    حالا ببینید یک روز ما فلسطین رو آزاد میکنیم، آمریکا تسلیم میشه، کشورهای دیگه تسلیم میشن و حکومت جهانی حضرت مهدی تشکیل می‌شود ولی باز این اصلاح‌طلبان آن روز هم از مذاکره صحبت میکنند. انگار نافشان را با مذاکره و تسلیم بریده اند.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 38
    200 تا غربزده خاک برسر بی شرف مشغول منفی دادن از آلبانی هستن.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 35
    در پاسخ به کسی که گفته اقدام سپاه تنش آفرین بود خاطره یادم آمد از روزهای آغازین جنگ - عراق تهاجم سراسری خودش را شروع کرده بود در پسگاهی که ما بودیم چند نفر زخمی شده بودند پالایشگاه آبادان و روستاهای آبادان مملو از مجروح بود - افسری از افسران دوره طاغوت اصرار به عدم تیر اندازی متقابل از سوی ما سربازان ایرانی داشت و می گفت آرامش مرزی را بهم نزنید !! این مجانین که کشور را به مسخره گرفته انداینها را قابل آدم ندانید نفهم هستند از آن نوع نفهمایی که تهوع آورند.
  • سعیده ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    3 32
    افساد طلبی یعنی حزب وادادگی!
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 33
    احساسی حرف نزنیم. فقط اگر نیروگاه برق امارات و آل سقوط رو بزنیم می بینید که این جنایتکاران باید صبح تا شب توی آبهای خلیج فارس شنا کنند تا از گرما هلاک نشوند. دشمن آسیب پذیر است خودش هم می دونه. بزنه می خوره. به مرزهای ما باید احترام بگذارند. ضمن اینکه چه پهپاد و چه هواپیمای جاسوسی حق نزدیک شدن به خطوط مرزی زمینی و هوایی و دریایی رو ندارند چه برسد که از آن خطوط تجاوز کنند.. این پرنده ها با هواپیمای مسافربری فرق می کند.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 50
    متاسفانه همیشه ازترسوهاوخاینین داخلی ضربه های جبران ناپذیری خورده ایم همصدایی بادشمن خیانت بزرگیست اصلاح طلبها باضعف وترسشون باعث ننگ کشورند لطفانشردهید
  • رحمت عیدی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 39
    اونوقت یه عده کر و کور و ابله میگن کشورمون آزادی بیان نداره آزادی سیاسی نداره آزادی قلم نیست پ اینا چیه؟!!!اینا که کلا افسار پاره کردن،غیرت و حیا و امنیت ملی رو قی کردن،البته بقول آقاشون جورج سوروس یه عده اصلاح طلب تو ایران پیاده نظام ما هستند،ملت فهیم اقتدار و امنیت ملی رو میفهمن خوبم میفهمن اینجاهاست که ماهیت پلید و خائن این جماعت رو باید درک کنند
  • اکبر IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    0 35
    با سلام و سپاس از همه شما عزیزان غیرتمند،شجاع و با تدبیر امیدورارم با این همه استکبار ستیزی شما شاخص های رشد و رفاه و رفع بیکاری،فقر و فساد از بین بره و روز به روز از اینی که هست بهتر بشه!!!!!!!!!!!!!
  • اکبر IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    2 33
    مشرق شجاع از بی طرفی شما بابت درج پیامهای مخالف تشکر می کنم دمتون گرم.
  • ایرانی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    6 0
    اون بدبختهایی که دارن ازغرب حمایت میکنند بدون اینکه غیرت ووفاداری به ایران داشته باشند فقط به این علت منفی میدن که ازیک عده خوششون نمیاد وطرفدار اصلاح طلبی میکنند یعنی تحلیل یک موضوع سیاسی با رویکردی روان شناسی واحساسی شخصی ولی کور خوندید توده مردم ایران دیگه اصلاح طلبان مفت خور وترسو را شناخته
  • معلم IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    9 1
    درود بر سپاه ومرگ بر ترسوهای غرب زده
  • دانشجو IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 1
    هم اخوندی وهم زیبا کلام هر دو تو دانشگاه هم حرفی برایگفتن ندارند وهیچ کسی پای سخنرانیانها نمینشیند به خاطرهمین رویاوردند به روزنامه ها اصلاح طلب وفضای مجازی دیگه خفت وخواری هم حد داره هرچند اخوندی خیلی پوس کلفت است
    • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      0 1
      این آخوندی سرمایه دار به تمتمعنی در دولت روحانی به دنبال فروختن خونه های خود بود این مرد در حوزه سیاست محلی لز اعراب ندارد یک احمق به تمام معناست
  • ناشناس IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    4 1
    یک سوال از افرادی که میگن کار ما اشتباه بود اگر شما بودیدن چه موقع اونو میزدین ؟ آیا واقعا اونو میزدین یا اینکه نه اجازه میدادین تا تهران هم بیاد و هر زمان خواست برگرده ؟
  • AE ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    3 0
    آخوندی وبقیه افساد طلبان لطفاً خفه.
  • رضایی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    در دوران کنونی تک تک ما باید بدانیم امنیت و صلح در سایه اقتدار بوجود می اید ولا غیر
  • خوزستان IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    0 0
    ترسو ها امریکا جرات حمله ندارد وبه لطف خداوند ایران پیروز میشود اصلاح طلبها ترسو وبزدل هستن
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    0 0
    لعنت خدا به اصلاح طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس