کد خبر 968639
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
لوکاکو

با وقوع این انتقال، لوکاکو در اینتر شاگرد آنتونیو کونته خواهد شد، مربی که قصد داشت او را به چلسی ببرد اما لوکاکو خود حضور در منچستریونایتد را ترجیح داد.

به گزارش مشرق، سان انگلیس گزارش داده که براساس این توافق، لوکاکو در اینترمیلان هفته‌ای ۱۸۰ هزار پوند (۲۰۰ هزار یورو) دستمزد خواهد گرفت. هرچند گاتزتا دلواسپورت این رقم را واقعی نمی‌داند و دستمزد احتمالی مهاجم بلژیکی را بین ۱۱۵ تا ۱۲۵ هزار پوند در هفته تخمین زده است.

در هر صورت و با احتساب هر کدام از این ارقام، لوکاکو به پردرآمدترین بازیکن باشگاه اینترمیلان تبدیل خواهد شد. اکنون آخرین گام، رسیدن به یک توافق با منچستریونایتد بر سر رقم نهایی انتقال است؛ منچستریونایتد به رقمی کمتر از ۸۰ میلیون یورو راضی نمی‌شود و اینتر باید تلاش خود را برای پایین آوردن این رقم انجام دهد.

لوکاکوی ۲۶ ساله در تابستان ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش اولیه ۷۵ میلیون پوند از اورتون به منچستریونایتد پیوست و در دو فصل اخیر در ۹۶ بازی برای یونایتد ۴۲ گل به ثمر رسانده است. با وقوع این انتقال، لوکاکو در اینتر شاگرد آنتونیو کونته خواهد شد، مربی که قصد داشت او را به چلسی ببرد اما لوکاکو خود حضور در منچستریونایتد را ترجیح داد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس