کد خبر 968595
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
بالگرد بلک هاوک

طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آمریکا ده‌ها تن از رهبران و سرکردگان گروه تروریستی داعش در ولایت کنر افغانستان را شب گذشته فراری داده است.

به گزارش مشرق، طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آمریکا ده‌ها تن از رهبران و سرکردگان گروه تروریستی داعش در این کشور را فراری داده است.«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در این اطلاعیه گفت: نیروهای آمریکایی ده‌ها تن از اعضای ارشد داعش را در شهرستان نورگل ولایت کنر افغانستان که در محاصره طالبان قرار داشتند، شب گذشته توسط هلی‌کوپترهای این کشور فراری داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طالبان: آمریکا هنوز به داعش کمک می‌کند

مجاهد افزود: در این عملیات، نیروهای نظامی وابسته به حکومت به منطقه مزاردره وارد شده و فرماندهان و دیگر نیروهای داعشی را به همراه سلاح و تجهیزات نظامی آنها سوار بر هلی‌کوپترهای نیروهای خارجی کرده و از محاصره فراری داده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: این چندمین بار است که فرماندهان گروه تروریستی داعش با ورود مسستقیم نیروهای آمریکایی نجات داده شده و به مراکز نظامی این کشور منتقل می‌شوند.

به گفته مجاهد، نیروهای خارجی با استفاده ابزاری از نام گروه‌های تروریستی همچون داعش تلاش می‌کنند تا به اشغالگری خود ادامه دهند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی مبنی بر رفت و آمد هلی کوپترهای بی نام و نشان به مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در افغانستان منتشر شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس