سلامت خمیردندان

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک واحد کارگاه غیر مجاز خمیردندان در منطقه امین آباد و کشف ۳۶ هزار خمیردندان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته حسب اطلاع مأموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد مبنی بر فعالیت یک واحد غیر مجاز کارگاهی خمیردندان، موضوع در دستور کار قرار گرفت که پس از هماهنگی‌های قضائی به همراه کارشناسان بهداشت محیط به محل مورد نظر مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در کارگاه مذکور تعداد ۲۵۰ کارتن به تعداد ۳۶ هزار عدد خمیردندان که آماده پخش در بازار بود را کشف که با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم اصلی در این کارگاه خمیردندان‌ها را در یک محیط غیر استاندارد و غیر بهداشتی نگهداری می‌کرد و برای کسب سودهای غیر قانونی محصولات را که قیمت قدیمی داشتند و چند ماه قبل از بازار جمع آوری شده بودند در این کارگاه با بکارگیری ۳ کارگر و استفاده از محلول آستون قیمت و تاریخ انقضا را پاک و با دستگاه جت پرینت تاریخ روز و قیمت جدید را بر روی آن حک می‌کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه تاکید کرد: ۴ متهم پرونده بازداشت و مکان نیز پلمپ گردید. ضمن آنکه بر اساس قانون هرگونه تغییر و دستکاری در تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی بهداشتی آرایشی و آشامیدنی خارج از محیط کارخانجات و کارگاه‌های مجوز دار جرم محسوب می‌شود که به همه کلاً نتری ها ابلاغ گردیده به عنوان ضابط عام قضائی با کسانی که با اقدامات غیر قانونی خود سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند برخورد کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
    2 0
    خدا ازتون نگذره که با زندگی و سلامتی مردم بازی میکنید.
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
    1 0
    یکی از مجازاتهای امثال اینها خوراک یا مواد بهداشتی تقلبی میزنند این باشه که خودشون هم از اون مصرف کنند، جونشون هم پای خودشون. نتیجه هم به ملت برسه تا عبرت امثال این جانیها شه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس