کد خبر 943218
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
سوسيس و كالباس خوک

مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف یک کارگاه غیر مجاز سوسیس و کالباس خوک در بومهن خبر داد و گفت: ١٠٠ کیلوگرم از محصولات کارگاه جهت پیگیری پرونده به دادسرای شهرستان ارسال شد.

به گزارش مشرق، شهربانو محمودی مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در خصوص کشف کارگاه تولید سوسیس و کالباس غیرمجاز در شهرستان پردیس اظهار داشت: پیرو شکایت واصله از سامانه نظارت و مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت (١٩٠) کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره دامپزشکی پس از اخذ دستور قضایی و حکم ورود به محل توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، ظهر امروز وارد منزل مسکونی واقع در بومهن شدند.

بیشتر بخوانید:

خبر استاندارد نبودن برخی از محصولات غذایی صحت دارد؟

ماجرای تهیه سوسیس و کالباس‌های زیرپله‌ای

پیتزاهایی که میتوانید با خیال راحت بخورید



وی گفت: پس از ورود به این منزل با محل تولید سوسیس و کالباس و بسته‌بندی آن در محلی با شرایط کاملاً غیربهداشتی مواجه شدیم.

مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس افزود: همچنین بنا بر اظهار متصدی از گوشت گراز (خوک وحشی) در تهیه محصول استفاده شده و درنهایت ضمن معدوم کردن ١٠٠ کیلوگرم از محصولات کارگاه، جهت پیگیری پرونده به دادسرای شهرستان ارسال شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    23 12
    این که تو مملکت یک چیز رایج و معمولی.مملکت فاسدان
  • GB ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    14 3
    و البته کشتار غیر مجاز حیوانات وحشی
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    چقدر خوک و گراز زیاد شده ؟ خوب اگر پرورش دهندگان به کارشان ادامه میدهند چرا از کشکاندن. عاملین اصلی دنبال چه هستند. فقط با بازداشت مشکل حل نمیشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس