کد خبر 968262
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبیعی است با برگزاری مسابقات زیاد چالش و مشکلاتی به وجود آید.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مهدی تاج در نشست مشترک وزیر با روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: فوتبال گستردگی بسیاری دارد و سالی ۵ تا ۶ هزار مسابقه فوتبال در کشور برگزار می کنیم که طبیعی است در برخی از آنها چالش و مشکلاتی به وجود آید و این چالشها که در تمام دنیا هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

برانکو: پرسپولیس نیاز به مربی و مسیر جدید دارد



وی افزود: فوتبال دستاوردها و افتخارات زیادی در سال گذشته داشته است. چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب تا کنون چنین افتخاراتی در فوتبال نداشته ایم و این حرف نیست و با آمار مستند صحبت می کنیم. فدراسیون فوتبال و باشگاههای استقلال و پرسپولیس مبالغ زیادی از فیفا طلب دارند که اگر می توانسیم آنها را وصول کنیم این قدر مشکل مالی وجود نداشت و باید فکری برای حل این مشکل بشود.

تاج خاطرنشان کرد: با همه این مشکلات فوتبال ایران به راه خودش ادامه داده و می دهد. همین الان از مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا داریم میزبانی می کنیم. معتقدیم فدراسیون های ورزشی باید سخنگو داشته باشند و باید از مواضع خود محکم دفاع کنند.

  محمدرضا داورزنی هم در این نشست گفت: به یاری خدا و با پیگیری ها و تلاش های بسیار زیادی که از ابتدای تاسیس وزارت ورزش و جوانان انجام شد دستگاه ورزش کشور صاحب قانون شد و قانون وظایف وزارت ورزش و جوانان نهایتاً در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و امیدواریم هرچه سریعتر مراحل ابلاغ آن هم انجام شود تا ملاک عمل برای همه ارکان وزارتخانه باشد.

وی افزود: پس از هر سفر برون مرزی سرپرستان تیم ها موظف هستند بلافاصله گزارش سفر را به فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و جوانان ارائه دهند. همچنین ارسال درخواست برای سفرها به شورای برون مرزی حتماً به موقع انجام شود. فدراسیون های ورزشی باید با ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و هیات های ورزشی به عنوان بازوهای خود در تعامل کامل باشند تا کار به حکمیت وزارت ورزش و جوانان نکشد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی، عنوان کرد: هر ورزشکاری که در هر زمان سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند طبق مصوبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از تیر ماه ۹۷ به مدت یک سال هر ماه مبلغ ۵ میلیون تومان کمک هزینه دریافت می کند.

داورزنی درباره کمک به سیل‌زدگان گفت: بعد از حادثه ناگوار سیل که جامعه ورزش کشور اولین واکنش و کمک ها را به آن انجام داد مقر شد با همکاری بسیج دستگاه های مختلف به ساختن خانه برای سیل زدگان بپردازند که سهم دستگاه و جامعه ورزش کشور ۷۰ واحد مسکونی در خرم آباد شد. امیدواریم با تشکیل یک کمپین ویژه و کمک کلیه جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، فدراسیون ها، مربیان و مدیران استانی این بار هم جامعه ورزش همچون کمک در حادثه سیل روسفید و پیشقدم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس