کد خبر 968267
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
دنیزلی نمایه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کاملا از استقبال هواداران درک کردم که مردم به این تیم علاقه دارند اما من قول قهرمانی ندادم.

به گزارش مشرق، با حضور مصطفی دنیزلی در تبریز تمرینات این تیم رنگ جدی تری به خود گرفته است اما با توجه به غیبت ملی پوشان و تکمیل نشدن پروسه جذب بازیکن هنوز تعداد نفرات حاضر در تمرینات تیم تبریزی به ۱۵ نفر نرسیده است.

امروز رشید مظاهری، سعید مهری، محمدرضا خانزاده و … در تمرینات حاضر شدند تا تراکتورسازی با بازیکنان جدید خود تمرین را پشت سر گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دنیزلی یک تراکتوری را دیپورت کرد

بازدید دنیزلی از امکانات تراکتورسازی +عکس

اطلاعیه پرسپولیس درباره عدم پرداخت پاداش

برانکو: پرسپولیس نیاز به مربی و مسیر جدید دارد

کادرفنی مصطفی دنیزلی هم هنوز تکمیل نشده است. تاکنون حضور ساکت الهامی به عنوان دستیار اول قطعی شده که با باشگاه قرارداد امضا کرده است.

در خصوص شرایط تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی گفت و گوی کوتاهی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انجام داده است. دنیزلی در مورد استقبال هواداران از او در فرودگاه گفت: وقتی استقبال هواداران را دیدم کاملاً درک کردم که مردم تبریز به این تیم علاقه مند هستند. من تنها نگرانی که اکنون دارم این است که تیم کامل نیست. انتظار دارم بازیکنان زودتر در تمرینات حاضر شوند.

وی در مورد غیبت سه ملی پوش تراکتورسازی یعنی مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه گفت: با احسان حاج صفی دیروز صحبت کردم و تا دوشنبه به او فرصت استراحت دادم. به باشگاه اعلام کرده ام به دژاگه و شجاعی هم بگوید تا دوشنبه می‌توانند استراحت کنند.

وی درباره تکمیل کادرفنی اش به خبرنگار گفت: طبق توافق با باشگاه یک بدنساز و یک مربی دروازه بانها از ترکیه خواهم آورد. یک دستیار ایرانی هم هست و کادر تکمیل می‌شود.

دنیزلی در اینباره که هواداران تراکتورسازی از او توقع قهرمانی دارند و آیا چنین قولی به هواداران و باشگاه داده است یا این قول را می‌دهد گفت: من قولی به باشگاه برای قهرمانی نداده ام اما گفته ام همه تلاشم برای رسیدن به قهرمانی است. من در این سه روز فهمیده ام که کار راحت نیست و باید خیلی تلاش کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس