کد خبر 967875
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
برانکو

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیری که هر روز با کت و شلوار عکس می‌گیرد, نمی‌تواند دنبال پرداخت مطالبات برانکو و حفظ او باشد.

به گزارش مشرق، سیدضیاء عربشاهی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس و پیوستنش به تیم الاهلی عربستان اظهار داشت: او حق دارد که پرسپولیس را رها کند و برود. شما ببینید بازیکنان چقدر زحمت کشیدند و در سرما و گرما در تمرینات حضور پیدا کردند. برانکو هم به شدت کار می‌کرد، اما پولش را پرداخت نمی‌کردند. برانکو تا الان نیز خیلی نجابت به خرج داده است. او نزدیک به چهار سال در ایران بوده و همیشه باشگاه پولش را با تأخیر پرداخت کرده است. این تیم سه بار قهرمان لیگ شده است و افتخاراتی دیگری هم کسب کرده، اما کدام مسئول جوابگوی مطالبات برانکو بوده است؟

وی با انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس یادآور شد: مدیری که هر روز با کت و شلوار عکس می‌گیرد, نمی‌تواند دنبال پرداخت مطالبات برانکو و حفظ او باشد، هر کسی هم که می‌خواهد باشد. من هم بچه این مملکت هستم، اما آقایان، شما دل‌تان به حال هواداران نمی‌سوزد. آنها وقتی می‌آیند جلوی باشگاه یعنی نگران تیم هستند, ولی شما اصلاً به دنبال حفظ شخصیت هواداران نیستید و فقط به دنبال میز خودتان هستید تا با کت و شلوار عکس بگیرید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: گرشاسبی یک مدیر ورزشی بود که داستانش با سایر مدیران باشگاه فرق می‌کرد و عملکرد خوبی داشت، اما باید از وزارت ورزش پرسید چرا آدمی را که به خوبی کارش را انجام می‌دهد، برمی‌دارید و یک آدم غیرمتخصص را به جای او می‌گذارید؟ آقای وزیر! شما دل‌تان به حال هواداران نمی‌سوزد؟ آقای وزیر! چرا باشگاه را به صاحبان اصلی‌اش واگذار نمی‌کنید؟ چرا معلوم نیست پول‌ها در باشگاه پرسپولیس به کجا می‌رود؟

بیشتر بخوانید:

برانکو رسماً جدایی‌اش از پرسپولیس را تایید کرد

عربشاهی درباره اینکه آیا دلیل جدایی برانکو را ضعف مدیریت در باشگاه می‌داند, تصریح کرد: مقصر صد درصدی جدایی برانکو, مسئولان باشگاه هستند و در درجه بعد وزارت ورزش، چون مدیر را آنها مشخص می‌کنند. زمانی که یک مدیر برای باشگاهی مثل پرسپولیس انتخاب می‌شود, باید بررسی کنند که آیا این فرد گزینه خوبی برای این کار است یا خیر.

وی یادآور شد: برانکو تاکنون خیلی نجابت به خرج داده است، اما ما از نجابت او سوءاستفاده کردیم, دلم برای هواداران می‌سوزد که در گرما و سرما از تیم حمایت کردند، اما متأسفانه الان کسی برای آنها ارزشی قائل نمی‌شود. من به‌عنوان یک پرسپولیسی که ۱۴ سال در این تیم بازی کرده است, واقعاً متأسفم که این اتفاقات دارد رخ می‌دهد. در باشگاه حبیب‌زاده چه کاره است؟ پرسپولیس این همه پیشکسوت دارد، چرا باید کسی که درفشی‌فر را پنج ساله اجاره کرده است، مشاور عرب باشد؟! چرا درفشی‌فر را به چهار پنج پیشکسوت که برای پرسپولیس رایگان بازی کرده‌اند, نمی‌دهند و می‌دهند به آقازاده‌ها؟! اصلاً خودِ عرب کیست؟ حبیب‌زاده کیست؟ ما مملکت‌مان را دوست داریم، اما دلیلی ندارد که از باشگاه پرسپولیس سوءاستفاده شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه هواداران معترض پرسپولیس خواهان استعفای عرب و هیئت مدیره شدند, گفت: اگر همین الان عرب را بردارند مشخص است که چه کسی را می‌خواهند جای او بگذارند, همچنین مشخص است که جایگزین برانکو کیست. به نظرم قطبی در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست. قطبی فصل پیش دو ساله با فولاد قرارداد داشت، اما چه شد که از این تیم جدا شد؟ مهرداد میناوند درست می‌گوید و به خوبی این ماجرا را علنی کرد. همه چیز از قبل تنظیم شده است.

عربشاهی اظهار داشت: آقایان نماینده مجلس که با پرسپولیس می‌خواهید برای خودتان تبلیغ کنید, بدانید که استقلال و پرسپولیس برای هواداران و پیشکسوتان‌شان هستند. این تیم‌ها باید به صاحبان اصلی‌شان واگذار شوند. باید ۴۹ درصد سهام این دو باشگاه برای هواداران و ۵۱ درصد برای پیشکسوتان باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    3 3
    احسنت به این پیشکوست شجاع و دلسوز
  • GB ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    نجابت چیه؟ همه مربیان فوتبال از شفر ، کیروش، دائی و غیره ماهها و تقریبا یک سال پول نگرفتند ولی‌ اینقدر بی‌ شعور نبودند که بدون اطلاع باشگاهی (فدراسیونی) که هنوز قرارداد دارند با یک باشگاه (فدراسیون) دیگه وارد مذاکره بشن!! این آقا که میگفت ایران کشور دوم منه چی‌ شد پس، فعلا که عربستان شده کشور دومشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس