کد خبر 967805
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
سرقت از چادرهای مسافران با روش تیغ زنی

رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر از دستگیری سه سارق سابقه دار خبر داد که با استفاده از تیغ موکت بری چادر های مسافران را پاره و اموال آنان را به سرقت می برد.

به گزارش مشرق، سرگرد سیعد امیری در پی وصول چندین گزارش مبنپی بر سرقت از اموال مسافران در حوالی عوارضی تهران-قم که چادر برپا می‌کردند تا ساعاتی استراحت کنند، موضوع در دستور تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

در بررسی‌های پلیس مشخص شد سارقان با استفاده از تیغ موکت بری در ساعات ابتدایی صبح که مسافران در خواب عمیق بودند برای پاره کردن چادر و سرقت گوشی و اموال قیمتی آنها اقدام می‌کردند.

اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم از چند شب گذشته آغاز شد که نهایتاً بامداد امروز سه سارق جوان سابقه دار در حالی که تیغ به دست نزدیک چادر بودند دستگیر شدند که صبح امروز با دعوت مالباختگان مشخص شد همان سارقانی هستند که اقدام به سرقت می‌کردند.

سرگرد سیعد امیری در خاتمه اشاره کرد: متهان در حواشی تهران سکونت دار ن د و در ساعات بامدادی با خودرو خود در حوالی عوارضی تردد می‌کردند و پس از انتخاب سوژه‌های خود دست به سرقت می‌زدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    49 1
    باید دستشون رو قطع کرد .
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    2 0
    شوهرم همیشه میگه چرا چادر بخریم . شماها که شب توی چادر نمی خوابید ..... مگه چادر فقط مال شبه ؟! امنیت نیست ...
  • خسرو IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    1 0
    تاوقتی که قانون طوری تعریف بشه که به نفع سارقین باشه معلومه که این همه جرم وجنایت پیش میاد ..... تا وقتی که محاکمه در انظار مردم وبه صورت علنی نباشه چیزی عوض نمیشه....اخه چرا دزداتوخونه مردم امنیت دارن ونمیشه ازخود دفاع کرد وحق نداریم از جان وناموس خود دفاع کنیم.....چون اقا دزد میره شکایت میکنه.واقعا کجایه دنیا اینطوریه.....قانون مابیشتره داره از دزدا حمایت میکنه تا مبارزه.....واقعا حیف این مردم....
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    2 0
    اگه به سوابق این افراد دقت کنید متوجه میشوید اینها به نماز و دین وقران علاقه ای ندارند..هنرپیشه ها را دوست دارند ودر تصمیمات ورفتارهایشان دنباله رو آنان هستند..طرفدار بی حجابی و آشوب طلبی وهرج ومرجند...استقلال واقتدار ووطن پرستی برایشان مفهومی ندارد...قدرت وثروت را میپرستند..برای خلافهایشان هزاران توجیه میاورند...مخالف زندانی کردن واعدام مجرمین هستند..سگ باز و...........وچقدر شبیه اصلاح طلبانند
  • ناشناس IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    1 0
    عجب جانورهایی بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس