کد خبر 967184
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
دستگیری عوامل آتش سوزی پارک جنگلی چیتگر

رئیس کلانتری وردآورد از دستگیری عاملان آتش روزی روز جمعه پارک جنگلی چیتگر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید مراد پیروندی دستگیری عوامل آتش سوزی پارک جنگلی چیتگر با تشریح این خبر، بیان داشت: ساعت ۱۹:۱۰ جمعه هفته گذشته ماموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد برای دومین بار از آتش سوزی قسمتی از پارک جنگلی چیتگر با خبر شدند و تیم عملیات کلانتری بلافاصله برای جلوگیری از خسارت بیشتر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه عاملان آتش سوزی که به ترتیب ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله هستند، توسط ماموران یگان حفاظت فیزیکی مستقر در پارک جنگلی چیتگر دستگیر شدند، ادامه داد: با اقدام سریع ماموران آتش نشانی عملیات اطفاء حریق در پارک جنگلی چیتگر با موفقیت انجام شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: کارشناسان، وسعت آتش سوزی را ۵۰ متر مربع از محدوده غربی پارک جنگلی چیتگر تعیین کرده اند.

وی گفت: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد هر ۳ فرد دستگیر شده با یکدیگر دوست هستند که از فردیس کرج با مترو به پارک چیتگر آمده و یکی از آن‌ها با انداختن ته سیگار خود به داخل علوفه خشک شده در قسمتی از پارک، موجب آتش سوزی در پارک جنگلی بزرگ و قدیمی چیتگر شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه شهروندان در زمان حضور در پارک‌های جنگلی از انداختن ته سیگار و یا ایجاد شعله دوری کنند، گفت: در این فصل از سال چمن زارهای پارک‌های جنگلی خشک و باکوچک‌ترین شعله، شعله ور شده و موجب آتش سوزی به وسعت زیادی خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس