نادر طالب زاده نمایه

نادر طالب زاده در گفتگو با المیادین اعلام کرد که کنفرانس آینده افق نو سال آینده در بیروت برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نادر طالب زاده تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی و کارشناس مسایل بین‌المللی در گفتگو با شبکه خبری المیادین اعلام کرد که قرار است کنفرانس بین‌المللی افق نو را در سال جدید در لبنان برگزار کند.

وی به اقدام آمریکا در تحریم شخصیت‌های مربوط به کنفرانس گذشته افق نو در تهران اشاره کرده و گفت که آنها نمی‌توانند در روند فعالیت‌های ما مانع تراشی کنند، به همین علت ما تلاش کردیم این کنفرانس را در لبنان برگزار کنیم.

وی تاکید کرد که آنها نمی‌خواهند دیدگاه‌هایی غیر از فاکس نیوز و سی ان ان در آمریکا مطرح شود. البته آمریکایی ها جوانان متفکری دارند و می دانند که در ایران مطالبی را که می خواهند می توانند به آزادی مطرح کنند.

طالب زاده با اشاره به اینکه کنفرانس آینده افق نو در سپتامبر آینده در بیروت برگزار می شود، تاکید کرد که از حدود ۶ سال قبل تلاش کرده کنفرانسی را در بیروت برگزار کند. چرا که می خواهد جوانان آمریکایی به لبنان بیایند و به ویژه جنوب لبنان را ببینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    4 6
    دلار لازم شده طالب زاده
  • علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
    8 6
    یا للعجب ! این دولت اجازه برگزاری افق نو را درایران نمی دهد.چون به اربابان خارجی اروپایی وآمریکایی وکدخدا وبرجام پرستان برمی خورد .وآقای طالب زاده یار شهید آوینی هم کسی نیست که ساکت بنشیند.برای گفتن حرف حق انقلاب اسلامی شهر به شهر وکشور به کشور می رود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس