کد خبر 965875
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
وزیر دفاع

امیر حاتمی رونق تولید را راهبرد اساسی برون‌رفت از چالش‌های موجود و مقابله با تحریم‌های ظالمانه نظام استکباری دانست.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولین ارشد وزارت دفاع  با حضور در شرکت صنایع هواپیما سازی وزارت دفاع (هسا) اصفهان از روند فعالیت های حوزه هوایی نیروهای مسلح بازدید و در جریان آخرین اقدامات ساخت و تولید جنگنده بومی کوثر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تفاوت خودروی ملی و جنگنده ملی

وزیر دفاع در بدو ورود به شرکت صنایع هواپیما سازی وزارت دفاع اصفهان (هسا) با حضور در جمع مدیران این صنایع با تأکید بر تحقق شعار سال مبنی بر (رونق تولید) در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بخصوص هسا، این راهبرد اساسی را تنها را برون رفت از چالش های موجود و مقابله با تحریم های ظالمانه نظام استکباری دانست و افزود: متخصصین پر تلاش سازمان صنایع هوایی وزارت فاع در طول 40 سال عمر پربرکت نظام اسلامی با عزم جزم و اهتمام ویژه، تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء  قدرت رزم هوایی به کار گرفتند که نمونه آن ساخت و تولید جنگنده بومی کوثر توسط فرزندان متخصص و متهعد سازمان صنایع هوایی در سال گذشته شاهد بود.

امیر سرتیپ حاتمی پرواز عملیاتی جت جنگنده کوثر در مراسم 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار غرور آفرین و عزت بخش دانست و گفت: متخصصین صنایع هوایی وزارت دفاع مصمم اند با همکاری کامل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمایت امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در کمترین مدت زمانی نسبت به تولید و ساخت تعداد بیشتری از جنگنده کوثر در سال جاری اهتمام ورزند.

فرمانده نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با اظهار رضایت از فرایند ساخت و تولید جت جنگنده بومی کوثر توسط سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد تحویل گیری سایر فروندهای جت کوثر و الحاق آن به ناوگان عملیاتی نهاجا باشیم.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز در ابتدای این بازدید با ارائه گزارش از روند فعالیت ها گفت: سازمان صنایع هوایی به دنبال انجام راهبردهای مشخص متناسب با الگوی مصوب  ستاد کل نیروهای مسلح در حوزه هواپیما، بالگرد و بالاخص موتور انواع هواگردها است تا در زمینه استقلال صنعت هوایی کشور گامهای موثرتری بردارد.

امیر بنی طرفی تعامل این سازمان  با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر سازمان ها و نهاد های هوایی، هواپیمائی در کشور را بسیار خوب ارزیابی و بر ادامه ارائه خدمات تخصصی به صنعت هوایی کشور تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    7 1
    قدرت موتورش فقط میتونه ما رو تا ارتفاع قلمرو ۱۵ کیلومتری آسمان برسونه. بیشتر به درد پشتیبانی نزدیک، مقابله با پهپاد و عملیات برای نیروی زمینی میخوره. موتور قوی تر طراحی کنید، بالای ۱۵ هزار پوند.
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      2 0
      موتور توربوفن نیمه سنگین برای ایران اوجب واجبات هست ولی مشرق نمیگه این پروژه چی شده باید وزیر دفاع رو ازش سوال کرد
  • FR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    14 0
    اف۱۴ رو کپی کنید با بالهای ثابت . مث اف۱۵ . شما میتونید . گور بابای سوخو .
  • اصلاح طلب AU ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    1 45
    آرزوش را به گور خواهید برد.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      5 0
      انشاءالله تو آرزوش به گور خواهید برد ...تو و اربابانت
  • AE ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    9 1
    اگر۱۵۰ فروند هم ظرف ۲سال تولید شودجای خوشها لی دارد
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
      1 9
      خیاره مگه!!؟؟ حداقل بگو 15 فروند
  • DE ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    1 6
    می خواید از چی دفاع کنید باهاش؟ کشور نابود شده
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
      1 0
      زمان جنگ از چی دفاع می کردیم وطن غیرت آینده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس