خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*بر اساس سه نظرسنجی انجام شده در تهران که توسط دستگاه های مختلف انجام شده ، دکتر حداد عادل با فاصله ای قابل توجه نسبت به سایر کاندیداها در صدر قرار دارد. آقایان ابوترابی، آقا تهرانی و باهنر در رده های بعدی قرار دارند.

*شنیده ایم حداقل سه کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شامل آقایان حداد عادل، کوثری و مرندی در لیست جبهه پایداری در تهران خواهند بود. با توجه به توصیه آیت الله مصباح یزدی به اعضای جبهه پایداری مبنی بر انتخاب کاندیداها بر اساس اصلح بودن، پیش بینی می شود تعداد بیشتری از کاندیداهای جبهه متحد در لیست جبهه پایداری وارد شوند.

*با حضور تعدادی از اعضای مجمع روحانیون و بنیاد باران بحث هایی درباره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری یازدهم مطرح شده است. یکی از حاضران در جلسه با ناراحتی گفته ما انتخابات مجلس را که از دست دادیم. اگر بخواهیم به امید خاتمی بمانیم ریاست جمهوری را هم از دست می دهیم. در این جلسه که در زیر زمین منزل یکی از اصلاح طلبان برگزار شده بود پیشنهاد می شود روی گزینه سید حسن خمینی کار شود. محمد خاتمی که در این جلسه غایب بوده پس از شنیدن این پیشنهاد می گوید این آقایان هنوز با الفبای سیاست آشنا نیستند که چنین پیشنهادی را داده اند.
 
*بر اساس نظرسنجی انجام شده در قم، دکترعلی لاریجانی با 73 و حجت الاسلام ذوالنور با 46 درصد آرا بخت نخست راه یابی به مجلس هستند.

*مدیر یک سایت متعلق به بهاییت که نقش موثری در افزایش قیمت های کاذب سکه و ارز داشت توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد. شهرام- گ با راه اندازی این سایت و هماهنگی با برخی صرافان سودجو توانست در مدت کوتاهی این سایت را به مرجع قیمت گذاری ارز و طلا تبدیل نماید. در بحران اخیر مدیر این سایت با هماهنگی برخی صرافان سودجو توانست ضمن ایجاد التهاب در بازار سودهای هنگفتی را به جیب بزنند.

*دولت طرحی را جهت احیای 2 میلیون هکتار زمین راکد و بایر تدارک دیده است. قرار است با پرداخت وام و تسهیلات قابل تو به کارآفرینان و مراکز دامداری و کشاورزی، گامی موثر در جهت تولید و اشتغال برداشته شود. کارگروه تشکیل شده مصوب کرده بیش از 6 هزار میلیارد تومان وام و تسهیلات پرداخت شود.

*شنیده ایم عملکرد یکی از بانک های جدید التاسیس در حوزه ارز و سکه مورد بررسی نهادهای نظارتی قرار گرفته است. این بانک خصوصی متهم است بخشی از سرمایه خود را در بازار آشفته سکه وارد و سودجویی کرده است.
 
*میانگین چند نظر سنجی انجام شده در سراسر کشور نشان می دهد میزان مشارکت در انتخابات نهم مجلس 58 تا 60 درصد خواهد بود که نسبت به دوره های هفتم و هشتم از افزایش حدود 8 درصدی برخوردار است.

*یکی از لیدرهای حلقه انحرافی با فشار روی برخی مسوولان درصدد است آنان را وادار به انتشار پیام تبریک به فرهادی به مناسبت دریافت جایزه گلدن کوپ و دریافت احتمالی جایزه اسکار نماید.

* یکی از برنامه های دشمن در آستانه انتخابات نهم مجلس "ایجاد رفتارهای هیجانی" در جامعه است. گام اول دشمن در ترویج شایعه کمبود مواد غذایی و تشویق مردم به هجوم به سمت فروشگاه های مواد غذایی با شکست مواجه شد.

*گفته می شود آقایان قاضی زاده، آرین منش، بحرینی، کریمی یا بنی هاشم، و همچنین خانم غفوری از بیشترین بخت برای حضور در لیست جبهه متحد در شهر مشهد برخوردارند.

*محمد خاتمی در جلسه ای گفته اگر جریان اصلاحات دچار تندروی و رادیکالیسم نمی شد ما اکنون می توانستیم مدل اصلاحات را به کشورهای بیدار شده منطقه معرفی نماییم.

*کاندیدای جامعه مدرسین در انتخابات میان دوره ای استان خراسان رضوی آیت الله عالمی خواهد بود. مرحوم فاکر نماینده خبرگان خراسان رضوی بود که به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.

* در جلسه ای که با هدف آسیب شناسی جریان اصلاحات برگزار شد حاضران به صورت متفق القول اعلام کردند بزرگترین نقیصه این جریان فقر تئوریک و نداشتن یک ایدئولوژی برای به صحنه آوردن پایگاه اجتماعی است. در این جلسه از طرف محمد خاتمی به سعید حجاریان ماموریت داده شد تا ضمن آسیب شناسی جریان اصلاحات، پشتوانه های تئوریک این جریان را تدوین نماید.

*بولتن نویس حلقه انحرافی که عملکرد ضعیف و جنجال آمیزی داشته به زودی از کار برکنار خواهد شد. وی در این مدت علیرغم برخورداری از امکانات خوب مالی نتوانست تیمی قوی و منسجم را فراهم آورد.

*بر اساس گزارش های دریافتی از استان های کشور، کاندیداهای مشترک جبهه متحد و پایداری به مرز 93 درصد رسیده است.

*مرضیه لنگرودی همسر حبیب الله پیمان در جلسه ای گفته ما باید در انتخابات آینده مجلس شرکت و به چهره های سفید اصلاح طلب که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند رای بدهیم.

*اوباما اخیرا طی سخنانی گفته است علت ناکامی ما در سال گذشته علیه ایران این بود که کشورهای متحد ما در برابر ایران متفرق بودند و مسوولان و مردم ایران متحد، امیدواریم این معادله در سال 2012 بر عکس شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    می بینم که آرزوها و رؤياهاي انتخاباتی خودتون رو به اسم خبر و نظرسنجی به خورد ملت میدین: چه کسانی هم: حداد، ابوترابی، آقاتهرانی و باهنر. اصلا بهتر بود می گفتید محبوبیت ملی و بین المللی دارند!
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    یه ذره بیشتر تلاش کنید برادرا ..ببینید میشه یجوری باهنر بیارید بالاتر ...نفر دومم خوبه ها ..راستی علی مطهری و احمد توکلی کجا هستن ..؟ اونا ظاهرا بی رقیب هستن ...مگه نه برادرا ؟
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    باهنر؟!!! ...متاسفم برادران مشرق ،فکر می کردم قیمتتون خیلی بیشتر ازین حرفها باشه
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    در هر صورت محبوبین بین الدولی ندارند
  • سعيد ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    اوباما رو باش امسال كه با اين غلط ها كه كرده ايد مردم و دولت ايران متحد تر مي شوند
  • ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    آفرین. حداد هنوز که هنوزه بین دوستان مجلسی ما به اسم آقاسی مشهوره که البته در شرایط خاص مجبور شدیم به خاطر وجهه معتدل فرهنگی شون بنشونیم شون روی کرسی ریاست. اما الآن چه ضرورتی ایجاب کرده؟؟ خدا م داند.
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    آقایان مشرقی نظر سنجی الکی در مورد لاریجانی نده . قم لاریجانی این محبوبیت رو نداره. حالا اگه میتونی پخش کن
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    به اوباما توصیه میکنم خطبه های روز جمعه رهبری را برای خوش ظبط کند و نگه دارد هر روز صبح ببیند . مشتهای گره کرده مردم را بر دهانش احساس کند چون خیلی دور نیست که این مشتهای گره کرده موشک شده و به جان ناوهای نازنینش در خلیج فارس اصابت نماید .
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    آخه کدوم بی بصیرتی به باهنر رای می ده!
  • محمود ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    شعارهاى انقلاب، امروز همان شعارهاى روز اول است؛ كه اين نشان‌دهنده‌ى سلامت انقلاب است. شعارها مثل انگشت اشاره‌اى هستند كه به هدفها اشاره ميكنند، هدفها را ترسيم ميكنند. وقتى شعارها تثبيت‌شده در يك نظامى، در يك انقلابى باقى ماند، معنايش اين است كه هدفها در اين نظام به شكل اول است؛ هدفها تغيير پيدا نكرده است؛ دست‌اندركاران و مردم از صراط مستقيم و هدفهاى اصلى منحرف نشده‌اند. امروز شعارهاى ملت ايران، همان شعارهاى اول انقلاب است حالا بگید و داد بزنید ای جریان انحرافی ! قیامتی هم هست ....
  • میترا ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    مشرق خان ! الکی جو نده . با هنر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لاریجانی ؟؟؟؟؟؟ توکلی ؟؟؟؟؟؟؟؟ و ........... عمرا .
  • رامين ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    اصلاحات در ذات انقلاب اسلامي نهفته است
  • یار غائب ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    مشرق جان کدام نظرسنجی ؟ در مقابل چه امتیازی شدید ستاد انتخاباتی حداد و لاریجانی در قم آقای لاریجانی با پیام تبریکش به موسوی قبل از اعلام نتایج در سال 88 مقبولیت آنچنانی ندارد د آقای ذوالنور درصد بالاتری دارد60درصد این حرف شما«بر اساس نظرسنجی انجام شده در قم، دکترعلی لاریجانی با 73 و حجت الاسلام ذوالنور با 46 درصد آرا بخت نخست راه یابی به مجلس هستند.» نیاز به سند معتبر دارد و همینکه قراره شما آزاد باشید نه شیپورچی کاندیدای خاص .
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    لاریجانی و باهنر رای نمیارن.همان طور که قالیباف سال 84 رای نیاورد.پایداری پیروز انتخابته.
  • ali ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    علی لاریجانی داماد مطهری است . این خودش فضیلت محسوب میشود!
  • benyamin ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    بابا اینا رو ول کن یکی جلو ریزش فرهنگی مملکت رو بگیره این ماهواره ها دیش میش کم کم روحیه شهادت طلبی رو از جوونا میگره مشرق یه فکری واسه اینکار بکن
  • امیر ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    این آرزو را به گور خواهی برد اوباما
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    تنهایی میتازونین...چه حالی میده مساقه بی رغیب قدر...
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    جبهه پایداری در تهران به جبهه اصولگرایی و در قم هم چنان به جامعه مدرسین فشار می اورد برای امتیاز گیری و قرار دادن کاندیدای خود در لیست اصولگرایان.
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    كافيه جمله «پش پرده نظرسنجي هاي صداو سيما» را در گوگل سرچ كنيد تا ببينيد در اين به اصطلاح نظرسنجي‌ها چه كلكي روي هم سوار مي‌كنند تا نتيجه دلخواه رو از اون استخراج كنند. گزارش بي‌بك‌نيوز رو كه بخوانيد متوجه ميشيد كه چرا اين نظرسنجي‌ها فرسنگ‌ها با واقعيت فاصله دارند. راستي 27 خرداد و 3 تير سال 84 و نظرسنجي‌هاي قبل از اون رو كه يادتون هست!
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    لاريجاني كجا محبوبيت داره؟ مگه لاريجاني از ساكتين فتنه نيست؟ پس چرا شما تبليغش ميكنيد؟
  • حمید ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    تردید نکنید جبهه پایداری اکثریت مجلس را بدست خواهد آورد...
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    پول ميلياردي گرفتين كه براي نظام كار كنيد نه اينكه شيپورچي باهنر و لاريجاني باشدي و براي آنها نظرسنجي قلابي منتشر كنيد.
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    اهای مشرق نکنه یک کلام از جنایات بعثیها در سوریه بنویسیها نونت قطع میشه.اونوقت میخواهید مردم و کاربرها در مورد شماها چه فکری بکنند.خدائیش یخورده به این بایکوت خبریتان نگاه کنید.والله بعنوان یک رسانه مسئول باید شرم کنید
  • سلام ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    0 0
    مشرق جان فهمیدم که خیلی بی هنری که با هنرو اوردی جز بخت های نخست
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    0 0
    انگاه که رهبر جدید در پرشیا ظهور کند بی شک رستاخیزی جهان از ان ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس