خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*ارزیابی های مراکز متعدد حاکی است میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به ویژه در تهران و قم بسیار گسترده تر از سال های گذشته بوده است. تحلیل شعارها و پلاکاردهای مردم در 22 بهمن امسال نشان می دهد که جنس حضور مردم در این راهپیمایی از جنس حماسه 9 دی و حول محور ولایت و تجدید میثاق با رهبری بوده است.

*شنیده ایم دکتر احمدی نژاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار عضویت دکتر جاسبی به عنوان فرد حقیقی در این شورا شده است.رئیس جمهور گفته باید از خدمات و زحمات جاسبی تجلیل شود.

*محمد خاتمی در جلسه اصلاح طلبان گفته پس از حرمت شکنی افراطیون درعاشورای 88 ، سفر مهاجرانی به جشنواره "الجنادریه" بزرگترین ضربه به اصلاح طلبان بود.وی با عصبانیت گفته مهاجرانی اثبات کرد که در کودکی شیر خر خورده است.

* اسماعیل هنیه پس از آنکه سوار بر بالگرد توانست گستره حضور مردم تهران را در راهپیمایی 22 بهمن ببیند انگشت حیرت به دهان گرفته و گفته است این انقلاب شکست ناپذیر است.

*سعید حجاریان در جلسه ای گفته نباید بگذاریم عناصر بی مایه ای چون واحدی و مزروعی در خارج کشور نقش ایدئولوگ را برای جریان اصلاحات بازی بکنند. حجاریان تاکید کرده بهترین گزینه لیدری اصلاحات خاتمی است.

*عبدالکریم سروش نسبت به هک شدن ایمیل ها و محتویات کامپیوتر شخصی اش به شدت اظهار نگرانی کرده و گفته است یک تیم امنیتی توانسته بسیاری از اسرار مرا به دست آورد.

*گزارش ها حاکی است بقایای جریان فتنه پس از ماه ها فراخوان برای 25 بهمن ، موفق شده اند از مجموع 350 هزار سطل زباله در تهران، 3 سطل زباله را به آتش بکشند. برخی فتنه گران ظاهرا از این مبارزه سطل آشغالی به وجد آمده اند. ظاهرا روند مبارزاتی فتنه گران به سطل های آشغال و از بین بردن غذای گربه ها رسیده است.

*شنیده ایم محمد خاتمی با پیش بینی مشارکت حداقل 55 درصدی در انتخابات مجلس نهم به اعضای مجمع روحانیون گفته نباید انگ تحریم انتخابات به ما بخورد. وی تاکید کرده در این شرایط باید مجمع بیانیه بدهد و مردم را دعوت به مشارکت کند تا ما بازنده این رقابت سیاسی نشویم.

*از چند شهر خبر رسیده است برخی مسوولان ستادهای میر حسین موسوی با جریان انحرافی ائتلاف کرده و وارد انتخابات شده اند.

*برخی خبرها حکایت از مخالفت لیدر حلقه انحرافی با سرلیست شدن حداد عادل در لیست های انتخاباتی دارد. این جریان معتقد است پیروزی حداد با رای بالا در تهران، زمینه ریاست وی در مجلس نهم را فراهم می کند. حلقه انحرافی می گوید حداد عادل اهل لابی و زد و بند نیست و برای ما خطرناک است.

*علی مطهری در دیدار با دکتر توکلی و دکتر نادران از آنان خواسته است اجازه دهند در لیست " صدای ملت" حضور داشته باشند. توکلی با اشاره به حضور برخی نمادهای قدرت و ثروت و همچنین تعدادی از چهره های اصلاح طلب در این لیست ، با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

*دو تن از مسوولان یک نهاد شهری به اتهام عقد قرار داد غیر قانونی و خلاف منافع مردم  با یک مرکز خرید بزرگ در غرب تهران بازداشت شدند.این فروشگاه چندی پیش به کمبود مواد غذایی در تهران دامن زده بود که در بررسی های نهادهای نظارتی نشان داد این خط از دبی به مسوولان این فروشگاه داده شده بود.

*کارشناسان سینمایی نسبت به ورود یک سوژه خارجی که ماه هاست توسط " فارسی وان" متعلق به رابرت مرداک صهیونیست تبلیغ می شود به سینمای کشور هشدار داده اند.گفته می شود در دوازده فیلم سینمایی به نمایش درآمده در جشنواره فجر خط خیانت زن به شوهر یا بالعکس وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • salman ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    0 1
    واقعا مهاجرانی شیر خر خورده که مثل خر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس