خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

* شنیده ایم دکتر احمدی نژاد در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط نزدیکتر با مردم و حامیان خود اقدام به فعال نمودن سایت شخصی اش به صورت آنلاین نماید. قرار است سوالات و درخواست های مردم از رئیس جمهور در اسرع وقت توسط وی یا مسوولان مربوطه پاسخ داده شود. رئیس جمهور همچنین در این سایت به اعلام مواضع و دیدگاه های خود خواهد پرداخت.

* قرار است در تهران لیستی انتخاباتی با سرلیستی افرادی چون علی مطهری و حمید رضا کاتوزیان تشکیل شود. بدنه اصلی این لیست را منتقدان جدی دولت به ویژه دکتر احمدی نژاد تشکیل می دهند. برخی اعضای این لیست مدعی شده اند نماینده اول تهران از این لیست بیرون خواهد آمد.

*برپایی یک مجلس عروسی پرخرج و تجملی از طرف یکی از کاندیداهای سابق ریاست جمهوری(پدر داماد) با واکنش منفی شرکت کنندگان و برخی مقامات همراه شده است. این مراسم که در منطقه فرمانیه برگزار شده با 13 نوع غذا و لطیفه های سخیف و مبتذل یک مجلس گرم کن بدنام همراه بوده است.

* در جلسه مشاوران جوان دولت که هفته گذشته در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد رئیس جلسه طی سخنانی جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری را وابسته به هاشمی رفسنجانی دانست. نکته دیگر این جلسه هم کشف وابستگی پایگاه اطلاع رسانی مشرق به هاشمی رفسنجانی بود که توسط یکی از سخنرانان ابراز شد. 

*شنیده ایم در 10 بهمن ائتلاف " بصیرت و بیداری" رسما اعلام موجودیت خواهد کرد. شهاب الدین صدر احتمالا دبیرکل این ائتلاف متشکل از 22 گروه و تشکل خواهد بود. این ائتلاف در انتخابات نهم مجلس با لیست می آید.

* شنیده ایم خبرهای جدیدی درباره کشفیات جدید کیف های پول  شرکت آریا در راه است. فردی در صنایع فولاد کشور حدود 8 میلیارد تومان رشوه کیفی از آریا دریافت کرده است.

*کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان از سراسر کشور در 12 بهمن ماه در مرقد حضرت امام خمینی (ره) گرد هم می آیند.

*محمد خاتمی اخیرا در دیدار یکی از مدیران رسانه ای گفته است: من تقلبی که موسوی و کروبی می گفتند را قبول ندارم  وجنبش سبز را یک جنبش اجتماعی نمی دانم و آن را هم قبول ندارم. وی همچنین مدعی شده ما انتخابات را تحریم نکرده ایم. تنها طبق مصوبه مجمع روحانیون اعلام کردیم کاندیداهای اصلاح طلب انفرادی بیایند نه لیستی.

*شنیده ایم مشاور اقتصادی مهدی کروبی به عنوان قائم مقام یکی از بزرگترین شرکت های معدنی مشغول به کار است. این شرکت پاتوق جریان انحرافی و طیف کارگزاران است.

در حالی که طی ماه های اخیر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی سفرها و تحرکات گسترده ای را برای اعمال تحریم ها علیه ایران تدارک دیده اند اما تحرک چندانی را از سوی دستگاه دیپلماسی برای مقابله با این تحریم ها شاهد نیستیم. در هفته های اخیر ديويد کوهن، معاون خزانه داری آمريکا در امور تروريسم سفرهای متعددی به چین، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، عربستان، ترکیه ، بحرین، امارات و اسرائیل داشته است.

*یکی از اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارسال نامه ای خطاب به راشد الغنوشی نسبت به برخی مواضع وی از جمله دنبال کردن مدل حکومتی ترکیه در تونس، مطالبی را بیان کرده است.

*تمامی نمایندگان فعلی مجلس مرتبط با گروه آریا به استثنای یک نماینده، از طرف هیات های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند.

*نفوذ یک اقتصاددان دو تابعیتی در تصمیم گیری ها و جهت گیری های اقتصادی کشور باعث به وجود آمدن اما و اگرهایی در میان کارشناسان ارشد اقتصادی و سیاسی شده است. این فرد که اخیرا از سفر آمریکا بازگشته است در دوره اصلاحات و سازندگی هم نفوذ ویژه ای در میان مدیران اقتصادی داشت. وی از طرفداران اقتصاد سرمایه داری و لیبرالیستی است.

* یکی از لیدرهای حلقه انحرافی مدعی شده است تمام کاندیداهای این جریان در سه استان گلستان، مازندران و گیلان رد صلاحیت شده اند.

*یک شرکت بزرگ مهندسی که از بازوان اقتصادی جریان انحرافی می باشد و پروژه های بزرگی در داخل و خارج کشور در حال اجرا دارد ، اقدام به پرداخت کمک های مالی هنگفت به برخی کاندیداهای مجلس در برخی حوزه ها از جمله یک کاندیدا در کرمانشاه کرده است.

*برخی خبرها حکایت از آن دارد که اکثر نمایندگان یک استان جنوبی کشور پرونده های استخدامی خود را به وزارت نفت منتقل کرده اند.

*شنیده ایم گذرنامه فرزند مهدی هاشمی که پس از سفر به لندن به تهران بازگشته بود در فرودگاه توسط دستگاه های ذی ربط ضبط شده است.

* در جلسه اجرایی جبهه متحد اصولگرایان بحث هایی درباره حضور تعدادی از کاندیداهای جبهه پایداری در لیست تهران مطرح شده و به احتمال فراوان کاندیداهای مطرح جبهه پایداری در لیست جبهه متحد حضور خواهند داشت.

* شنیده ایم دادگاه آریا غیر علنی برگزار می شود. بر این اساس فیلم و تصویر متهمان در رسانه ها منتشر نخواهد شد. تنها خبرنگاران با حضور در دادگاه می توانند جریان رسیدگی به اتهامات را گزارش کنند.

  *گروه وابسته به طريقت نورجى‏هاى تركيه، اخيراً با دانشجويان ايرانى شاغل به تحصيل در تركيه ارتباط گرفته و پس از رفع نيازهاى آنان اعم از اقامت، خوابگاه، خوراك و استقرار دانشجويان، دوبار در هفته كتاب كليات رساله نور متعلق به اين طريقت را تدريس مى‏كنند. طريقت نورجى‏ها بعد از نقشبنديه مهم‏ترين طريقت فعال در تركيه بوده و مكتبى عرفانى منتسب به فردى به‏نام شيخ نور است.

* اخیرا در برخی محافل سیاسی مطرح است که نحوه سهميه‌بندي جبهه متحد اصولگرايان در تهران به اين صورت خواهد بود: 4 نفر سهميه جمعیت ايثارگران، 4 نفر سهمیه رهپويان انقلاب اسلامي، 8 نفر سهميه جبهه پيروان خط امام و رهبري، 4 نفرسهميه محمدباقر قاليباف، 4 نفر سهميه علي لاريجاني و 6 نفر سهميه جامعه روحانيت مبارز.
 
 بر اساس تماس گرفته شده از سوی مسوول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایی هرگونه سهميه بندي سياسي در فهرست جبهه متحد اصولگرايان هنوز قطعی نشده است. همچنین با پیگیری های خبرنگار مشرق مشخص شد صرفا ليست به صورت تركيبي از اقشار در شوراي مركزي جبهه متحد مصوب شده است، به اين صورت كه چند نفر از بانوان، چند نفر روحاني، چند اقتصاددان و.. در فهرست نهايي جبهه متحد خواهند بود. همچنين بر اساس پيشنهاد برخي اعضاي شوراي مركزي، در فهرست نهايي تهران جبهه متحد تعدادي از عناصر جبهه پايداري نيز حضور خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    زنده باد سید نجیب و دوست داشتنی خاتمی
  • محمودی ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    درود بر مشرق پیشتاز در ناگفته ها
  • abolfazl ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    مردم نون ندارن بخورن شما رفتیداز عروسیه مردم خبر زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رامین ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    انشاء الله تو هم با این سید نجیب و دوست داشتنیت محشور بشی. الهی آمین
  • یک جانباز جنگ ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    دلم میخواد از نزدیک کسی که این عکس را از آقای خاتمی گذاشته ببینم ، چند تا سوال ازش بپرسم تا بدونم در چه خانواده ای بزرگ شده که حرمت نگه داشتن را بهش یاد ندادن . دلم می خواد بدونم این شخص چطوری سر از مشرق در آورده
  • غلي ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    سيد نجيب نه سيد عجيب ونانجيب دروغگو 8سال شعارجوانان جوانان دادولي كاري وقدمي براي جوانان برنداشت
  • امين ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    در مورد جلسه مشاوران جوان بايد بگم كه ريئيس جلسه ح.ا. مشاورجوان نطنز را مسئول پيگيري ستاد انتخاباتي پدرش در آن شهر كرده است. نامبرده با فشار به استاندار قصد تغيير بخشداران آن حوزه انتخاباتي را دارد زيرا به گفته خودش تغيير فرمانداران هزينه بردار ميشود
  • babak ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    چرا اسامی را ننوشتید؟ عروسی کدام شخص؟؟؟ مشاور اقتصادی کروبی کیست؟ سلیمی؟ یا جزایری؟ یا اصغر زاده ؟
  • مسعود ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    اتفاقا" دليل اصلي اين خبر هم همين مسئله تأسفباري است كه شما نوشته ايد.چرا بايد شاهد اين ولخرجي ها و بريز و بپاش هاي الكي و به دوراز شأن يك مسلمان آن هم از طرف كسي كه داعيه پذيرش مسئوليت حساس رياست جمهوري را داشته است, باشيم؟؟ اين اسراف وتبذيرها را بگذاريد كنار تصويري از زندگي بسياري از خانواده هايي كه از تأمين مايحتاج اوليه زندگي خود هم عاجزند.واقعا" اين افرادي كه پولهاي باد آورده را خرج اتينا مي كنند جواب خدا را چه خواهند داد وقتي كه از آنها سؤال شودثروتشان را از چه راهي به دست آوردند و در چه راهي خرج كردند؟؟؟؟
  • مسعود ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    اين سيد در نظر دولت نامردان آمريكايي و صهيونيستهاي پليد ووحشي هم خيلي دوست داشتني و نجيبه,البته به خاطر خوش خدمتيهاش به اونا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • یکی ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    آخه این خبرهای مبهم واقعا خبر محسوب میشن از نظر شما؟ آخه شنیده ایم ... خبر معتبره؟
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    فرقه نورچي ها طريقتي است كه ازانديشه هاي فردي بنام شيخ سعيد نورسي بهره مي برد ورهبر فعلي آن فردي بنام فتح الله گولن مي باشد . حوزه فعاليت اين فرقه آسياي ميانه و قفقاز بوده وبا سازمان سيا نيز مرتبط است.
  • يه همكار ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    در رابطه با آن قسمت دادگاه آريا بايد خدمتتون بگم كه وقتي مي گيد دادگاه غيرعلني يعني به جز قاضي و نماينده دادستان و متهم و وكيل كس ديگه اي تو جلسه حاضر نيس. متاسفانه در دادگاه‌هاي بعد از انتخابات مر قانون رعايت نمي شد و عليرغم اينكه قانون اين اجازه رو به رسانه ها نداده،‌ رسانه ها اقدام به انتشار تصاوير كردند. علي ايحال طبق قانون اگر رسانه ها و مردم عادي بتوانند در جلسات دادگاه حضور پيدا كنند دادگاه علني ناميده شده و در غير اينصورت غيرعلني خواهد بود. در ضمن در صورتي هم كه خبرنگاران اجازه حضور در دادگاه را داشته باشند تا قطعي شدن حكم دادگاه اجازه انتشار نام كامل افراد و تصوير آنها را ندارند
  • nabatalkh ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    حق خدا برمردم این است که در مورد چیزی که علم ندارند حرف نزنند (حدیث قدسی) چه طور انقدر راحت شنیده ها را به عنوان سند و خبر منعکس میکنید به خدا اون دنیا باید جواب داد
  • محمد حسن ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    دلم برای سبزیها بدجوری سوخت !! این سید نجیبشون (!!) بد جوری پشتشون رو خالی کرد. آدم یاد برای آقای ملون تو صبح جمعه با شما در رادیو می فته .
  • محمد حسن ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    من هنوز سر در نیاوردم که چرا باید لاریجانی و قالیباف سهمیه داشته باشند!؟تازه مجموع سهمیه هایشان حتی از جامعه روحانیت هم بیشتر باشد! این عزیزان به عنوان شخصیت حقیقی دارای سهم هستند یا حقوقی!؟ اگر حقیقی؛ پس این همه افراد با سابقه اصولگرایی بهتر از این دو چرا نباید نماینده داشته باشند!؟ اگر حقوقی؛ پس سهم رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و تمام نهادهای بزرگ کشور چه می شود!؟واضح است که منزلت حقوقی روسای قوای مجریه و قضاییه از شهردار تهران خیلی بالاتر است!!! یقین بدانید این سهم تقسیم کردن ها، خشت کجی است که...
  • سورنا ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    انقلاب ما برای برقراری عدالت اجتماعی بود در سایه اسلام اما انگار در سایه اسلام آقایان قایم شدن عدالت اجتماعی هم شد پیراهن عثمان هی براهم علم میکنن اما هیچکدام درد مردم ندارند
  • haya ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    عزیز جان 1 بار که جواب دادن وفرمودند چون این اقایون ستاد وپول وامکانات دارن !!!!!! چرا دوزاریت نمیافته؟؟
  • احمد ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    از نظر امت حزب الله ،لاریجانی و قالیباف تو جریان فتنه مردود شدن به علت موضعگیریهای دوپهلو و دیر موقع نمیدونم چرا بهشون سهمیه هم دادن،خوب بدن،واقعا انتظار دارن مردم به افراد معرفی شده از طرف این آقاین رای بدن؟!!!
  • نی نی ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    خاتمی یحتمل نگفته من هم خاتمی نیستم !
  • طرفدار قشر متوسط ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    جامعه ما متاسفانه نجابت را محور اخلاقیات نمی داند درود بر سید نجیب که توسعه اجتماعی را به جامعه ما اموخت
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    سهم سردار بزرگ سپاه اسلام و مالک اشتر امام دکتر محسن رضایی کجاست؟ کاش یکبار دیگر تاریخ تکرار می شد تا تفاوت لاریجانی و احمدی نزاد و ----- با امثال رضایی ها مشخص می شد
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    بروبابابااون خاتمیت
  • پيرزن همسايه مشايي ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
    0 0
    اره ننه جون راست گفته اند مشرق وابسته هاشمي است و داماد احمدي نژاد هم به خاطر همين موضوع به ديدن هاشمي رفته بود!!!!!! اين ها رو همسايه مون مي گفت
  • محمد ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
    0 0
    جالبه قاليباف و لاريجاني هم سهم دارن حالا كه هر كي هركيه آقا يه زنبيل هم براي من كنار بذاريد من هم سهم مي خوام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس