امام جمعه حاجی‌آباد گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم و در شرایط کنونی تفرقه و اختلاف بین مسلمین آب به آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: برکات الهی در سایه وحدت و همدلی ایجاد می‌شود و جامعه اسلامی در تمام دنیا باید واحده باشند چرا که تا با هم هستیم هیچ قدرتی توان تعرض ندارد.

وی افزود: هر جا وحدت باشد نصرت خداوند است و اگر اختلافی ایجاد شود دشمن بر ما غلبه می‌کند.

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با جوانان مسلمان کشورهای اسلامی بیان داشت: همه این جوانان در چند موضوع اتفاق نظر داشتند؛ الگوی همه اینها برای خیزش ایران اسلامی بود، هدف آنها اعتلای کلمه الله بود و مقام معظم رهبری را به عنوان ولی امر مسلمین جهان پذیرفته‌اند و دغدغه مشترک همه جوانان مسلمان مسئله فلسطین و حذف اسرائیل بود.

وی افزود: جوانان حامل بشارت‌های بزرگی به دنیا هستند، مجموعه جهان در موقعیت حساسی قرار گرفته و مارکیست و لیبرالیسم شکست خورده و جهان به این نتیجه رسیده که برنامه‌های مادی جوابگو نیست.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشارهای سیاسی بر علیه سوریه بیان داشت: سوریه خط مقدم دفاع از فلسطین است و تمام دنیا دست به دست هم داده‌اند تا این خط مقدم را بشکنند.

وی همچنین خطاب به آل سعود گفت: کی می‌خواهید بیدار شوید و از سرنوشت این نامبارک‌ها درس عبرت بگیرید شما که پشت صحنه دست به آمریکا و اسرائیل می‌دهید بدانید که هر کسی در مقابل خداوند قرار گیرد محکوم به شکست است.

امام جمعه حاجی‌آباد در پایان ضمن گرامیداشت دهه فجر خواستار برپایی و ارج نهادن به این روزهای تاریخی شد و از تلاش‌ها و زحمات همه مسئولان به منظور بهره‌برداری از پروژه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس