پارتی مهمانی

در سال گذشته و پس از انتشار خبر دروغ ارائه خدمات جنسی به عراقی‌ها در ایران، رگ غیرت اصلاح طلبان و برخی سلبریتی ها بیرون زده و برای در خطر افتادن ناموس ایرانی فریاد وا مصیبتا و وا اسلاما سر دادند.

سروی سیاست مشرق - روز شنبه- ۱۱ خرداد- خبری مهم و البته تأسف برانگیز اعلام شد و آن اینکه: «یک دیپلمات انگلیسی و یک دیپلمات هلندی بامداد جمعه در یک پارتی مختلط و فساد آلود در تهران بازداشت شدند. این دو دیپلمات پس از تحویل به پلیس امنیت احراز هویت و آزاد شدند. این پارتی با حضور تعدادی نسبتاً زیاد و به‌صورت مختلط در منطقه ولنجک تهران برگزار شده بود».

در این میان واکنش طیف اصلاح طلب قابل تأمل بود. رسانه‌ها و فعالین سیاسی منتسب به این طیف، در واکنش به این خبر بسیار مهم سکوت کردند.

حال کمی به عقب برمی گردیم. در شهریور سال ۹۷، خبرگزاری دولتی ایسنا، روزنامه دولتی شهروند و حساب توئیتری روزنامه اصلاح طلب شرق، بر پایه یک خبر جعلی، یک جنجال رسانه‌ای علیه گردشگران عراقی در مشهد به راه انداختند.

رسانه‌های مذکور در آن مقطع با انتشار یک مصاحبه و گنجاندن آیتم‌های جنجالی به آن، بدون هیچ سند و مدرکی مدعی شدند که ۶۰۰ خانه-مسافر در مشهد مقدس به زائران «عراقی» خدمات جنسی می‌دهند!

این خبر و مصاحبه فردای آن روز توسط فرد مصاحبه شونده تکذیب شد اما جنجال رسانه‌های اصلاح طلب در کنار هیاهوی رسانه‌های ضدانقلاب فارسی زبان، فضا را تنش آلود کرد و مانع دیده شدن تکذیبیه شد. به فاصله چند هفته پس از این فتنه انگیزی و انتشار خبر کذب، کنسولگری ایران در بصره توسط عوامل سعودی-صهیونیستی به آتش کشیده شد.

رسانه‌های فارسی زبان وابسته به لندن، ریاض و تل آویو در خبرهای متعدد و با فضاسازی گسترده تقلا کردند تا روابط برادرانه دو ملت ایران و عراق را خدشه دار کرده و اتحاد میان مردم این دو کشور را به تفرقه و نزاع بدل کنند.

یکی از فعالین رسانه‌ای در همان مقطع در مطلبی نوشت: «با یک عراقی در حرم امام رضا (ع) صحبت می‌کردم و حرف به اینجا کشید. عین همین شایعات درباره ایرانی‌هایی که به نجف و کربلا برای زیارت می‌روند از جانب طرفداران حزب بعث پخش شده. حالا واضحه که هدایت اراذل برانداز ایرانی و ناسیونالیست‌های بعثی عراقی دست یک موجودیته».

در سال گذشته و پس از انتشار خبر دروغ ارائه خدمات جنسی به عراقی‌ها در ایران، رگ غیرت اصلاح طلبان و برخی سلبریتی ها بیرون زده و برای در خطر افتادن ناموس ایرانی فریاد وا مصیبتا و وا اسلاما سر دادند.

حالا خبری منتشر شده که دو دیپلمات اروپایی (یک انگلیسی و یک هلندی) در پارتی شبانه با دختران ایرانی حضور داشته‌اند؛ اما این بار خبری از یقه دریدن طیف اصلاح طلب و سردادن فریاد وامصیبتا از سوی این جماعت نیست.

البته از طیفی که برای تشویق عوامل پروژه «دختران خیابان انقلاب» (پروژه‌ای توهین آمیز علیه بانوان ایرانی در قالب کشف حجاب در اماکن عمومی) پاکت تراول ۵۰ هزارتومانی می‌دهد و یا مجلس رقص دختران ایرانی را به عنوان یک آیتم در مراسم رسمی برگزار کرده و آوازخوانی زن ایرانی در حاشیه جشنواره سینمایی را اقدامی عادی جلوه می‌دهد، هیچ انتظاری نیست که برای حراست از کرامت بانوی ایرانی غیرت به خرج دهد.

متاسفانه طیف اصلاح طلب در مواجهه با کشورهای غربی (آمریکا و اروپا) دچار یک «خودتحقیری حادّ» است. این خودتحقیری گاهی این طیف را به یار داخلی طرف غربی برای تفرقه افکنی میان ملت‌های مسلمان تبدیل کرده و گاهی این طیف را در مقابل اقدامات شنیع غربی‌ها- مانند اقدام وقیحانه دو دیپلمات اروپایی در پارتی مختلط- به سکوتی خفت بار وا می‌دارد.

اکنون وزارت امور خارجه باید به این اقدام دیپلمات‌های اروپایی واکنش نشان دهد. در دولت آقای روحانی تاکنون ۵ دیپلمات ایرانی به دلایل واهی از اروپا اخراج شده‌اند (یک دیپلمات از فرانسه، دو دیپلمات از هلند و دو دیپلمات از آلبانی) علاوه بر این اکنون قریب به ۱۱ ماه است که یک دیپلمات ایرانی نیز به صورت غیرقانونی و به دلایل واهی و خلاف قواعد دیپلماتیک در اروپا بازداشت شده است.

یک سؤال، چرا دیپلمات‌های اروپایی با آسودگی خیال در یک پارتی شبانه با دختران ایرانی شرکت می‌کنند؟! آیا از سکوت و بی عملی وزارت خارجه مطمئن هستند؟!

شاید پاسخ این سؤال را بتوان در اظهارات وزیر خارجه سابق فرانسه یافت. «ژان مارک آیرو» - بهمن ۹۵- به ایران سفر کرد. در حاشیه ضیافت شامی که در سفارت فرانسه در تهران برگزار شد، تاجر فرانسوی از آیرو پرسید: «جناب وزیر چرا این سفر دقیقاً در روزی انجام شد که فرانسه به همراه انگلیس و آمریکا در خلیج فارس و در نزدیکی آب‌های ایران مانور نظامی که طبیعتاً پیام‌های خاصی دارد، برگزار کرده‌اند؟». این تاجر برجسته فرانسوی در ادامه با نگرانی می‌پرسد: «آیا فکر نمی‌کنید این مسئله روی روابط تجاری ما با ایران تأثیر بگذارد و نتوانیم در این سفر قرارداد خاصی منعقد کنیم؟ شما از واکنش مقامات ایرانی نگران نیستید؟».

وزیر خارجه سابق فرانسه در پاسخ می‌گوید: «خیر، بنده هیچ نگرانی نسبت به موفقیت آمیز بودن این سفر ندارم. مقامات دولت ایران در هیچیک از جلسات مقدماتی و برنامه ریزی برای سفر در تهران و پاریس به این مسئله معترض نشدند». آریو سپس در موضعی گستاخانه مدعی می‌شود: «دولت ایران به این سفرها احتیاج دارد و مطمئنم که هیچ اعتراضی در جلسات فردا هم نخواهیم شنید»!

متاسفانه حفاظت از عزت ایرانی در سیاست خارجی دولت آقای روحانی مورد بی توجهی قرار گرفت. تعرض پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی، بی احترامی هیات اروپایی به مقامات ایرانی در سفر به تهران، تروریست نامیدن نماینده ایران در سازمان ملل، هتک حرمت به زنان ایرانی در فرودگاه‌های خارجی، بی احترامی و تراشیدن سر معلمان ایرانی در امارات، بازرسی تحقیرآمیز مسافران ایرانی در آمریکا، کِشتی ایرانی و تذکر جان کری به ظریف، مذاکره زیر سم اسب فاتح ایران در ایتالیا، برخورد توهین آمیز مقامات انگلیسی در دیدار با روحانی و…برخی از مصادیق این رویکرد منفعلانه در دستگاه دیپلماسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    49 16
    باید باهاشون برخورد میشد
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      37 12
      اینها اروپایی ومتدمدنن برادر از نظر غربگرا ها اینه کاملا هم محرم ان حتی با ناموسشون میتونن مصافحه کنن
    • MD ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      22 2
      خیلی خوب بابا ما نفهمیدیم از زیر دارین مذاکره میکنید از رو دارین سر مردم رو شلوغ میکنید.
    • حسین PL ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      19 18
      تمام بازیگرانی که در این چارتی بودند باید از حضورشون در سینما ممانعت بشه چون اینها تاثیر دارند بر جوانان و حتی کودکان جامعه
    • NL ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      41 2
      کلی آدم تو پارتی بودن از بعضی سلبریتی ها و چند آقازاده ولی کسی جرئت بیان اسامیشون رو ندارن
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    50 4
    یاد قانون کاپیتولاسیون افتادم. چرا ازاد شدن اینها؟مگه پارتی جرم نداره؟
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
      16 5
      مصونیت دیپلماتیک احتمالا.
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      11 1
      حداقل اخراجشون کنید والا یعنی آقا پارتی بازهم برو
    • محمود رضا IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 0
      دیپلمات ما رو تو یه قبرستون دره اروپایی به بهانه کشکی زندانی کردن چرا اینا مصونیت دارن ولی ما نداریم
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    77 5
    ما که پارتی نمیریم ولی اگه بریم ما رو ازاد نمیکنن. اینا رو به چه دلیلی آزاد کردن؟؟؟
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    44 3
    افساد طلبهای کثیف
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    37 20
    اگه عراقی بودن دیپلمات ها الان صدای اپوزیسیون جهان رو پر کرده بود
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      16 3
      اینا مزدورهای سیاسی ان . جیره خوری که جنایت کرد و الان توی نگلیسه خفه مرگ شده و صدای پست وکثیفش در نمیادون عمله سیاسیه
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    37 8
    اینا چون چشم آبی بودن این افسادطلب ها رگ گردن ورم ندادن!
    • سید IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      7 62
      از نظر اصلاح طلبان تهوع آور، خود و طرفداران شان اگر لازم باشد، حتی مستراح های سفارت خانه های غربی را به پاس حمایت شان از ایشان باید لیس بزنند!
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    31 4
    بی غیرت های وطنی ،ح حداقل مسلمان نیستید ،وطن پرست باشید
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    34 2
    اینجور جاها افساد طلبا خفه خووون میگیرن مهناز و ترانه و باران و ابتکار و مولاوردی و ...و خاک برسرهای دیگه همه لالند الان.. خدا لعننت کنه این جماعت رو بحق علی
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    49 21
    خاک بر سر بی وجود جفتتون چه اصلاح طلب چه اصولگرا . همتون لجنید .
    • محمد IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      7 58
      لجن تویی و رفقای افسادیت
  • SE ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    36 17
    هرچه بوی غرب و پیروی و ترویج فرهنگ غرب بدهد مرحمی است بر عقدهای تو در توی شان و هر چه نشان از دین و آئین و سنت الهی داشته باشد خنجر هزار تیغی است بر جگرشان
  • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    25 6
    بی شرفتر و بی ناموس تر از این اصلاح طلبان وجود ندارد غیرت بی غیرتشان برای تهمت زدن به عراقی ها بود وگرنه خودشان خانم بیار اروپایی ها هستند
  • محمد IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    23 10
    از جماعت ناموس فروش چه انتظاراتی دارید اینا حاظر هستن کشور رو تقدیم غربی ها کنن تا ارباب هاشون راضی باشن
  • اصلاحات تنها راه نجات IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    21 7
    ساکت باشید ! داریم یه کارایی میکنیم که اروپایی ها از برجام خارج نشن .
  • اصلاحات تنها راه نجات IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    5 17
    ضمنا مساله حائز اهمیتی که مطرحه اینه که دیپلمات های اروپایی مبالغ قابل توجهی یورو در ازای برقراری این پارتی های شبانه برای تایم استراحت پرداخت میکنند که این میتونه نوعی اشتغال زایی باشه برای جوانان و آمار بیکاری رو کاهش بده .
    • محمد IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      20 35
      از خانواده خودت این اشتغال زایی رو شروع کن
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      7 13
      تو و امثال تو رو میریزیم داخل دریا یه روز :)) بیناموسای بیشرف.
    • افتخار AU ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
      7 22
      آیا قبول میکنی خواهر و یا دختر شما در آن جمع باشد؟. آیا فکر می کنی ایرانی وطن دوست مسلمان اجازه می دهد خواهر و یا مادر و یا دختر او در چنین پارتی شرکت کند؟
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    21 37
    هر چند نوشتن این کامنت بی فایده است و مثل کامنت های قبلی و البته به دلائل نامعلوم منتشر نمی کنید اما از خداوند متعال درخواست داریم اونهایی که به کشور و نظام خیانت می کنند خوار و ذلیل شون کنه.عناصر فاسد و پستی که نون کاسه لیسی شون رو می خورند.ننگ بر روح پلید و خبیث شون باد
  • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    21 9
    برای چندمین با ...انشالله بزودی حرامزاده اای اسراییلی را به شنا در مدیترانه تعقیب میکنیم مرگ بر اسراییل واذنابش
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    14 7
    این قضیه رو اینقدر باید بگید تا رسوا بشن
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    15 13
    بعضی از این اصلاح طلبان خودشان کشته و مرده ولنگاری و ترویج بی حجابی هیتند و بعد بیایبن بر علیه خودشان موضع بگیرند
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    20 5
    اسامی بازیگران و سلبریقی هایی هم که در این پارتی بوده اند رو افشا کنید.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    19 10
    فحشا طلبان
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    19 8
    فرض کنید الان یک دیپلمات عراقی یا مسلمان و وای اگر یک کشور عربی بود الان تمام فضای مجازی رفته بود روی هوا!!!! اما اگر طرف بلوند و غربی باشد نه تنها مشکلی ندارد بلکه نشان از با کلاس بودن دارد . ای کاش این کامنت و منتشر میشد
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    13 13
    من نمیدونم این جماعت قصد اصلاح چی رو دارن !!
  • US ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    15 5
    اسلاحتلب ها خودشان محصول همین پارتی های شبانه هستند
  • علی RO ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    13 5
    وقتی سلبریتی ها خودشان در پارتی شرکت داشته اند چه چیزی را باید محکوم میکردند ؟ خودشان را ؟
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
    10 12
    اینها اصلاح طلب نیستند بلکه شیطان طلب هستند.
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    11 15
    لعنت بر اون آشغالهای سلبریتی که مجسمه بی غیرتین و جانی و قاتل و کثیف
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    10 2
    خوب شیوخ اصلاحات فقط می خواهند خودشان و ارباب انگلیسی شان 40قناری داشته باشند اما دیگران حتی زن نداشته باشند
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    7 3
    اصلاح طلبان آنچه به ضرر سوریه و عراق باشد، در بوق و کرنا می کنند اما در مورد اروپا و کدخدا لال میشند. هنر اینها بزرگنمایی شایعات در مورد رقیب و سکوت در برابر واقعیتهای خودشان است نمونه اش قتل یک زن توسط برندشون نجفی است و با استفاده از روزی نامه ها و فضای مسموم مجازی جای قاتل و مقتول را عوض می کنند. وای اگر این اتفاق برای دلسوزان انقلاب می افتاد چها که نمی کردند.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    6 14
    خدایا افساد طلبان را نابود کن
  • GB ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    5 4
    لااقل ازادشون نمیکردید تا دیپلماتمون را ازاد کنند و بعد ازاد میکردید ...بی عرضگی هم حدی داره .
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    0 0
    ای کاش به فیلم «دیدن این فیلم جرم است» اجازه اکران میدادن. خیلی قشنگ نشون میده قانون برای کی خوبه برای کی نه؟
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    5 2
    حتما مصلحت روابط بین الملل بر این بوده تا آزاد بشن. این مصلحت ورای قانون دیگه خیلی داره به قانون تنه میزنه. به مو رسیده. اگر دست بسیجی های متین و موقر بود اجازه نمیدادن از این کارها تو این مملکت بشه.
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    6 5
    صفصته که میگن به معنای واقعی کلمه همینه ناموس فروشی به هر دلیلی خیانت است چه بر اثر فقر چه به وسیله اصلاح طلب یا اصول گرا
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    3 2
    تنها چیزی که مهم نیست اینجا ناموس مردمه فقط جنگ قدرت خوبه
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    5 25
    اصلاح طلب ها از بت پرست های دوران جاهلیت بدترند
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    6 9
    این کامنت ها را که میخونه ادم بیشتر حالش بد میشه تصور میشه یه گروه کمین گرفتن تا گروه رقیب اتو بده بقیه بپرن وسط گریبان پاره کنند و دغدغه ای دیگر به نام مشکلات مردم ندارن
  • حامد IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    8 27
    اصلاح طلبان اعتقادی به غیرت ناموس و این چیزا ندارند. در مواردی که به نفع اونا باشه جنجال می کنند . آدمای بی غیرتی هستند. مملکت رو هم می فروشند چه رسد به چند دختر. برای اونا فقط یک چیز اهمیت دارد قدرت و ثروت. هر خیانتی می کنند . هر دروغی می گویند
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    4 40
    باید سفارت انگلیس و هلند جواب پس بدهند
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    5 22
    مهناز افشار صداش در نمیاد، غیرتی نشد؟ خودش که اون تو نبوده ؟اها هنوز جای اونوری هان احتمالا از همین جاها ویزای اونجاها صادر میشه .
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    5 11
    سگ کثیف غربگرا
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    3 7
    خب چون در ماه مبارک رمضان بوده و همه برای عبادت به این شکل واقعا پیشرفته و برای نزدیک شدن به خدا و پیمودن مراتب عالی سلوک ریاضاتی کشیده و تکان ها خورده و مشروب ها خورده و حشیش ها کشیده اند اشکال که ندارد هیچ از اوجب واجبات بوده و اتفاقا توسط اینها به عنوان تنها نسخه شفابخش و سعادت پرور برای تمام بشریت سفارش می گردد.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    7 20
    چرا از ایران اخراج نشدن؟؟؟یاد قانون کاپیتولاسیون افتادم !!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    7 9
    چون دیپلمات هستند باید قوانین کشور ما رو پایمال کنند!!!!!!!!!! خفت و خواری از این بالاتر!!! کجاست مردی مثل امام خمینی که دوباره فریاد بزند( انا لله و انا الیه راجعون؛ علمای اسلام به داد اسلام برسید، دانشجوها، کسبه ها، معلمان به داد اسلام برسید) من نمی دانم برای مردان ایرانی غیرتی هم مانده است یا نه؟!!!! برای زنان ایرانی عفتی مانده است یا نه!!!!
  • SY ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    14 7
    از بس که این اصلاح طلبان متشرع تشریف دارن
  • محمد IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    2 7
    خدا به داد دین مردم برسد و دست این به ظاهر مسلمانان ضد دین و ضد زد کرامت ایران و ایرانی را از دولت کوتاه بفرماید‌. انشاءالله
  • کارشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
    2 2
    به جای پریدن رو سر هم به مشکلات مملکت برسید. این مملکت از اجرا نشدن قانون رنج میبرد. حتی قانون گذاران خودشان قانونی که تصویب میکنند اجرا نمیکنند
  • آکرونیا IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
    1 21
    همه رگ گردن کلفت کردن واسه اون دوتا دیپلمات ولی فارغ از هرگونه مساله ی سیاسی فراموش کردید اصلا این دخترای هرزه تو همچین مجالسی چه غلطی می کنند که حالا باید نگران ناموس و مام میهن باشیم. من چندتا هرزه ی بی بندو بارو ناموس خودم نمیدونم که حالا بخوام نگران دست درازی دوتا اجنبی بهش باشم
  • بی اسم IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    اگه امام زنده بود از دست اینا سکته می کرد اه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس