هواداران پرسپولیس

دیدار دو تیم فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در فینال رقابت‌های جام حذفی، یادواره آزادسازی به دلیل هجوم هواداران پرسپولیس تهران به جایگاه‌های مختص هواداران داماش گیلان، احتمالاً لغو شود.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در فینال رقابت‌های جام حذفی، یادواره آزادسازی به دلیل هجوم هواداران پرسپولیس تهران به جایگاه‌های مختص هواداران داماش گیلان، احتمالاً لغو شود.

بیشتر بخوانید:

وضعیت اسفبار و عجیب ورزشگاه فولاد / بالاخره دو تیم وارد زمین شدند +عکس

داور: موعود بنیادی فر

کمک‌داوران اول و دوم: بابک داوری و علی دودانگه

داوران پشت دروازه: سیدمهدی سیدعلی و کوپال ناظمی

داور چهارم‌: حسین مرادی

ناظر داوری: زاهد بحرینی

ترکیب پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

چراکه نه، به خوش‌خیالی‌مان غبطه بخورید، می‌دانید ما از کجا به کجا رسیدیم، مایی که گل عشقمان را دانه به دانه چیدند، اما ماندیم، مایی که رؤیایی در سر داشتیم و حالا دوستدار رؤیای جدیدی از زندگی پیش رویمان هستیم، با شما به خنده‌های طعنه انگیزتان لبخند می‌زنیم.

ما کارمان اینجا و در این نقطه رؤیاسازی است، راحت! بی غل و غش! به‌سان یک رود به سراشیبی سرنوشت، حالا به این زندگی به این تصویری که می‌سازیم از فرداها چرا شما نخندید، مایی که درون یکدیگر هیچ‌گاه نیستیم، اینکه دستمان را روی همان زانویی نشاندیم، که کمرش را شکسته بودند.

اما ماندیم و ماندیم و حالا اینجای ایران، میان بادهای گرم، خاک، و نزدیک شط کارون، داریم به مصاف غول چراغ جادو می‌رویم، وقتی به ما می‌خندید، ما به شما لبخند می‌زنیم، این امیدی است که ما درون سینه به شوق دیدنش بال درمی‌آوریم، شایدها و اماها اینجا گره‌گشای ما شاید باشند.

شاید داماش کاری کند، یک ملت دست‌هایشان را بریدند، باید منتظر ماند و دید، نبرد خالق لیگ و شگفتی‌ساز بزرگ فوتبال ایران به سود کدام‌یک خاتمه می‌یابد.

دیدار دو تیم به دلیل عدم جانمایی مناسب برای هواداران داماش گیلان که بالغ بر ۵۰۰ تن هستند، لغو شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس