کد خبر 963408
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
لیونل مسی

لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی که در تمرین تیم ملی کشورش شرکت کرده بود با ملی‌پوشان جوان آرژانتینی مواجه شد که از دیدن او حیرت‌زده شده و به نوبت خواهان عکس گرفتن با ابرستاره بودند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی که فصل نه چندان خوب بارسلونا را پشت سر گذاشته و مثل سایر هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا با وجود قهرمانی در لالیگا به خاطر حذف تلخ‌شان از لیگ قهرمانان اروپا از این فصل به عنوان فصلی ناکام یاد می‌کند، درحالیکه برای حضور در کوپا آمه‌ریکا به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته بود با منظره‌ای عجیب غافلگیر شد.

 

ملی‌پوشان جوان آرژانتینی که از دیدن ابرستاره فوتبال کشورشان حیرت‌زده شده بودند و بعد از مدتی نگاه‌های تحسین‌آمیز به مسی، به نوبت به سراغ او رفتند تا با الگوی سالهای نوجوانی‌شان عکس یادگاری بگیرند.

مسی ۳۱ ساله امیدوار است با درخشش در کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۹ که در برزیل برگزار می‌شود ناکامی‌اش با پیراهن بارسا را به فراموشی بسپارد و با روحیه‌ای مضاعف برای شروع فصل آینده فوتبال اروپا آماده شود. مسی در این باره گفته که مایل است تا پیش از خداحافظی‌اش از فوتبال ملی با پیراهن آلبی‌سلسته دست‌کم به یک جام قهرمانی دست یابد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس