کد خبر 963317
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کوبیاک

پدر کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان با حمایت از اظهارات ضد ایرانی پسرش گفت: ایرانی‌ها نمی‌توانند تیم لهستان را در زمین مسابقه شکست دهند و به همین دلیل به دنبال راه‌های دیگر می‌روند.

به گزارش مشرق، یاروسلاو کوبیاک، پدر کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان به دنبال سخنان زشت و ضد ایرانی فرزندش از وی دفاع و تاکید کرد که خبرنگاران به دنبال راه انداختن چنین جنجال‌هایی هستند.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های ضد ایرانی و ناشایست کوبیاک

کوبیاک: نظرم در مورد ایرانی‌ها به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد

کوبیاکِ پدر در این مورد گفت: بازیکنان ایرانی در جریان لیگ‌های جهانی گذشته، رفتارهای نامناسبی با بازیکنان لهستانی داشتند ولی رئیس فدراسیون والیبال لهستان، صحبتی از شکایت به میان نیاورد. حالا اما اوقات رئیس فدراسیون والیبال ایران از صحبت‌های پسرم تلخ شده و می‌خواهد به فدراسیون جهانی شکایت کند.

وی ادامه داد: این نوع حرکات در واقع بازی ایرانی‌هاست. آنها می‌خواهند تیم ملی لهستان را تضعیف کنند و چون نمی‌توانند لهستان را در زمین مسابقه شکست دهند به راه‌های دیگر متوسل می‌شوند.

یاروسلاو کوبیاک گفت: همه ما خواهیم دید که تماشاگران شهر ارومیه با تیم ملی لهستان چگونه برخورد خواهند کرد. من از اینکه تیم ملی لهستان تشویق شود واقعآً متعجب خواهم شد. مقصر اصلی بازیکنان ایرانی هستند چون شروع به توهین کردند. اگر کسی مورد توهین قرار بگیرد به آن واکنش نشان خواهد داد. مردم لهستان باید از پسر من حمایت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    40 12
    فکر می کردم مشکل از خود کوبیاکه ولی گویا مشکل از نطفه این خاندانه
  • یاسر IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    22 2
    مزخرف مثل اینکه نمی دونه زنانشون در زمان جنگ دوم در ایران چه کثافتکاریهایی انجام می دادند .
  • کاکو IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    21 6
    زمانی شما گشنه گداهای لهستانی نون ونمک ماایرانیهاراخوردید، الان نمکدان می شکنی نامردها، درضمن، ایران قطعا لهستان راشکست خواهددادإن شاء الله وفدراسیون والیبال ایران بایداز مواضع نژادپرستانه لهستانیهابه فدراسیون جهانی والیبال شکایت وخواهان عذرخواهی کوبیاک بشود.
  • مهدی FR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    13 3
    به چه جای رسیده که دارن تو رسانه ها میکن ازعرب جماعت بدتریم خخخخ
  • حسین IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    11 2
    دست استالین درد نکنه نور به قبرش بباره رحمت بر روحش اون خیلی لهستانی جماعت شناخته بود پدرشون در اورد انقد ازشون کشت
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
    2 6
    چرا شفررا به عنوان مربی تیم ملی انتخاب نمی کنید بسیار سرمربی ارزشمندی است
  • جانم فدای وطنم ایران IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
    3 1
    خخخخ....عجب اسکلیه ، خدا وکیلی نباید از کوبیاک که همچین پدری داره بیشتر از این انتظار داشت ، ... این بازیکن همیشه سعی داره به بازیکن های ایرانی بی احترامی کنه ، چون از عشق مردم ایران به تیم ملی والیبال کشورشون با خبره و فقط از روی حسرت و عقده های روانی ، چنین رفتار هایی بروز می ده .
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    13 0
    مردم اگه زرنگ باشن باید با پلاکارت و متن تو تماشاچیا به زبون خودشون بگن ما در جنگ جهانی شما رو پناه دادیم تا کششته نشید ما مردم لهستان به خاطر قضاوت این پدر پسر بد نمیدونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس