افشین داوری

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: مردم ارومیه بافرهنگ هستند و با آغوش باز از تیم ملی والیبال لهستان استقبال خواهند کرد.

به گزارش مشرق، افشین داوری درمورد شرایط میزبانی ارومیه برای هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: آمادگی کامل برای این میزبانی داریم، چون چند روز قبل شرایط را بررسی کردیم و همه چیز آماده است. سالن غدیر آمادگی لازم را دارد و خبرهایی که دیروز داشتم مثبت بود. پورحسن مسئولیت تحویل سالن ارومیه را داشت که این کار را کرده است و سالن را از نظر نور و صدا و … بررسی کرد.

بیشتر بخوانید:

درسی که FIVB با جریمه کوبیاک به ورزش ایران داد!

وی درخصوص اختلالی که برای فروش بلیت بازی‌های هفته سوم پیش آمده است، گفت: سایتی که برای بلیت فروشی طراحی شده بود کمی مشکل داشت. سایت از دسترس خارج شده و ما پیش‌بینی این اتفاق را می‌کردیم. هماهنگی‌هایی صورت گرفت که مشکلی ایجاد نشود و البته کسی را نمی‌توان مقصر دانست، چون ما از شرکت‌های محلی استفاده کرده‌ایم و این اتفاقات طبیعی است. اگر می‌خواستیم از تهران شرکت معرفی کنیم می‌توانستیم همان مجموعه‌ای که بلیت بازی‌های استقلال و پرسپولیس را می‌فروشد به عنوان متصدی امر بلیت فروشی در هفته سوم لیگ ملت‌ها معرفی کنیم. یک سری موارد را به مسئولان محلی واگذار کردیم که اقدامات را انجام دهند. امیدوارم مشکلی ایجاد نشود و همه چیز به خوبی پیش برود.

سرپرست فدراسیون والیبال درمورد زمان ورود تیم‌های میهمان به ایران خاطرنشان کرد: لیست دقیق ورودی تیم‌ها را ندارم. با فرودگاه تبریز هماهنگی‌هایی انجام داده‌ایم و جلساتی داشتیم که به محض ورود، آنها با اتوبوس‌های مجهز و با حضور افراد آموزش دیده از تبریز به ارومیه بروند.

داوری درخصوص اظهارات کوبیاک و محرومیت ۶ جلسه‌ای برای وی عنوان کرد: نامه‌ای به فدراسیون جهانی و فدراسیون لهستان فرستادم و آنها هم خیلی سریع اقدام کردند. به وی تکلیف شد که یک عذرخواهی بنویسد و در سالن خوانده شود. ما ملت سرافراز و بافرهنگی هستیم، پس نیاز نیست همه چیز را خودمان قضاوت کنیم. وقتی دستگاه‌هایی برای پیگیری تخلفات هستند باید از آن طریق موضوعات را دنبال کنیم. مردم ارومیه قطعاً استقبال خوبی از تیم‌های میهمان خواهد شد و با آغوش باز از لهستان استقبال می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    0 0
    پس فحاش تماشاگران سپاهان به استقلال چي ميشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس