کد خبر 963191
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
ربیع خواه

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: من به بیرانوند نگفتم که پنالتی کردم چرا که در آن صحنه من اصلاً با بازیکن حریف درگیر نشدم و اتفاقاً او با آرنج من را می‌زد.

به گزارش مشرق، محسن ربیع‌خواه در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان، بازی با داماش گیلانیان در جام حذفی، اظهارات بیرانوند در خصوص پنالتی سپاهان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

* در یک مارتن ۱۲۰ دقیقه‌ای در اصفهان سپاهان را شکست دادید. درباره این بازی صحبت کنید.

همه کسانی که بازی را دیدند می‌گویند که ما مقابل سپاهان بازی خیلی خوبی انجام دادیم و بازی کاملاً در تسلط ما بود. ما موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه سپاهان ایجاد کردیم که دو توپ هم به تیر دروازه خورد اما از طرف دیگر روز چهارشنبه روز خوب دروازه‌بان سپاهان بود و موقعیت‌های زیادی از ما گرفت اما در نهایت خدا را شکر که بردیم و فینال جام حذفی رسیدیم.

* داماش گیلانیان حریف پرسپولیس در فینال جام حذفی تیم ناشناخته‌ای است. از بازی با این تیم نگرانی ندارید؟

از داماش شناخت زیادی نداریم اما صددرصد این تیم لیاقت داشته که به فینال جام حذفی رسیده است و این نشان می‌دهد که آنها تیم خوبی هستند. داماش برای صعود به فینال حذفی تیم‌های خوبی را شکست داده و مسیر راحتی نداشته است. اما تا جایی که من می‌دانم هر بازیکن این تیم تجربه حضور در لیگ برتر را دارند. مطمئناً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود چرا که این تیم با انگیزه زیاد به مصاف پرسپولیس می‌آید و می‌خواهند خودشان را نشان دهند اما ما هم به دنبال قهرمانی جام حذفی هستیم.

* اتفاقات و حاشیه‌های ناراحت‌کننده‌ای بعد از بازی رخ داد و حتی شاهد درگیری‌هایی در درون زمین بودیم.

واقعاً نمی‌دانم چرا اینطور شده چرا که فوتبال ورزش ساده و پاکی است و باید از انجام آن لذت برد اما مدتی است در کشور ما اتفاقات بدی رخ می‌دهد به طوری که حتی بازیکنان از حضور در زمین بازی می‌ترسند که مبادا آسیب ببینند. واقعاً نباید اینطور باشد و همه باید از فوتبال لذت ببریم اما اخیراً اتفاقات بدی برای هواداران، خبرنگاران و حتی بازیکنان رخ داده که نگران‌کننده است. اما امیدوارم که این مسائل درست شود.

* علیرضا بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی گفت که برای گل نشدن پنالتی سپاهان ۲۰ میلیون تومان نذر کرده‌ایم!

نذر کردم اما ۲۰ میلیون تومان نیست! مبلغ نذر من کمتر است اما نه تنها من بلکه همه بازیکنان در همه بازی‌ها برای بردن، گل زدن، گل نخوردن و حتی سالم ماندن نذر می‌کنند و پول این نذرها را به خیریه یا سیل‌زدگان کمک می‌کنیم. من در آن صحنه واقعاً کاری نکردم که داور بخواهد پنالتی بگیرد و فکر می‌کنم اگر داور دو بازیکن آنها را اخراج نکرده بود آن پنالتی را برای سپاهان نمی‌گرفت. دیدید که بعد از آن صحنه علی علیپور را در ۱۸ قدم سپاهان زدند اما داور پنالتی نگرفت. به هر حال بازی خیلی حساسی بود و اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد وقت زیادی برای جبران آن نداشتیم و به همین دلیل من هم نذر کردم که آن پنالتی نشود و خوشبختانه نشد. همه بازیکنان نذر می‌کنند اما نذر من را بیرانوند لو داد و سروصدا کرد.

فیلم / نذر ۲۰ میلیونی بازیکن پرسپولیس!

* بیرانوند در برنامه تلویزیونی گفت که تو به او گفته‌ای پنالتی کردی اما الان می‌گویی پنالتی نکردی!

من هرگز به علیرضا بیرانوند نگفتم پنالتی کردم و حتماً او اشتباه متوجه شده است. در آن صحنه من حتی به داور پشت خط گفتم که او با آرنج من را می‌زند همانطور که در نیمه اول با شجاع خلیل‌زاده درگیر شده بود. در آن صحنه او من را می‌زد و من دنبال درگیری نبودم و همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که اهل این مسائل نیستم. در آن صحنه این بازیکن حرکت کرد و من هم با او دویدم اما نمی‌دانم چرا داور پنالتی گرفت؟ هیچ کارشناسی داوری این پنالتی را تأیید نکرد و حتی در تصاویر هم مشخص است که من او را نزدم. حتی این بازیکن سپاهان بعد از بازی با صدای بلند می‌گفت که آن پنالتی درست نبود و فیلم آن در فضای مجازی موجود است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس