کد خبر 963190
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
حسین خبیری

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به اظهارات مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان داشت.

به گزارش مشرق، حسین خبیری در خصوص اظهارات مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تعداد مصدومان و آسیب‌دیدگان بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی گفت: واقعاً متاسف هستم که برخی مسائل را از برخی مدیران می‌شنویم. آقای تابش چه چیزی را کتمان می‌کند؟ درحالی‌که مرجع رسمی اورژانس اصفهان تعداد مصدومان را بیش از ۱۴۰ نفر عنوان می‌کند، اما آقای تابش مصاحبه می‌کند و می‌گوید؛ فقط ۵-۴ نفر مصدوم شده‌اند! این مسئله قابل توجه است و باید به آن رسیدگی شود. حتی اگر یک نفر هم در جریان این بازی آسیب می‌دید، باعث تاسف بود؛ چراکه جان انسان‌ها مهم است و نباید به خاطر فوتبال کسی آسیب جانی یا مالی ببیند.

 

وی ادامه داد: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای آقای تابش متاسفم که با لحنی بی‌خیال و بدون مسئولیت می‌گوید فقط ۵-۴ نفر آسیب دیده‌اند اما من به او می‌گویم که حتی اگر به جان یک نفر هم تعرض شده باشد، آن یک نفر هم عزیز و مهم است. برای ما مهم نیست که هواداری که آسیب دیده متعلق به کدام تیم است؛ چراکه همه ما انسان هستیم و جان انسان‌ها از هر چیزی مهم‌تر است. واقعاً برای آقای تابش متاسف هستم، به جای عذرخواهی کردن از اتفاقاتی که برای هواداران پرسپولیس رخ داده و به جای دلجویی از مصدومان و آسیب‌دیدگان قصد کم کردن آمار را دارد. با کم کردن آمار چیزی درست نمی‌شود، بلکه فقط نمک به زخم کسانی می‌ریزند که از نظر جانی و مالی آسیب دیده‌اند. سپاهان یک باشگاه قدیمی و ریشه‌دار است و عجیب است که چرا این حرف‌ها را از مسئولان آن می‌شنویم.

بیشتر بخوانید:

واکنش عجیب تابش به حمله به خودروی خبرنگاران

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از سکوت مسئولان انضباطی و اخلاقی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: من واقعاً تعجب می‌کنم که چرا تا الآن مسئولان فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی به این مسئله نشان نداده‌اند، اما با دیدن یک فیلم چند ثانیه‌ای خیلی زود بازیکن ما را محروم و جریمه کردند. همه چیز مشهود و واضح است؛ چراکه در تلویزیون همه چیز نشان داده شد، اما تا الآن کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هیچ واکنشی نشان نداده‌اند. وظیفه میزبان تأمین امنیت بازی است، اما دیدید که چه‌قدر مصدوم بجا ماند و چند نفر هم دچار صدمات مالی شدند، اما به نظر می‌آید همه تنبیهات برای باشگاه پرسپولیس است. با تصمیم مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از فینال جام حذفی حتماً سراغ مالباختگان و هواداران مصدوم خواهیم رفت تا حمایت‌های معنوی و پزشکی را از آنها انجام دهیم.

خبیری تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: با وجود تلاش‌های یگان ویژه، شورای تأمین و نیروی انتظامی اتفاقات بدتر از این رخ نداد و مشخص نیست اگر تلاش‌های این عزیزان نبود، حوادث تلخ‌تری رخ می‌داد، اما با این همه می‌بینیم که مسئولان باشگاه سپاهان بی‌مسئولیت در این باره اظهارنظر می‌کنند. حتی در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر هم اخراج‌های بازیکنان سپاهان تأیید و پنالتی این تیم رد شد و کارشناسان داوری این مسئله را تأیید کردند. این در حالی است که در تصاویر تلویزیونی و فحاشی رکیک بازیکن سپاهان به بازیکن ما مشخص بود و انتظار داشتیم این باشگاه عذرخواهی خود را اعلام کند و با بازیکن هتاک و فحاش برخورد شود اما این اتفاق رخ نداد و امیدواریم کمیته انضباطی و کمیته اخلاق این مسائل را ببیند و به آنها ورود کند.

وی در پایان افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: با همه ناملایمت‌ها و کارشکنی‌هایی که علیه پرسپولیس انجام شد و درحالی‌که خیلی‌ها می‌خواستند ترمز پرسپولیس را بکشند، اما لطف خدا کمک‌حال ما شد و با درایت کادر فنی و توانمندی بازیکنان، مدیریت باشگاه و با حمایت‌های هواداران پرسپولیس توانست با توان خودش سومین قهرمانی متوالی لیگ را به دست بیاورد. خیلی‌ها تلاش کردند تا ترمز پرسپولیس را بکشند اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و حالا به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم تا افتخار دیگری را در تاریخ پرافتخار پرسپولیس ثبت کنیم.

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا GB ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
    1 1
    آیا در بازی رفت در تهران هم متأسفم شدید؟
  • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    3 1
    تو بازی رفت هم متأسف شدید؟
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
    0 0
    پرويز پرستويي كجايي؟ لال شدي يا سرت و كردي زير برف ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس