ترنجستان سروش

می‌دانستم که به زودی در این فروشگاه به روی‌مان بسته می‌شود. اما گمان نمی‌کردم که وقتی راه بیفتیم اتفاق‌های خوبی بیفتد، اتفاق‌هایی که ابتدا در خاطرمان نیز نمی‌گنجید.

به گزارش مشرق، ترنجستان سروش از جمله کتابفروشی های موفق راسته خیابان انقلاب تهران بود که اگر چه با میدان انقلاب فاصله داشت اما توانسته بود با انتخاب کادری قوی و مجرب، بسیاری از کتابدوستان را به خود جلب کند.

این کتابفروشی اخیراً از سوی مجمع ناشران انقلاب اسلامی از گروه گرداننده آن بازپس گرفته شده است. این خبر اگر چه تلخ بود اما با آنچه در ادامه می خوانید و متنی است به قلم سعید مکرمی، مدیر این کتابفروشی و مدیر نشر اسم؛ گویا خبرهای شیرینی در پیش است:

گویی سنت الهی در این است تا به بن‌بستی نرسیم و امیدمان از خلق قطع نشود، راه خروجی برایمان قرار نمی‌دهد.

بیشتر بخوانیم:

«توسعه ویترین» رونق کتابخوانی است

گفتگوی مشرق با «سعید مکرمی» مدیر «اسم»، «ترنجستان سروش» و «نخلستان اوج»؛

با سختگیری در تولید کتاب به مخاطبانمان احترام می‌گذاریم / دغدغه اصلی‌ام «پاتوق‌سازی» است / «نخلستان اوج» را تبدیل به یک کافه‌کتاب مدرن و متشخص حزب‌اللهی می‌کنیم / ترجیحم این است که با عنوان «کتابفروش» صدایم کنند

امیدمان باید از خلق قطع شود و نگاه‌مان به آسمان بیفتد تا «… یجعل له مخرجا». خدا رو شکر بابت همه نعمت‌هایی که داده و می‌دهد.

می‌دانستم که به زودی در این فروشگاه به روی‌مان بسته می‌شود. اما گمان نمی‌کردم که وقتی راه بیفتیم اتفاق‌های خوبی بیفتد، اتفاق‌هایی که ابتدا در خاطرمان نیز نمی‌گنجید.

جزئیاتش بماند برای بعد، اما حالا سخت درگیر دکور و قفسه‌بندی و … هستیم. هر روز "دیوار" را بالا و پایین می‌کنیم بلکه وسیله‌ای را کمی ارزانتر تهیه کنیم.

به برکت این ماه پر از خیر و برکت، به‌زودی ما با خانواده و اهل و عیال‌مان، خانواده‌ای که در این ۵ سال و اندی ترنجستان سروش را اداره کردیم، به کتابفروشی خودمان نقل مکان می‌کنیم.

"کتاب اسم" به آدرس ….

راستی ما را این ایام خیلی دعا کنید. انشالله با دعای خیرتان مشکلات مالی این راه اندازی جدید هم رفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس