کد خبر 960210
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
آیت الله سبحانی

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه مسئله مدیریت در عمل امری سخت و دشوار است گفت: کارآمدی و عمل گرایی از ویژگی های بارز برای مدیران است؛ مدیری که به نقدها گوش فرا نمی دهد در کار خود موفق نخواهد بود.

به گزارش مشرق، آیت الله جعفر سبحانی بعد از ظهر امروز در درس تفسیر قرآن کریم که در مدرسه عالیه حجتیه برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص کارشکنی های منافقان تصریح کرد: منافقان برای تحقق اهداف شوم خود روش های مختلفی به کار می گرفتند و سعی می کردند با اتهام زدن به پیامبر (ص) دیدگاه مردم را نسبت به ایشان تغییر دهند.

بیشتر بخوانید:

مرجع تقلیدی که پول منزلش را به سیل‌زدگان اهدا کرد! +عکس

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم به صورت تدریجی نازل شده است تا ارتباط پیامبر اکرم با عالم وحی همچنان برقرار باشد، گفت: این سخن به این معنی است که اگر قرآن کریم یکجا نازل می شد ارتباط ایشان با عالم وحی نیز قطع می‌شد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیران در جامعه اسلامی باید سعه صدر داشته باشند، تصریح کرد: در جامعه اسلامی وظایف بسیار سنگینی بر دوش مسؤولان است و به همین دلیل باید نسبت به اجرای صحیح مسوؤلیت ها اهتمام داشته باشند.

وی انتقاد پذیری را از ویژگی‌های مهم برای مسؤولان در نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این مسئله از سوی امام علی (ع) به والیان و حاکمان شهرهای مختلف تاکید شده بود.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه مسئله مدیریت در عمل امری سخت و دشوار است گفت: کارآمدی و عمل گرایی از ویژگی های بارز برای مدیران است؛ مدیری که به نقدها گوش فرا نمی دهد در کار خود موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به ویژگی های مدیر در جامعه اسلامی تاکید کرد: مدیر موفق کسی است که با مشورت کردن به نقدهای صحیح عمل کرده و به پیشنهادهای غلط ترتیب اثر ندهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    0 1
    اللهم الرزقنا....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس