کد خبر 958042
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
والورده

ارنستو والورده باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد فصل آینده سرمربی بارسلونا بماند یا نه، اما بهتر است قبل از تصمیم‌گیری به سوالاتی فکر کند.

به گزارش مشرق، این که ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بخواهد امروز کنفرانسی مطبوعاتی داشته باشد طبیعی نیست. هیچ کس به بازی با ختافه اهمیتی نمی‌دهد و چیزی که همه دوست دارند بشنوند درباره آینده این مربی است. اما در این باره باید سوالاتی از والورده پرسیده شود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود.

اولین سوال این است که آیا او فکر می‌کند با شرایط پیش آمده می‌تواند به کارش در بارسا برای فصل آینده ادامه دهد. اگر ادامه دهد باید بتواند به بازیکنان انگیزه دهد تا قهرمان لیگ قهرمانان شوند.

سوال بعدی این که اصلاً فکر کرده چرا باید اعضا درباره ماندن یا رفتن او تصمیم بگیرند؟ در باشگاهی برخی او را می‌خواهند و برخی نه. دلیلش هم عملکرد نامناسب او بوده است.

بیشتر بخوانید:

 

سوال دیگر این که اگر بماند آیا تصمیم دارد در تیم تغییراتی ایجاد کند یا نه؟ این تیم دی‌یانگ را خریده و دلیخت هم در راه است. میانگین سن تیم ۳۰ سال است و آیا دو تغییر برای این تیم کافی است؟

سوال بعد این است که اشتباهات او در بازی مقابل لیورپول چه بود که دیگر نباید آن‌ها را تکرار کند؟ چون بعد از بازی گذشته مقابل رم و امسال هم بازی مقابل لیورپول مطمئناً هواداران تحمل شکستی دیگر را ندارند.

آخرین و مهم‌ترین سوال هم این است که اگر قرار باشد در تیم بماند واکنش هواداران به این موضوع چه خواهد بود؟ مطمئناً روی سکوها جو شدیداً علیه او است و این برای یک مربی اصلاً خوب نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس