کد خبر 958292
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
والورده

ارنستو والورده، سرمربی بارسا می‌گوید با وجود ضربه سختی که به بارسلونا وارد شده او قدرت آن را دارد که به هدایت این غول کاتالان ادامه دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلون امروز صفحه اول خود را به عکس ارنستو والورده، سرمربی بارسا اختصاص داده و مهم‌ترین جمله او در آخرین مصاحبه مطبوعاتی‌اش را تیتر کرده است. زمانی که والورده با اعتراف به اینکه بارسلونا بعد از حذف دراماتیک و تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا ضربه سختی خورده ولی او "قدرت آن را دارد که به عنوان سرمربی بارسلونا به هدایت این تیم ادامه دهد".

 

 والوروده که در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ختافه در مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود در آغاز صحبت‌هایش درباره انتقادهای شدیدی که به او و تیمش به دلیل عوض کردن پیروزی ۳-۰ در بازی رفت مقابل لیورپول با شکست ۴-۰ در بازی برگشت می‌شود، وقتی خبرنگاران از او درباره آینده‌اش در بارسا پرسیدند: " من احساس قدرت می‌کنم و حالم خوب است".

بیشتر بخوانید:

۵ سوال مهم از والورده درباره آینده‌اش

 

والورده در ادامه گفت: " من می‌خواهم قدم بعدی را بردارم و آدمی نیستم که خودم را پشت دیگران قایم کنم. احساس می‌کنم در فیلم فرار بزرگ زندگی می‌کنم، دستگیرم کرده‌اند و به سلول انفرادی انداخته شده‌ام آنهم در حالی که فردا قرار است در بازی بزرگ مقابل نازی‌ها به میدان بروم".

سرمربی بارسا در ادامه صحبتهایش گفت: " من با رئیس باشگاه صحبت کرده‌ام و او مثل همیشه کاری می‌کند که بعد از صحبت با او احساس می‌کنم از من حمایت می‌شود. بعد از ضربه‌ای به آن سنگینی همه چیز تغییر می‌کند. در فوتبال وقتی از این اتفاق‌ها می‌افتد همه در لحظات اول دلشان می‌خواهد تیم را کلاً از بین ببرند و از نو بسازند. ولی بارتومئو گفت که حمایت کاملش را از من دریغ نخواهد کرد".

والورده در ادامه اضافه کرد: " ما ناراحتیم و من این را انکار نمی‌کنم. ما نسبت به خودمان و هواداران‌مان مسئولیم. اینکه تیم در یک بازی حذفی ببازد اشکالی ندارد، مهم چگونه باختن است. ولی گزینه دیگری به جز نگاه به آینده وجود ندارد. ما به برداشتن قدم بعدی مجبور هستیم".

سرمربی بارسا در ادامه توضیحاتش گفت: " مثل این می‌ماند که پاهایمان سنگین‌تر شده ولی به جز کنار آمدن با اتفاقی که افتاده، هیچ راه دیگری برای عبور از این مرحله وجود ندارد. فشاری که روی ما است خیلی سنگین است چون هنوز از آن شکست دور نشده‌ایم. ما ۱-۰ نباختیم، ۴-۰ باختیم و چنین شکستی برای باشگاهی مثل بارسلونا اهمیت دارد. ولی شک ندارم این تیم می‌تواند مردم را دوباره به هیجان بیاورد".

 

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس