کد خبر 957408
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
انگلیس

لندن از واکنش ایران به اقدامات خصمانه آمریکا در خصوص برجام انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، «مارک فیلد» (Mark Field) معاون وزیر خارجه انگلیس امروز چهارشنبه در واکنش به اقدام برجامی ایران که پس از یک سال اقدامات خصمانه آمریکا ضد تهران به انجام رسید در سخنانی گفت: اعلام امروز تهران یک گام ناخوشایند است!

معاون وزیر خارجه انگلیس بدون اشاره به اقدامات خصمانه واشنگتن علیه تهران ادامه داد: از ایران می خواهیم تا هیچ اقدام بیشتری که منجر به تشدید تنش‌ ها شود را به انجام نرساند و به تعهدات خود پایبند بماند!

بیشتر بخوانید:

آلمان خواستار اجرای کامل برجام شد

واکنش روسیه به اقدام برجامی ایران

صالحی اعضای برجام را تهدید کرد

وی در این خصوص گفت که لندن تحریم‌ های جدیدی را علیه ایران وضع نخواهد کرد؛ به یاد داشته باشیم که تحریم ها در ازای محدودیت های هسته ای برداشته شدند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران امروز و در سالروز خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اعلام کرد که برخی اقدامات خود در ارتباط با برجام را متوقف کرده و فرصتی ۶۰ روزه به کشورهای باقی مانده در توافق می‌دهد تا به تعهدات بانکی و مالی خود عمل کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    2 0
    مرگ بر انگیس کثیف لجن کثافت باید سفارت خانه این آشغالهای انگلیسی را بست
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    0 0
    رهبر کبیر اگر مثل گاندی علیه انگلیس و افراد انگلیسی تابعیتدار قیام نکند و ترور و کشتار نکند امکان استقلال و خود اتکایی نیست و با بهانه برجام و تحریم هر روز مفلوکتر میشویم در جهان
  • GB ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    1 0
    باشه ما پایبند می مونیم فقط شما یوقت خسته نشبن سختتون نباشه بخدا نگران انگلیس و مردمشم اینقدر دارن زحمت می کشن این برجامو حفظ کنن.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    1 0
    لندن خيلي غلط كرد! خيلي شكر خورد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس