کد خبر 957368
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
دیمیتری پسکوف

سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد؛ روسیه به دیپلماسی مبتنی بر تماس‌ با همه طرف‌های شرکت‌کننده در برجام، ازجمله با شرکای اروپایی، ادامه می‌دهد تا از روند تحقق این توافقنامه بسیار مهم و حیاتی حمایت کند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «تاس»، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که تصمیم ایران درباره توقف اجرای برخی مفاد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ناشی از اقدامات نسنجیده و نادرست آمریکاست.

پسکوف امروز در جمع خبرنگاران گفت: «"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه بارها نسبت به عواقب اقدامات نسنجیده آمریکا در برخورد با ایران و تصمیمات نادرست اتخاذشده از سوی واشنگتن هشدار داده و اکنون ما شاهد هستیم که نتیجه این اقدامات شروع به ظاهر شدن کرده است».

بیشتر بخوانید:

از امروز نه اورانیوم غنی شده را می‌فروشیم، نه آب سنگین‌مان را/ پرونده ایران را به شورای امنیت برگردانند با اقدام بسیار قاطع روبرو می شوند/ هیچ‌گاه تسلیم قلدری نشدیم و نخواهیم شد

ایران از امروز برخی اقدامات در برجام را متوقف می‌کند/ دیگر خود را متعهد به رعایت محدودیت‌های نگهداری ذخائر اورانیوم غنی شده و آب سنگین نمی‌دانیم/ مهلت ۶۰ روزه به کشورهای باقیمانده در برجام برای اجرای تعهدات

به‌گفته سخنگوی کرملین، دیپلماسی روسیه مبتنی بر ادامه تماس‌های خود با همه شرکت‌کنندگان در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، از جمله طرف‌های اروپایی است تا این توافقنامه بسیار مهم و حیاتی حفظ شود. وی گفت: «بدون تردید ما به دیپلماسی خود در راستای بررسی برجام، از جمله با شرکای اروپایی ادامه می‌دهیم تا از ادامه تحقق این سند بسیار مهم و حیاتی حمایت کنیم».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
    0 1
    برای ایران آب نداره برای شما که نان داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس