کد خبر 956906
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
مسائل امنیتی منطقه و مشکلات مرتبط با تامین کالاهای اساسی در جلسه غیر علنی

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی امروز صبح مجلس گفت: نمایندگان در این جلسه به موضوعات محرمانه‌ای در خصوص «مسائل امنیتی منطقه» و همچنین «مشکلات مرتبط با تامین کالاهای اساسی» پرداختند.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی نمایندگان گفت: در این جلسه مباحث محرمانه‌ای درباره مسائل و تحولات امنیتی منطقه صورت گرفت.

وی با اشاره به بررسی موضوعات اقتصادی بیان داشت: همچنین در این جلسه نمایندگان درباره ۱۴ هزار میلیارد دلار تخصیص یافته به کالاهای اساسی مواردی را مطرح کردند و عنوان داشتند که هنوز نارضایتی‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش دولت به مخالفت مجلس با گرانی بنزین چیست؟


این نماینده مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد کمیسیون‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه جمع شده و طی نشستی با دولتمردان درباره تخصیص ۱۴ هزار میلیارد دلار به کالاهای اساسی تعیین تکلیف کنند تا روش‌هایی برای ارائه این منابع به دست مردم اتخاذ شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر راه‌های معتددی در این زمینه اعم از ارائه کالا برگ الکترونیکی و یا روش‌های پرداخت نقدی و یا غیر نقدی مطرح است که البته این موارد باید پخته شوند.

نعمتی تاکید کرد: مجلس هفته آینده درباره موضوع اختصاص منابع کالای اساسی به دست مردم و همچنین تحولات منطقه‌ای یک جلسه چهارساعته غیر علنی خواهد داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
    0 0
    14 هزار میلیارد دلار ... آقای خبرنگار خوابی یا بیدار؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس