کد خبر 998713
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
جرثقیل‌

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، هویت احتمالی ۲ فوتی حادثه سقوط جرثقیل را براساس مدارک هویتی همراه آنها اعلام کرد.

به گزارش مشرق، فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: هویت اولیه و احتمالی فوت شدگان براساس مدارک و اوراق هویتی موجود در البسه آنان به نام‌های علی اکبر عزیزی و سید عیسی حدادی است.

ببینید:

فیلم/ عملیات نجات یکی از حادثه‌دیدگان سقوط جرثقیل

عکس/ اجساد قربانیان سقوط جرثقیل در تهران

تصاویر جدید از محل سقوط جرثقیل در تهران

وی افزود: بدیهی است هویت قطعی آنان پس از حضور بستگان فوت شدگان، تایید و اعلام خواهد شد.

گفتنی است، ساعت ۱۲:۱۹ امروز حادثه واژگونی یک دستگاه جرثقیل سنگین در انتهای بزرگراه شهید محلاتی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با دو دستگاه جرثقیل سنگین و یک دستگاه جرثقیل سبک سازمانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در این بازه گفت: در محل مشاهده شد داخل شهربازی منطقه یک دستگاه جرثقیل ۱۶۰ تن خصوصی مشغول کار روی وسیله‌ای بزرگ بوده که به دلیل نامشخص واژگون شده و روی سطح بزرگراه شهید محلاتی افتاده بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه بوم بزرگ این جرثقیل روی یک دستگاه تاکسی و چند عابرپیاده افتاده بود که تا به این لحظه بوم سنگین جرثقیل جابه‌جا شده؛ داخل خودروی تاکسی مردی حدوداً ۶۰ ساله (راننده تاکسی) در وضعیت بسیار حساس زیر بوم گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان این فرد را در یک عملیات حساس بدون تکان خوردن بوم سنگین جرثقیل، از خودرو خارج کردند؛ این شخص خوشبختانه زنده اما دچار مصدومیتهای زیادی شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی با اشاره به مرگ دو نفر در لحظات اولیه برخورد با بوم جرثقیل، گفت: در حال حاضر این حادثه تاکنون دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشته است و عملیات برای بریدن قطعات بوم و جابه‌جایی قطعات جرثقیل سنگین ادامه داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    3 16
    قالیباف استعفا استعفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس