رهبرانقلاب در نمایشگاه کتاب

ما برای اینکه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) سرگردان نشوید، چند نقطه استراتژیک نمایشگاه کتاب تهران را برایتان معرفی کرده ایم. در فرصت باقی مانده، همه راهروها و غرفه ها را نمی توانید بازدید کنید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر مشرق، امروز جمعه و فردا شنبه، آخرین مهلت برای رفتن به نمایشگاه کتاب و تهیه کتاب‌های مورد نظر است. البته اگر پولی برای خرید کتاب ندارید هم، دیدن کتاب‌های جدید و آشنایی با نویسندگان، مترجمان و ناشران کتاب‌های خوب هم خالی از لطف نیست. ما برای اینکه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) سرگردان نشوید، چند نقطه استراتژیک نمایشگاه کتاب تهران را برایتان معرفی کرده‌ایم. بی شک در فرصت باقی مانده از نمایشگاه، همه راهروها و غرفه‌ها را نمی‌توانید بازدید کنید. پس، این نشانی‌ها را در برگه‌ای بنویسید و همراه خود ببرید.

نشر اسم / راهرو ۲۹ / غرفه ۲۶

در این انتشارات می‌توانید کتاب‌هایی خواندنی در حوزه داستان ایرانی و خارجی، روایت‌های اجتماعی و حتی سیاسی پیدا کنید.

نشر اطراف / راهرو ۲۸ / غرفه ۲۵

این انتشارات همه توانش را بر روی روایت‌های مستند و جستارها گذاشته. بعید است به این غرفه سری بزنید و دست خالی برگردید.

نشر سوره مهر / راهرو ۲۷ / غرفه ۴۴

کتاب‌های سوره مهر آنقدر زیادند که ممکن است سردرگم شوید. پیشنهاد می‌کنم حتماً قبل از رفتن به این غرفه، کتاب‌هایتان را انتخاب کنید تا مجبور نباشید همه پولتان را در این غرفه خرج کنید! ناشرهای دیگر هم کتاب‌هایی دارند که باید بخرید. کتاب «دهکده خاک برسر» در این غرفه را از یاد نبرید.

نشر کتابستان / راهرو ۱۵ / غرفه ۲۶

در این انتشارات، هم داستان‌های خوبی پیدا می‌کنید و هم مجموعه‌های روایی و مستند خارجی که حاوی ترجمه‌های قابل تأملی هستند. در این غرفه از نظرات و پیشنهادات آقایان حقی و آذرباد برای خرید بهتر استفاده کنید.

نشر شهید کاظمی / راهرو ۱۸ / غرفه ۲۳

کتاب‌های این انتشارات هم به نحوی است که ممکن است مجبور شوید همه اش را بخرید. اما ما به شما توصیه می‌کنیم از مدیر نشر یعنی آقای حمید خلیلی و جوانانی که در غرفه، لباس‌های سبز یشمی پوشیده‌اند؛ کمک بگیرید تا سردرگم نشوید. از کتاب خط مقدم در این انتشارات غافل نشوید.

نشر نارگل / راهرو ۵ / غرفه ۹

ماجراهای امنیتی که تاکنون چهار عنوان از آن به چاپ رسیده را با قیمت پایین و تخفیف بالا می‌توانید از این انتشارات تهیه کنید. البته این انتشارات کتاب‌های خوب دیگری هم دارد.

نشر یازهرا / راهرو ۲ / غرفه ۲۴

اگر مجموعه کتاب‌های یاران ناب را ندارید، حتماً یکی از آنها را امتحان کنید. یازهرا ناشر تخصصی دفاع مقدس است و مطمئنیم از غرفه آن دست خالی بیرون نمی روید. کتاب «داس و شمشیر» را به خاطر داشته باشید.

نشر «به نشر» / راهرو ۷ / غرفه ۲۲

این انتشارات اگر چه به آستان قدس رضوی منتسب است اما فقط محدود به کتاب‌های مذهبی نیست. کتاب‌های کودک و نوجوان، تاریخ انقلاب، داستان‌های جذاب و روایت‌های خواندنی مثل کتاب به سفارش مادرم را در این غرفه خواهید دید.

نشر ۲۷ بعثت / راهرو ۱۱ / غرفه ۱۵

این انتشارات همه هم و غم خود را بر روی کتاب‌های لشگر ۲۷ محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) متمرکز کرده. عنوان‌های خواندنی این کتاب‌ها و شهدایش می‌تواند شما را جذب کند.

نشر ستاره‌ها / راهرو ۲۰ / غرفه ۲۸

بروبچه های مشهد در این انتشارات، مجموعه کتاب‌هایی خواندنی از زندگی شهدای خراسان برایتان فراهم کرده‌اند.

نشر روایت فتح / راهرو ۱/۱۱

از کتاب‌های خواندنی این انتشارات می‌شود صفحه‌ها نوشت. قبل از رفتن به غرفه روایت فتح، کتاب‌هایتان را انتخاب کنید تا جیبتان کاملاً خالی نشود.

نشر آرما / راهرو ۳۰ / غرفه ۴۱

بروبچه های اصفهان هم آنچنان کتاب‌های خوش ظاهر و خوش باطنی برایتان آورده‌اند که باورتان نمی‌شود این محصولات، برای یک انتشارانت دور از پایتخت است. مجموعه سرو در این انتشارات را حتماً ورق بزنید و چند عنوان از آنها را برای خرید انتخاب کنید.

نشر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس / راهرو ۱۲ / غرفه ۸

در نگاه اول ممکن است عنوان‌های تحقیقی و طرح جلدهای ساده کتاب‌های این نشر، توی ذوقتان بزند اما سراغ کتاب‌های تاریخ شفاهی اش را بگیرید و در دریایشان غرق شوید. ما کتاب‌هایی که نام نویسنده‌اش مرتضی قاضی است را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نشر ترجمان علوم انسانی / راهرو ۲۵ / غرفه ۳۰

این انتشارات یک ماهنامه با همین نام دارد که می‌توانید در طول سال، مخاطب آن باشید اما انتخاب این نشر در بین کتاب‌هایی که برای انتشار، انتخاب کرده است، شگفت زده تان می‌کند. از این کتاب‌های عمیق، غافل نشوید.

نشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی / راهرو ۱۲ / غرفه ۱

مرکز اسناد همیشه در بین کتاب‌هایش عناوین خواندنی زیادی دارد. همین چند روز پیش هم کتابی جدید درباره یکی از شخصیت‌های مهم سازمان مجاهدین را به نمایشگاه آورد که قابل توجه است.

نشر تلاوت آرامش / راهرو ۲۴ / غرفه ۳۷

این انتشارات بر روی موضوع خانواده، جوانان و حجاب تمرکز کرده و آثار بسیار ارزنده و جوان پسندی در این موضوع منتشر کرده است. رمان پرفروش این انتشارات و روایت مستند نفس که به تازگی عرضه کرده‌اند، از پیشنهادات ما به شماست.

نشر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب / راهرو ۲۰ / غرفه ۴۲

این انتشارات اگر چه سر و صدا ندارد اما اگر تنها یکی از کتاب‌هایش را دست بگیرید و ورق بزنید، متوجه می‌شوید که چرا این نشر را هم در لیست بیست تایی مان قرار داده‌ایم.

نشر کتاب جمکران / راهرو ۱۱ / غرفه ۸

یکی از افتخارات امسال این انتشارات، بازدید مقام معظم رهبری از غرفه شان است. افتخار دیگر این انتشارات، انتشار داستان نخل و نارنج از وحید یامین پور است که با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این داستان روایتی خواندنی از شیخ مرتضی انصاری است که در همان فصل اول گرفتارتان می‌کند!

نشر نیستان / راهرو ۱۷ / غرفه ۱۲

اگر چه مثل قبل، نمی‌شود همه کتاب‌های انتشارات نیستان را پیشنهاد داد اما در بین آنها هنوز کتاب‌هایی در قالب داستان و رمان پیدا می‌شود که خواندنی است. حتماً به این غرفه هم سری بزنید.

نشر شهرستان ادب / راهرو ۱/۱۱ / غرفه ۱۸

اگر اهل داستان و شعر باشید، مطمئنیم حداقل یکی از کتاب‌های این انتشارات، نظرتان را جلب می‌کند. این به غیر از کتاب «بی کتابی» است که خواندنش برای همه کتابخوانان ضروری است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس