کد خبر 955530
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
ایران پاکستان

معاون بین الملل وزارت دفاع کشورمان در دیدار با معاون وزیر دفاع پاکستان بر اجرایی شدن توافقات مرزی بین دو کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ معاون امور بین الملل وزارت دفاع با معاون وزیر دفاع پاکستان دیدار و دو طرف بر استمرار تعاملات دفاعی، امنیتی تاکید کردند.

معاون امور بین الملل وزارت دفاع در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار سرلشکر بازنشسته اکرام الحق معاون وزیر دفاع پاکستان در مسکو گفت: اشتراکات فرهنگی، تاریخی و مذهبی فراوان ملت ایران و پاکستان و وجود ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک بین دو کشور؛ فرصت مناسبی است تا در جهت ارتقاء روابط دو کشور گام های بلندتری برداشته شود.

بیشتر بخوانید:

ناوگروه نیروی دریایی پاکستان به ایران می آید

امیر احدی با ابراز خرسندی از سفر نخست وزیر پاکستان به ایران و دیدارهای وی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: در جریان این سفر توافقات بسیار خوبی در حوزه های مختلف به ویژه در رابطه با امنیت مرزها صورت گرفت و امیدوارم هرچه زودتر شاهد اجرائی شدن این توافقات در حوزه ارتقاء امنیت مرزها باشیم.

معاون امور بین الملل وزارت دفاع با اشاره به سفر هیئتی از دانشگاه دفاع ملی پاکستان به ایران در روزهای گذشته گفت: سفر هیئت نظامی پاکستان به تهران فرصتی بود تا اساتید و دانشجویان دانشگاه دفاعی ملی پاکستان با دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دفاعی کشورمان آشنا شوند.

امیر احدی با اشاره به اراده ی مسئولین و مقامات عالی رتبه دو کشور در ایجاد امنیت پایدار مرزی و تاکید بر تأمین منافع عالی دو ملت ایران وپاکستان افزود: امیداوریم در زمینه توسعه همکاری های فنی، و مطالعاتی بتوانیم گامهای بلندتری برداریم.

معاون امور بین الملل وزارت دفاع با تسلیت جانباختن جمعی از نیروهای ارتش پاکستان در حادثه تروریستی اخیر، دخالت دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای دو کشور را عامل بی ثباتی و ناامنی مرزهای دو کشور دانست و اظهار داشت: علی رغم بروز این اتفاق تلخ و ناگوار سفرعمران خان نخست وزیر پاکستان به تهران با موفقیت و کسب دستاوردهای ارزنده ای روبرو بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس