کد خبر 955518
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
اللهیار صیادمنش

بازیکن جوان استقلال آخرین وضعیت مصدومیت خود را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش، درباره شایعاتی که پیرامون دلایل عدم حضور او در تمرینات منتشر شده، گفت: با توجه به نتایج آزمایشاتی که دکتر نوروزی در جریان آن هستند، عضله همسترینگ من دچار پارگی شد و ۲۰ سانتی متر خون ریزی داشت و این مصدومیت نیاز به حداقل ۲ تا ۳ ماه استراحت دارد اما من همه تلاش خود را انجام دادم و با کمک کادر پزشکی شرایط من به شکلی پیش رفت که من با گذشت ۲ ماه، بهبود پیدا کردم و اکنون در حال تقویت عضلانی خود هستم. اگر این مرحله را سپری نکنم و خودم را تقویت نکنم، قطعاً نمی‌توانم برای تیم به میدان بروم زیرا دوباره دچار آسیب دیدگی می‌شوم و حتی امکان دارد فوتبال من تمام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط عضله همسترینگ همچنین این احتمال وجود دارد که رباط صلیبی من پاره شود. به همین دلیل روزی سه جلسه زیر نظر دکتر نورزوی به تمرین می‌پردازم و همه تلاشم را می‌کنم تا با تمام توان برای استقلال به میدان بروم. فعلاً تمام تمرکز من این است که عضله خود را تقویت کنم و سپس برای ادامه حضور در تمرینات آماده می‌شوم.

بیشتر بخوانید:

تلخ‌ترین تصمیم فتحی پس از کنار گذاشتن شفر

 

صیادمنش درباره زمان اضافه شدن خود به تمرینات بیان کرد: بعد از دیدار با استقلال خوزستان کنار تیم تمرین خواهم کرد و اگر خدا بخواهد در بازی‌های بعدی و پایانی لیگ به تیم بزرگ استقلال کمک می‌کنم.

او در ادامه درباره خبر سرماخوردگی خود گفت: در این مدت دچار سرماخوردگی شدم که البته دلیل غیبت من سرما خوردگی نیست و بعد از دیدار با استقلال خوزستان دویدن در کنار بازیکنان دیگر در تمرین را آغاز می‌کنم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    0 4
    وای که کشور از چه تخصصی محروم می شود - خدارا شکر کنید که نان شرافتمدانه ای با تخصصی را بدست می آوری و از نان مفت لگد زدن به یک تکه چرم نمی خوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس