کد خبر 955326
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰

به گزارش مشرق، صفحه ریحانه سایت KHAMENEI.IR در اینستاگرام، نظر رهبر معظم انقلاب درباره کتاب «عباس دست‌طلا» را منتشر کرد که در ادامه می‌آید:

یک کتاب تحسین شده و فراموش شده!

نوشته‌ی خانم محبوبه معراجی پور

یکی از کتب مورد اشاره و تحسین رهبر انقلاب که این روزها کمتر مورد توجه قرار گرفته، کتاب عباس دست طلا است که فقط یک کتاب جنگی و حماسی نیست؛ بلکه یک کتاب اقتصادی و کتاب کاراست.

این کتاب، خاطرات حاج عباس‌علی باقری، تعمیرکار خوش‌نام جبهه‌های جنوب است که به قلم سرکار خانم محبوبه معراجی پور نوشته شده.

رهبر انقلاب در بهمن ماه سال ۹۲ و در دیدار «اصناف پشتیبان جنگ» به این کتاب اشاره کرده بودند:

«این کاری که اخیراً شروع شده که از شماها با این جزئیات و ریزه‌کاری‌ها خاطرات می‌گیرند، این هم کار خیلی خوبی است… یکی کتاب این آقای حاج عباس دست طلا را که مفصل و با جزئیات [گفته] خواندم. خیلی خوب بود انصافاً؛ مخصوصاً کتاب ایشان؛ هم مطلب در آن زیاد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن کاملاً محسوس بود و انسان می‌دید.»

اگر می‌خواهید یک داستان در مورد اقتصاد مردمی و مقاومتی بخوانید و منظور اشارات و تصریحات چندباره‌ی رهبر انقلاب در این زمینه را بیابید، این کتاب یک پیشنهاد ویژه است که توسط انتشارات «فاتحان» منتشر شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    5 13
    خدا رحمت کند قدیمیها را چه اسمهای قشنگی روی فرزندانشان می گذاشتند عباس ابولفضل حسین حسن محمد علی چقدر اسمهای زیبائی بود امروزه چه اسمهایی انتخاب می کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس