کد خبر 955144
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
..

مجموعه بلوسرور(Blueserver.ir) با ارایه انواع سرورمجازی ، سرور اختصاصی و سرور مجازی ابری در حال فعالیت است و بعد از چندین سال فعالیت ، یکی از پایدارترین و باتجربه ترین سرویس دهنده ها نامیده میشود.

سرور مجازی و اختصاصی یکی از پرکاربردترین نیازهای کاربران در حوزه هاستینگ و ارائه خدمات آی تی به کاربران هست و انتخاب ارائه دهنده مناسب که دارای سرورهای پایدار و بدون قطعی و دارای آپتایم بالا بوده یکی از ویژگی‌های انتخاب سرویس دهنده مناسب هست، علاوه بر این انتخاب سرویس دهنده با پشتیبانی آنلاین و دارای اطلاعات فنی از سایر ویژگی‌های انتخاب سرویس دهنده برای خرید سرور مجازی، سرور اختصاصی، سرور مجازی ابری و هاست است.

از اینرو مجموعه بلوسرور(Blueserver.ir) با ارائه انواع سرورمجازی ، سرور اختصاصی و سرور مجازی ابری در حال فعالیت است و بعد از چندین سال فعالیت ، یکی از پایدارترین و باتجربه‌ترین سرویس دهنده‌ها نامیده می‌شود.در این مقاله در مورد یکی از پرکاربردترین سرویس‌های سایت blueserver.ir که سرور مجازی یا همان وی پی اس است صحبت می‌کنیم.

کاربرد سرور مجازی در چیست؟

· استفاده از سرور مجازی برای سایت‌ها و خدماتی که ایران را تحریم کرده اند

· برای راه اندازی سایت‌هایی با مصرف نسبتاً بالا یا میزبانی چندین سایت در یک سرور

· برای راه اندازی سرور یا هاست دانلود

· استفاده به عنوان وب سرویس‌هایی مانند، دیتابیس، اپلیکیشن موبایل و...

· استفاده به عنوان trade ارز و بورس

· استفاده برای راه اندازی وب سایت‌هایی با برنامه نویسی اختصاصی که در هاست قابل استفاده نیست

خرید سرور مجازی Blueserver.ir

سرور مجازی یا وی پی اس VPS بخشی از سرور اختصاصی هست که بصورت مجازی شده ، سرور اختصاصی را به چند بخش کوچکتراز طریق مجازی سازهایی مثل Vmware تقسیم می‌کنند که به آن سرور مجازی گفته می‌شود ، هزینه خرید سرور مجازی پایین‌تر از سرور اختصاصی هست و مناسب کسب و کارهای کوچک ، متوسط و بزرگ است. در هر یک از این سرور مجازی امکان نصب انواع سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس فراهم هست.

خرید VPS بلوسرور

در سرور مجازی‌های بلوسرور منابع اختصاص داده شده به کاربر اختصاصی می‌باشد ، از مهمترین ویژگی‌های بلوسرور ، انتخاب سرورهای بروز و دارای سخت افزار قوی است برای مثال ، سرورهای جدید اضافه شده به مجموعه بلوسرور از نوع هارد SSD NVME می‌باشد که کیفیت بسیار بالایی در سرورها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرعت این هاردهای SSD NVME بلوسرور حدود ۵،۶ برابر بیشتر از SSD های قدیمی بوده که این هاردها بسیار مناسب برای پردازش‌های سنیگن می‌توانند باشد که فشار را از روی CPU و هارد سرور کم می‌کنند همچنین ترافیک سرورها نامحدود بوده و سرورها از قدرتمندترین سخت افزارهای موجود و جدیدترین سخت افزارها مانند رم DDR4 ، هارد NVME و جدیدترین نسل CPU ها را دارا هستند . در حال حاضر VPS های blueserver.ir از دیتاسنتر بزرگ هتزنر ارائه می‌شوند که کاربران در ۲ کشور و لوکیشن مختلف می‌توانند اقدام به خرید سرور مجازی nvme و خرید VPS فنلاند کنند.

این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس