پایگاه هوایی

با حکم فرمانده نیروی هوایی ارتش سرهنگ خلبان بهمن بهمرد به عنوان فرمانده پایگاه هوایی دزفول منصوب شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نهاجا در مراسم معرفی فرمانده جدید پایگاه وحدتی دزفول، با اشاره به مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: قدرت نظامی نه تنها یکی از مولفه های اصلی قدرت ملی بلکه پشتوانه سایر مولفه ها از جمله مقولات سیاسی و اقتصادی است.

بیشتر بخوانید:

انتصاب فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید نوژه

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به عدم ثبات در رفتار سیاسی سران کشورهایی از جمله آمریکا، تقویت قدرت نظامی را بعنوان مولفه اصلی قدرت ملی ضروری دانست و افزود: نقش محوری نیروی هوایی در قدرت نظامی و اثرگذاری بالای آن در جنگ های امروزی به دلیل برخورداری از ابعاد ارتفاع و زمان، تقویت دانش و تخصص توام با تقوا و روحیه جهادی، از جمله نکات مهمی است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

وی ضمن برشمردن نقش نیروهای مسلح در کمک رسانی به مناطق سیل زده گفت: آنچه ظرفیت نیروهای مسلح را در تعطیلات نوروز پای کار آورد، اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا با روحیه جهادی بود.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به انتقال قریب به ۳۰۰ تُن اقلام ضروری طی ده روز به مناطق سیل زده توسط ناوگان ترابری هوایی نهاجا گفت: خلبانان هواپیماهای ترابری نهاجا با لغو مرخصی عید با روحیه جهادی وارد صحنه شدند و نقش عمده ای را در کمک رسانی به سیل زدگان ایفا کردند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولین لشکری و کشوری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول برگزار شد، از خدمات ۶ ساله امیر سرتیپ دوم خلبان سید حمید رضا آشنا تجلیل و سرهنگ خلبان بهمن بهمرد به سمت فرمانده پایگاه وحدتی دزفول معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس